Opnieuw aanmelden

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Opnieuw aanmelden

#61 Bericht door Kees » zondag 30 januari 2022, 15:20

erik-kuijpers schreef: zondag 30 januari 2022, 10:18 Ik kan niet bij anderen binnen kijken maar zoals ik schreef, als ik de cookies verwijder word ik ook op de PC uitgelogd. Lijkt me ook logisch. Trouwens, daarna moet ik ook bij Facebook en andere sites helemaal opnieuw inloggen. En toch moet je af en toe de cookies verwijderen...

Er zit ergens een knop 'verwijder forumcookies'. Tja, als je daarop drukt... Of heeft iemand 'verwijder cookies bij uitzetten computer' aanstaan?
Klopt allemaal Erik, maar zoals al zo vaak nu hier gemeld, er wordt niets verwijderd en als dat eventueel "per ongeluk" zou gebeuren dan gebeurd dat inderdaad bij alle sites.
En als dat gebeurd zou zijn dan kan je na opnieuw ingelogd te hebben gewoon ingelogd blijven, en dat gebeurd dus alleen op het Thailand forum dus niet.
Dus .........
Niet klagen, maar dragen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Opnieuw aanmelden

#62 Bericht door driver » zondag 30 januari 2022, 15:25

Ik deel jou mening Kees.
Overal blijf ik aangemeldt behalve hier.
Dat Jim eea uitlegt en aangeeft was mooi maar blijkbaar niet de oplossing voor aardig wat mensen die reageren tot nu toe.
Lost dus niks op blijkbaar het inlog probleem zit gewoon bij TF is mijn mening.
En daar blijf ik bij :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Opnieuw aanmelden

#63 Bericht door Jim » zondag 30 januari 2022, 17:31

driver schreef: zondag 30 januari 2022, 15:25 Dat Jim eea uitlegt en aangeeft was mooi maar blijkbaar niet de oplossing voor aardig wat mensen die reageren tot nu toe.
In het zoeken naar een oplossing gaat aardig wat tijd zitten.
Ik moet het ook 100% doen op feedback van jullie aangezien ik op al mijn devices wel ingelogd blijf.
Aan "Het werkt niet" heb ik niet veel.
jomel17 schreef: vrijdag 28 januari 2022, 12:24 Mobiel gebruik ik niet voor fora...


Hoe moeilijk is het om ff te checken of je op mobiel hetzelfde probleem hebt.
Als je zelf 0 inzet toont om je eigen probleem op te lossen dan heb je ook geen enkel recht om te lopen klagen.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Opnieuw aanmelden

#64 Bericht door Kees » maandag 31 januari 2022, 01:06

Hoe moeilijk is het om ff te checken of je op mobiel hetzelfde probleem hebt.
Jim dit is al diverse keren door een aantal leden aangegeven, op welke apparaten ze problemen hebben.
Ook zijn er al leden geweest die de naam van hun virusscanner hebben vermeld.
Dus volgens mij is er al voldoende info hierover gegeven.
Daarbij ben ik deze topic niet begonnen als klager, maar meer als een vraag. En ja het blijkt dus dat er meerdere leden hier last van hebben. En omdat er nog steeds geen bevredigend antwoord is gekomen gaat het een beetje klagerig overkomen ja.
Niet klagen, maar dragen.

Gebruikersavatar
johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 28 september 2019, 11:55
Locatie: Sattahip

Re: Opnieuw aanmelden

#65 Bericht door johnny013 » maandag 31 januari 2022, 07:30

erik-kuijpers schreef: donderdag 27 januari 2022, 22:48 Enne, 013, bedoel je inlog op de PC of op het mobieltje?
Ik had je niet gezien... mobieltje gebruik ik er nooit voor... dit is op de lappetop'''
Het is zoals het is...

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Opnieuw aanmelden

#66 Bericht door Jim » maandag 31 januari 2022, 07:35

Kees schreef: maandag 31 januari 2022, 01:06
Ook zijn er al leden geweest die de naam van hun virusscanner hebben vermeld.
Dus volgens mij is er al voldoende info hierover gegeven.
Welk OS, versie OS
Welke browser, versie browser.
Geinstalleerde browser plugins/extensies, versie nummers.
Welke antivirus software, welke versie.

Heb je een andere browser geprobeerd, zo ja welke.
Heb je je antivirus uitgezet, heb je je cookie settings gecontrolleerd, hoe staan deze ingesteld... Etc etc..

