Incognito op mobiel en pc?

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Incognito op mobiel en pc?

#1 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 24 januari 2024, 23:00

Weet iemand hier veel vanaf?

Merkte dat van een ander internetmedium de 'verversing' van gegevens wel eens een dag duurde op mijn mobiel en mijn PC en de baas daar zegt dat ik incognito moet inschakelen bij Chrome. Op mijn Samsung mobiel werkt dat prima, maar op de PC verschijnt een Chromescherm met een zwarte rand EN ik ben dan direct overal uitgelogd; ook bij dit forum moet ik opnieuw inloggen. Nu ben ik een mens van gemak dus dat valt me tegen. Mijn PC werkt op Win10.

Weet iemand daar meer van? Ik hou me aanbevolen. Vast bedankt.

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1434
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Incognito op mobiel en pc?

#2 Bericht door Joep » donderdag 25 januari 2024, 01:46

Heb er niet zo veel verstand van, maar als je de vpn inschakelt krijg je een ander ip-adres en wordt je dus afgemeld bij je accounts.
Heb zelfs bij outlook(hotmail) en facebook als ik de vpn op NL heb staan en in TH zjt dat ik een melding krijg dat er iets niet klopt en moet bevestigen dat ik het ben.

Op de PC heb ik Norton en op de gsm Proton (die is gratis en werkt goed)

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Incognito op mobiel en pc?

#3 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 25 januari 2024, 08:31

Joep, Norton360 heb ik op PC en Samsung. Als ik op de PC VPN inschakel raak ik geen inlogs kwijt. Maar 'incognito' is toch wat anders. Enfin, dank, en ik blijf zoeken. VPN is ook niet zaligmakend; met VPN 'aan' kan ik niet inloggen bij Jumbo... Zo is er altijd wel wat en dat houdt het leven spannend...

Dat incognito kun je inschakelen bij Chrome. Rechtsboven op de drie puntjes drukken en dan kun je incognito aanzetten, of druk ctrl-shift-n. Sluiten doe je dan rechtsboven op het incognito-icoontje.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Incognito op mobiel en pc?

#4 Bericht door jumbo » donderdag 25 januari 2024, 10:41

Incognito is niets meer als een tool waarbij Chrome niet tracked waar je surft met de browser
Dit handig als je op een openbare computer inlogt.

Heeft niets met VPN of wat dan ook te maken, dat is veel gecompliceerder
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”