Reisbureau Bangkok

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
johan00johan
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 31
Lid geworden op: dinsdag 14 juli 2015, 14:06

Reisbureau Bangkok

#1 Bericht door johan00johan » donderdag 29 december 2022, 20:55

Beste allemaal,
Ik wil iemand over laten komen en moet hiervoor een ticket BK-Adam vv boeken. Voor de visumaanvraag moet dit een reservering/optie zijn. Kan iemand mij een goed adres geven van een reis bureau in Bangkok die ons hierbij kan helpen.
Alvast bedankt.
Mvg
Johan

En niet onbelangrijk: Fijne jaarwisseling!

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: Reisbureau Bangkok

#2 Bericht door pjotter » vrijdag 30 december 2022, 23:36

In het (inmiddels 'verre verleden') heb ik altijd bij BMAir een ticket geboekt, wat zij dan weer direkt anuleerden. (Hebben een kantoor in Bangkok en NL) Weet niet of ze dat nog doen. Probeerde wel altijd reeële datums op te geven zodat ik bij het echte ticket niet teveel afweek. Anders zijn er reisbureau's die dat voor een redelijke vergoeding ook doen.
Neem aan dat je voor een NL Toeristen visum gaat van 90 dagen ? Goed zoeken en snuffelen hier geeft je geweldige tips. Wel goed kijken wat momenteel de laatste updates hierover zijn bij de NL Ambassade in Bangkok. Mijn vriendin moest toen nog naar de Ambassade maar tegenwoordig is dat VFS Global. Trendy building in Bangkok.
De beste tips zijn een goede uitnodigingsbrief met jouw 24 uur per dag bereikbaarheid en goede redenen dat ze terug moet naar Thailand (Bezit land/huis, kinderen, werk. met bewijzen !, foto's van jullie etc. etc.)
Suc6 !!

johan00johan schreef: donderdag 29 december 2022, 20:55 Beste allemaal,
Ik wil iemand over laten komen en moet hiervoor een ticket BK-Adam vv boeken. Voor de visumaanvraag moet dit een reservering/optie zijn. Kan iemand mij een goed adres geven van een reis bureau in Bangkok die ons hierbij kan helpen.
Alvast bedankt.
Mvg
Johan

En niet onbelangrijk: Fijne jaarwisseling!
Laatst gewijzigd door pjotter op vrijdag 30 december 2022, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Reisbureau Bangkok

#3 Bericht door jumbo » zaterdag 31 december 2022, 02:40

Greenwood kan dat ook, met kantoor in Bangkok

Het blijft vreemd dat men een boeking/reservering wil zien voordat het visum wordt toegekend, of erger nog, wordt afgewezen
Typisch staaltje van Thaise onkunde met een NL sausje
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”