Dit is nog maar het absolute minimum aan benodigde info.
Ook helpt het niet als deze info wordt gegeven in meerdere posts, verspreidt over meerdere paginas en door meerdere mensen door elkaar heen.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Opnieuw aanmelden

#67 Bericht door Kees » maandag 31 januari 2022, 09:13

Jim schreef: maandag 31 januari 2022, 07:35
Kees schreef: maandag 31 januari 2022, 01:06
Ook zijn er al leden geweest die de naam van hun virusscanner hebben vermeld.
Dus volgens mij is er al voldoende info hierover gegeven.
Welk OS, versie OS
Welke browser, versie browser.
Geinstalleerde browser plugins/extensies, versie nummers.
Welke antivirus software, welke versie.

Heb je een andere browser geprobeerd, zo ja welke.
Heb je je antivirus uitgezet, heb je je cookie settings gecontrolleerd, hoe staan deze ingesteld... Etc etc..

Dit is nog maar het absolute minimum aan benodigde info.
Ook helpt het niet als deze info wordt gegeven in meerdere posts, verspreidt over meerdere paginas en door meerdere mensen door elkaar heen.
Nou Jim, wat jij allemaal wil/moet weten gaat een beetje boven mijn pet hoor. Ik heb een computer om te internetten, e-mailen een spelletje spelen en dan houd het al een beetje op, ik heb geen zin meer om als een IT-er in een computer te gaan zitten graven. Met de auto rij ik ook alleen maar, en de problemen en het onderhoud is voor de garage.
Ondanks dat ik dus geen IT-er ben kan het, volgens mij, alleen maar aan het TF liggen daar het probleem (en bij mij dus niet alleen) alleen zich voordoet op dit forum. Als bij mij de elektriciteit wegvalt en bij iedereen hier in de buurt niet, zal het probleem echt wel bij mij zijn en niet bij de elektriciteit maatschappij.
Maar ik geloof het verder wel hoor, als ik op het TF wil kijken dat log ik maar steeds opnieuw in, het is dan maar niet anders.
Niet klagen, maar dragen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Opnieuw aanmelden

#68 Bericht door driver » maandag 31 januari 2022, 12:00

Kees ik deel jou mening.
Van alles uitzoeken wat Jim aangeeft dan moet ik iemand anders inhuren of vragen want ik kan dat ook niet zelf en dat allemaal omdat 1 website mij er op de mobiel uitmikt en andere websites niet.

Ik vindt het ook wel prima zo en log wel opnieuw in via 1 klik.
Iedere keer opnieuw mijn gegevens zelf intikken ga ik niet doen dan houdt het gewoon op.

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Opnieuw aanmelden

#69 Bericht door Adrie » maandag 31 januari 2022, 19:49

driver schreef: zondag 30 januari 2022, 11:28
Adrie schreef: zondag 30 januari 2022, 11:00 Moet ook iedere keer opnieuw inloggen.
Het lijkt de belastingdienst wel. Nog net geen Digidid erbij of hoe heet dat.
Ik ga ook niet weg overigens maar als er weer wat mensen opstappen wordt het weer wat stiller idd.
En nieuwe, lees jongere leden zie ik ook niet erbij komen of mee posten duszzz..

Krijg nog net niet op mijn mobiel en bericht met code om in te loggen :cheesy:

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Opnieuw aanmelden

#70 Bericht door Jim » dinsdag 01 februari 2022, 06:36

Kees schreef: maandag 31 januari 2022, 09:13 [

Nou Jim, wat jij allemaal wil/moet weten gaat een beetje boven mijn pet hoor. Ik heb een computer om te internetten, e-mailen een spelletje spelen en dan houd het al een beetje op, ik heb geen zin meer om als een IT-er in een computer te gaan zitten graven. Met de auto rij ik ook alleen maar, en de problemen en het onderhoud is voor de garage.
De vergelijking met je auto is wel een mooie.
Je verwacht ook niet dat een monteur "een pingeltje" in je motor oplost door even naar een garage te bellen.
Je brengt je auto dan langs zodat de monteur het zelf even kan bekijken.
Aangezien je niet je computer bij mij langs kan brengen moet je die informatie zelf leveren.
Ondanks dat ik dus geen IT-er ben kan het, volgens mij, alleen maar aan het TF liggen daar het probleem (en bij mij dus niet alleen) alleen zich voordoet op dit forum. Als bij mij de elektriciteit wegvalt en bij iedereen hier in de buurt niet, zal het probleem echt wel bij mij zijn en niet bij de elektriciteit maatschappij.
Je zegt het hier goed. De elektriciteit valt bij jou uit maar bij mij niet dus kan het niet aan het elektriciteitsbedrijf liggen.

