Een luxs probleem kan ook een probleem worden

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
stille
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 453
Lid geworden op: zaterdag 07 februari 2009, 06:51

Een luxs probleem kan ook een probleem worden

#1 Bericht door stille » donderdag 30 december 2021, 08:33

Zoals bekend is mijn doel om in 2022 in het KTOMM Bronbeek te gaan wonen.
J.L maandag werd ik spontaan met chat (video) gesprek opgebeld met een ex collega die daar woont.
Werd mij verteld dat er nu enkele kamers vrij zijn.
1) heb eerst gevraagd hoe is het leven daar op het ogenblik.
antw) Op het ogenblik bull shit, men mag 2 bezoekers ontvangen, en direct naar je kamer, ze mogen het museum, de recreatie ruimte niet in.
Als ik daar zitten wil, of ga eten is het 1.1/2 m. afstand houden, dus over het algemeen blijft je in de kamer.
2) Dat Indonesise restauran (koempoelan) en het cafe op loop afstand waar het toch gezellig is met jou lotgenoten omdaar een borreltje te drinkenis die geopend.
Antw). Nee.
3) Hoeveel dagen is de test cq de proef.
antw) 5 dagen, daarna moet je het beslissen, en krijgt 3 maanden de tijd om je verhuizing te regelen.
4) Vind die 5 dagen proef toch te kort om direct te beslissen, wel of niet.
Wil 1 maand dat dat doen, maar niet ingeschreven staan, anders verliesik mijn ZKV. en die wil ik het behouden.
(Zal na 14-01 de manager een email sturen, nu heeft het nog geen zin door de lockdowns daar.
en nog steeds moeilijk om hier binnen te komen).
Ben bereid om die maand te betalen die 60% van mijn netto belastbare loon, natte vinger werk tuessen de1200-1400 euro.
Antw) Dat is mogelijk er zijn mensen die dat gedaan hebben, maar die wonen in reeds in Nederland.
je kan het altijd voorstellen,
Daarna toch nog gezellig gepraat een hele tijd.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Een luxs probleem kan ook een probleem worden

#2 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 30 december 2021, 11:44

Hans, nrs 1 en 2 zijn tijdelijk vanwege corona. Nou ja, tijdelijk, zolang corona maatregelen eist. Nr 3 is persoonlijk en kan voor de een te kort uitvallen, voor de ander genoeg. Nr 4 is toch opgelost? Je hebt antwoord van de gemeente Leeuwarden en van Lammert. Zolang je je niet inschrijft ben je op vakantie in NL.

Dus het enige wat jij moet doen: krijg geen corona.....

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Een luxs probleem kan ook een probleem worden

#3 Bericht door driver » donderdag 30 december 2021, 17:57

Gewoon een keuze maken lijkt me en klaar.
Ook al vindt je het lastig.
Niet iedere keer hebt is dit of het is dat ect.
Corona is nog steeds overal aan de orde of denk je dat ik in Nederland momenteel wel alles kan doen wat ik wil. Aanpassen aan de omstandigheden en ik denk dat je in Bronbeek nog een mooie tijd tegemoet gaat. Mooie omgeving vindt ik het daar sowieso.
Maar ik ben niet jou dus uiteindelijk beslis je zelf wat het uiteindelijk wordt.
Succes met je keuze en wordt het toch Bronbeek wil ik je wel opzoeken daar vanuit Ede als je je een keer verveelt.. 😊

Gr driver

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”