Coronavirus Wereldwijd

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1981 Bericht door jomel17 » dinsdag 17 augustus 2021, 14:44

Bedankt voor deze link, heb mezelf gelijk aangemeld.
We wachten af.
Alleen met het adres ging iets mis denk ik wij wonen in Tambon Sila, het enige war ik kon invullen was Non Sila.
Btw , er worden in mijn dorp sinds 2 dagen veel mensen met AZ of Chinees vaccin gevaccineerd, ik mocht niet aansluiten in de rij toen ik in opdracht van mijn schoonmoeder water en fruit bij de kliniek ging brengen.
Mocht wel op de foto ....... :giggle:
หลงรัก

Gebruikersavatar
johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 28 september 2019, 11:55
Locatie: Sattahip

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1982 Bericht door johnny013 » woensdag 18 augustus 2021, 06:51

Zeer strak georganiseerd, de eerste zit erin... 11.00 daar, ongeveer 20 voor me, inschrijven, bloeddruk, prikkie en stempeltje in paspoort, en een half uur verplicht wachten, stond ik om 12.00 weer buiten... 8 september de tweede halen...
Het is zoals het is...

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1983 Bericht door jumbo » woensdag 18 augustus 2021, 07:36

Stempeltje in paspoort??
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 28 september 2019, 11:55
Locatie: Sattahip

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1984 Bericht door johnny013 » woensdag 18 augustus 2021, 08:00

Ja... uiteraard in mijn vaccinatiepaspoort, onder de stempeltjes en stickers van alle Hepatitis en andere vaccinaties... 8 september het tweede...
Het is zoals het is...

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1985 Bericht door jomel17 » donderdag 19 augustus 2021, 13:58

Ik krijg net deze mail binnen, zal er geen gebruik van maken

Logo
24/7 BZ Informatieservice


Beste Nederlander in Thailand,

De Belgische ambassade in Bangkok heeft een hoeveelheid AstraZeneca-vaccins (geproduceerd in Japan en Thailand) gereserveerd. Indien de voorraad dat toelaat kunnen ook Nederlanders hiervoor in aanmerking komen. Inschrijving moet gebeuren VÓÓR zondag 22 augustus aanstaande. Let wel: gegeven het beperkte aantal beschikbare vaccinaties is het op voorhand niet zeker dat u in het kader van dit aanbod daadwerkelijk een vaccin zult krijgen.

De vaccinatie zal in het Piyavate-ziekenhuis te Bangkok plaatsvinden tussen 25 en 29 augustus aanstaande. De precieze afspraak zal na uw inschrijving door het ziekenhuis en haar logistieke partner Atlas aan u worden meegedeeld. De tweede prik is 12 weken later gepland.

Stuur de volgende informatie naar de volgende link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link (U dient een Google-account te hebben of aan te maken.)

- Uw volledige naam zoals in uw paspoort staat
- Uw paspoortnummer
- Uw mobiele telefoonnummer
- Uw e-mailadres
- Uw geboortedatum
- Geef aan of u een aangeboren ziekte heeft
- Vermeld eventuele allergieën voor bepaalde medicijnen
- Uw adres

Uw gegevens worden opgenomen in het Thaise systeem voor volksgezondheid. Het ziekenhuis neemt zelf contact op met u om de afspraak te bevestigen. Een vergoeding van 50 THB per persoon zal in rekening worden gebracht voor de administratieve kosten.

Als u buiten Bangkok woont en voor de vaccinatie naar het Piyavate-ziekenhuis wilt reizen, kan de ambassade, indien nodig, u een ondersteunende brief verstrekken. Indien u dit wenst kunt u een verzoek sturen naar ban-ca@minbuza.nl onder vermelding van uw naam, geboortedatum en paspoortnummer. U dient ook een bevestiging van de afspraak bij te voegen.

