En jullie nagels?

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

En jullie nagels?

#1 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 18 december 2021, 23:08

MET NAGELS AAN JE RUG KRABBEN ?

Ja ja, het rugkrabben! Nu met de lockdown is een bezoek aan de nagelknipster verboden dus wat moet ik nu met mijn teennagels? Ze zijn veel te lang en de 29e heb ik een afspraak met de pedicuremevrouw maar dat zal wel niet door gaan.

Tja, dan zal ik de bult op mijn lijf moeten passeren en pogen de tenen te knippen. En als dat niet lukt? De thuisverpleegster lief aankijken?

Maar hier kan Pinokkio Rutte ook niks aan doen, we worden overvallen door micro-o's en men zegt dat die bloedlink zijn. Dus dan zelf maar gaan rommelen aan de tenen?

Hou ze heel, mensen..... :giggle:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: En jullie nagels?

#2 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 18 december 2021, 23:39

Maar toch! Ik ben verbaasd over de angst in NL voor omicron.

Ik lees de Thaise pers, de internationale pers, en men vindt algemeen de omicron variant minder ernstig dan de mutaties in C19 tot nu toe. Nu gaat het niet alleen om ernstig of niet, het gaat om de mensen die een beroep doen op de zorg vanwege corona. Straks loopt de zorg vast!

Ik moet een operatie krijgen aan de prostaat. TUR heet dat, trans-urethrale resectie. Inwendig in de plasbuis heet dat. Ik hou die al 8 maanden tegen want ik heb er schrik voor, mag je best weten. De prik in de rug is wel te overleven maar daarna een 30 cm kijkbuis in je pielemuis en geschraap in je prostaat die tegen de endeldarm aanligt - brr, niks voor mij. Wel 95% kans dat de problemen met de dichtgeslibde prostaat dan weg zijn.....

Maar ik hoor dat heup- en knie- en kankerbehandelingen nu worden opgeschort en dat is absoluut ongewenst. Zeker kankerbehandelingen moeten voorrang krijgen. Maar ja, wie ben ik.....

Overigens maak ik me geen zorgen.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”