visaaanvraag thaise nederland

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
yandre
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1007
Lid geworden op: woensdag 26 augustus 2009, 21:56
Locatie: nongkhai

visaaanvraag thaise nederland

#1 Bericht door yandre » vrijdag 12 augustus 2022, 06:13

jaren terug kon je dit via ambasadenederland regelen . mijn vraag tegen woordig via burea dacht clobal in bangkok hoe zijn de ervaringen met deze instantie
ok ze moet aan eisen voldoen begrijpik hoor ook veel slechteervaringen met dit bedrijf ambasade dit uit besteed goedkoper voor de kosten post van hun .gaat om familie bezoek kleinzoon van mijn zoon bezoeken volgend jaar dus nog tijd mischien zijn er die ervaring met ze hebben

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: visaaanvraag thaise nederland

#2 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 12 augustus 2022, 07:18

Dre, lees eens in het bekende blog en de Schengen-adviezen van Rob V. Slechte ervaringen bij de een, goeie snelle actie bij de ander. Je moet het dossier compleet aanleveren anders volgt afwijzing. Men is daar streng in. Maar het is geen fluitje van een cent, hoor ik wel eens. Suc6.

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: visaaanvraag thaise nederland

#3 Bericht door pjotter » vrijdag 12 augustus 2022, 15:22

Wat ik hoor en lees is dat dit idd tegenwoordig via VSB Global loopt op de soi (Sukhumvit Bangkok) 13 in het 'Trendy building'. Ik vermoed dat er niet ZO veel is gewijzigd. Bewijzen dat de dame/personen redenen genoeg heeft om terug naar Thailand te gaan. Zeker mocht het de 1e keer zijn. Canadese kennis van me (Getrouwd met Thaise die inmiddels ook een Canadees paspoort heeft) had geen probleem om haar zoon met vriendin mee te nemen voor 6 maanden (Tja, geen schengen....) en was positief over de afhandeling. Zonder dat zij erbij waren, was er wel een gesprek met haar zoon en vriendin. Helaas/gelukkig ? geen ervaring meer mee.

yandre
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1007
Lid geworden op: woensdag 26 augustus 2009, 21:56
Locatie: nongkhai

Re: visaaanvraag thaise nederland

#4 Bericht door yandre » zaterdag 13 augustus 2022, 10:27

nuvaker in scengengebied geweest 6jaar in luxemburg gewerkt maar werd geregeld door het resterant toen langgeleden .wegaan het zien

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”