Ik blijf netjes ingelogd op al mijn apparaten dus kan het niet aan het forum liggen.
Maar ik geloof het verder wel hoor, als ik op het TF wil kijken dat log ik maar steeds opnieuw in, het is dan maar niet anders.
Er zijn inderdaad grotere problemen in de wereld.
Ik blijf wel nieuwsgierig waarom sommige van jullie inlogproblemen hebben maar heel belangrijk is het inderdaad niet.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Opnieuw aanmelden

#71 Bericht door Kees » dinsdag 01 februari 2022, 07:36

Jim dat jij geen problemen heb met automatisch inloggen is mooi voor jou. Maar meerdere forumleden onder ons hebben dit probleem wel, terwijl men voorheen geen probleem hier mee had. En nogmaals het geldt alleen voor de TF site.
En inderdaad als ik problemen heb met de auto ga ik naar de garage en als ik problemen heb met de computer ga ik naar een computerdeskundige. Als ik problemen heb met een website dan ga ik naar diegene die de website beheerd en daar hoef je normaal gesproken niet met je computer naar toe, zeker als het alleen om één bepaalde site gaat.
Maar ja, je zal uiteraard wel weer een mooi tegenbericht geven waaruit blijkt dat het aan de computer, virusscanner, browser en/of onkunde van de leden ligt :lol:
Niet klagen, maar dragen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Opnieuw aanmelden

#72 Bericht door driver » dinsdag 01 februari 2022, 08:36

Heb net aan mijn mobiel gevraagd waarom hij of is het een zij? niet aangemeldt wil blijven op TF.
Ook gezegd dat Jim wel overal inclusief TF blijft aangemeldt ook met zijn mobiel begreep ik en dat het dus niet aan TF ligt.

Mijn Sony Z 2 telefoon zei hetvolgende :

Op alle websites blijf ik keurig aangemeldt behalve op TF. Soms wat langer dan probeer ik dat ook vol te houden maar toch hou ik het dan niet vol en verlies ik mijn grip op TF en wordt ik eraf gemikt.
Mijn Sony voelt zich nu echt heel schuldig dat hij of zij de boosdoener of ster is en heeft mij gezegd dat ik maar eens andere mobiele pro TF telefoon moet proberen om te zien het echt aan hem of haar ligt :mrgreen:.
Ik heb vriendelijk uitgelegd dat ik nog geen afscheid neem van hem of haar omdat 1 website hem of haar blijkbaar niet volledig accepteert.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Opnieuw aanmelden

#73 Bericht door Jim » dinsdag 01 februari 2022, 11:20

Hahaha. Top daar kan Chang zeker wat mee :thumbsup:
Nou ja, success er mee :)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Opnieuw aanmelden

#74 Bericht door Kees » dinsdag 01 februari 2022, 11:56

Re: Atomatisch aanmelden werkt niet meer
Bericht door gouwepeer_nl » 11 sep 2017, 20:46

Het probleem is inmiddels gevonden.
Het bestand .htaccess was tijdens de upgrade overschreven, waardoor de http pagina werd geladen in plaats van de https pagina.
Ik heb dit stukje weer aan het bestand toegevoegd:
CODE: SELECTEER ALLES

RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTPS} !=on
RewriteRule ^(.*)$ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]
Het werkt nu weer zoals het moet werken :D
Dit kreeg ik toegestuurd van een ander forumlid die eens verder gespit heeft.
Dus ooit een bekend probleem geweest en nu vergeten.
Niet klagen, maar dragen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Opnieuw aanmelden

#75 Bericht door driver » dinsdag 01 februari 2022, 12:25

Jim schreef: dinsdag 01 februari 2022, 11:20 Hahaha. Top daar kan Chang zeker wat mee :thumbsup:
Nou ja, success er mee :)
Het is een probleem wat niet echt problematisch is gezien veel ergere dingen wereldwijd.
Het is een lastig probleem meer niet eigenlijk.
En zolang ik met 1 klik kan blijven inloggen dus mijn inloggegevens worden onthouden door ehhh. Google oid? kan ik er zo weer in op TF zeg maar.
Vervelender is als ik mijn inloggegevens handmatig zou moeten invullen iedere keer dan is de irritatie wat groter wslijk ;).
Nu niet echt.
Vandaag blijf ik tot nu toe wel automatisch aangemeldt overigens.

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”