Zitcomfort (economy) Emirates of Thai airways?

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Manita

Zitcomfort (economy) Emirates of Thai airways?

#1 Bericht door Manita » woensdag 15 juni 2005, 18:05

Hallo Forum lezers,

Wie kan mij vertellen welke stoelafstanden en stoelbreedtes het prettigste zijn, Emirates of Thai airways?
Wij dubben nog om te vliegen met Emirates, vanaf Dusseldorf ( is dichterbij voor ons) of vanaf Frankfurt met Thai airways.
Mijn partner is haast 2 meter lang, dus een ruime stoelmaat, zodat hij niet opgevouwen hoeft te zitten, is dan wel heel plezierig.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Groetjes Manita

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Zitcomfort (economy) Emirates of Thai airways?

#2 Bericht door Edje » woensdag 15 juni 2005, 18:37

Manita schreef:Hallo Forum lezers,

Wie kan mij vertellen welke stoelafstanden en stoelbreedtes het prettigste zijn, Emirates of Thai airways?
Wij dubben nog om te vliegen met Emirates, vanaf Dusseldorf ( is dichterbij voor ons) of vanaf Frankfurt met Thai airways.
Mijn partner is haast 2 meter lang, dus een ruime stoelmaat, zodat hij niet opgevouwen hoeft te zitten, is dan wel heel plezierig.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Groetjes Manita
Heb van beide maatschappijen geen info over stoelafstanden, maar hier kan hooguit enkele cm in zitten. Zelf vlieg ik graag met Thai, vanaf Schiphol naar Frankfurt en dan richting het beloofde land. Neem een stoel aan het gangpad voor je partner, kan hij/zij altijd zijn benen strekken, bij een lengte van bijna 2 mtr. heb je bij iedere maatschap in de toeristclass problemen met de lengte. Voordeel van Thai in Frankfurt, 1.5 uur later vlieg je weer met een goede service. Met Emirates heb ik nooit gevlogen maar de overstaptijd is veel langer vlgs de schedule.
Prettige vlucht.
Groetjes; Edje

ting dong Eddy
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2005, 23:52
Locatie: genk belgié

#3 Bericht door ting dong Eddy » maandag 27 juni 2005, 12:36

ik ben van gisteren terug en heb voor de derde keer gevlogen met emirates .
ik ben 1m90 en kan vrij goed zitten .
dusseldorf - dubai ( wachttijd 3u ) bankok .
paratroopers never die ! they only fly away

Manita

#4 Bericht door Manita » maandag 27 juni 2005, 22:41

Bedankt voor je reactie.
We hebben inmiddels een vlucht geboekt bij Thai Airways, opstapplaats Frankfurt.
Via de website van Thai geboekt, gaat heel makkelijk en je kan zelfs je stoelnummers reserveren.

Groet Manita

pong

veeeeeeels te duur

#5 Bericht door pong » maandag 04 juli 2005, 16:05

heb zelf al vanaf allereerste begin ROP-pas van THAI en status, maar via hun website nog nooit geboekt: was altijd zeker 2/300 eur duurder als via bvb 333-tr of BMair vanaf NL.
Heb afgelopen jaar Met SIN (naar OZ), TG)via MUC, veeeeeel leukere vliegveld) en EK (DUS-stopin DBX) gedaan en in gewoon ECO (betaal het allemaal zelf, dus de euros tellen) maakt het amper uit, in de praktijk is veel belangrijker of de kist vol zit of niet (en zo ja, liever niet met krijsende babies), en dat heb je nu eenmaal niet in de hand

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”