Stage plaats gezocht in Bangkok, Integrale Veiligheidskunde

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
hutspot
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 147
Lid geworden op: zaterdag 17 december 2011, 07:17

Stage plaats gezocht in Bangkok, Integrale Veiligheidskunde

#1 Bericht door hutspot » woensdag 09 februari 2022, 01:14

Mijn naam is Bruce, 23 jaar, woon in Hengelo en studeer bij Hogeschool Saxion waar ik de Bachelor Opleiding Integrale Veiligheidskunde volg. IK ben op zoek naar een stageplek in Bangkok/ Thailand waar ik enkele jaren tijdens mijn jeugd heb gewoond en nog steeds regelmatig kom omdat mijn vader in Bangkok woont en werkt. Ik spreek geen Thai.
Voor mijn opleiding moet ik voor mijn 4e en laatste jaar een stage lopen van 20 weken (van September 2022 tot februari 2023) waar ik ervaring op moet doen en ook stageopdrachten/ werkzaamheden moet verrichten die aansluiten bij de kerntaken van de veiligheidskundige. Daaruit moet ik dan zorgen dat ik één of meerdere beroepsproducten uit die opdracht(en) lever.

De vijf kerntaken van de veiligheidskundige
1. Signaleren en agenderen van veiligheidsvraagstukken
2. Annalyseren van veiligheidsvraagstukken en de risico’s
3. Ontwerpen van veiligheidmaatregelen en beleid
4. Implementeren van veiligheidsvraagstukken
5. Evalueren van de veiligheidsmaatregelen

De voorkeur gaat uit naar een organisatie die al een Veiligheidscoördinator/ Health Safety and Enviromental Manager in dienst heeft om de organisatie inzicht te geven in (on) veilige situaties en die bezig is met werkzaamheden van een veiligheidskundige zoals het opstellen van een risico-inventarisatie en -evaluatie (RI&E), gevaarlijke stoffen, het opstellen van procedures, instructies en maatregelen op de werkvloer, bedrijfsveiligheid bij ongevallen, veiligheidsplannen, veiligheidsadviezen etc. De veiligheidskundige kan mij een opdracht geven die ik in mijn stage als beroepsproduct ga verwerken en waarbij de veiligheidskundige mij kan begeleiden.
Zelf zal ik zorgen en betalen voor huisvesting en transport, mijn visum en verdere benodigdheden. Verder zou ik ondersteuning van het bedrijf nodig moeten hebben met enige andere vereiste documenten voor een eventuele werkvergunning/ studentenvisum. In Juni/Juli ben ik in Bangkok voor een persoonlijke toelichting.

MIsschien hebben de forumleden een ingang of een relatie of email adressen waar ik direct naar kan mailen
Vriendelijk bedankt voor de reacties,

Bruce

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Stage plaats gezocht in Bangkok, Integrale Veiligheidskunde

#2 Bericht door wpdl » woensdag 09 februari 2022, 12:18

Veel meer als een zoekmachine kan ik niet voor je betekenen Bruce.

jobsdb.com

Heb het eens even opgezocht kon het niet een twee drie plaatsen.
Lekker in de breedte mag je wel zeggen in verschillende sectoren.

succes.

carrierretijger

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”