De vaccinatie vindt plaats in het kader van het programma van de Thaise regering. De ambassade heeft slechts een faciliterende rol. Het in Thailand geproduceerde AstraZeneca-vaccin is op dit moment nog niet door de WHO en EMA goedgekeurd. Reizigers naar Nederland die dit vaccin hebben gekregen worden om die reden in het kader van de COVID inreisbeperkingen als “niet-gevaccineerd” beschouwd.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Ambassade Bangkok


Link naar BZ Informatieservice Klik hier om uw gegevens te bekijken, aan te passen of om u af te melden




Download de Reisapp van Buitenlandse Zaken:
Link naar BZ Reisadvies Android app 24/7 BZ Reis Android
Link naar BZ Reisadvies iOS app 24/7 BZ Reis iOS
หลงรัก

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1986 Bericht door jumbo » vrijdag 20 augustus 2021, 01:17

johnny013 schreef: woensdag 18 augustus 2021, 08:00 Ja... uiteraard in mijn vaccinatiepaspoort, onder de stempeltjes en stickers van alle Hepatitis en andere vaccinaties... 8 september het tweede...
OK, duidelijker nu...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 28 september 2019, 11:55
Locatie: Sattahip

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1987 Bericht door johnny013 » vrijdag 20 augustus 2021, 05:27

jomel17 schreef: donderdag 19 augustus 2021, 13:58 Ik krijg net deze mail binnen, zal er geen gebruik van maken

Logo
24/7 BZ Informatieservice


Beste Nederlander in Thailand,

De Belgische ambassade in Bangkok heeft een hoeveelheid AstraZeneca-vaccins (geproduceerd in Japan en Thailand) gereserveerd. Indien de voorraad dat toelaat kunnen ook Nederlanders hiervoor in aanmerking komen. Inschrijving moet gebeuren VÓÓR zondag 22 augustus aanstaande. Let wel: gegeven het beperkte aantal beschikbare vaccinaties is het op voorhand niet zeker dat u in het kader van dit aanbod daadwerkelijk een vaccin zult krijgen.

De vaccinatie zal in het Piyavate-ziekenhuis te Bangkok plaatsvinden tussen 25 en 29 augustus aanstaande. De precieze afspraak zal na uw inschrijving door het ziekenhuis en haar logistieke partner Atlas aan u worden meegedeeld. De tweede prik is 12 weken later gepland.

Stuur de volgende informatie naar de volgende link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link (U dient een Google-account te hebben of aan te maken.)

- Uw volledige naam zoals in uw paspoort staat
- Uw paspoortnummer
- Uw mobiele telefoonnummer
- Uw e-mailadres
- Uw geboortedatum
- Geef aan of u een aangeboren ziekte heeft
- Vermeld eventuele allergieën voor bepaalde medicijnen
- Uw adres

Uw gegevens worden opgenomen in het Thaise systeem voor volksgezondheid. Het ziekenhuis neemt zelf contact op met u om de afspraak te bevestigen. Een vergoeding van 50 THB per persoon zal in rekening worden gebracht voor de administratieve kosten.

Als u buiten Bangkok woont en voor de vaccinatie naar het Piyavate-ziekenhuis wilt reizen, kan de ambassade, indien nodig, u een ondersteunende brief verstrekken. Indien u dit wenst kunt u een verzoek sturen naar ban-ca@minbuza.nl onder vermelding van uw naam, geboortedatum en paspoortnummer. U dient ook een bevestiging van de afspraak bij te voegen.

De vaccinatie vindt plaats in het kader van het programma van de Thaise regering. De ambassade heeft slechts een faciliterende rol. Het in Thailand geproduceerde AstraZeneca-vaccin is op dit moment nog niet door de WHO en EMA goedgekeurd. Reizigers naar Nederland die dit vaccin hebben gekregen worden om die reden in het kader van de COVID inreisbeperkingen als “niet-gevaccineerd” beschouwd.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Ambassade Bangkok


Link naar BZ Informatieservice Klik hier om uw gegevens te bekijken, aan te passen of om u af te melden




Download de Reisapp van Buitenlandse Zaken:
Link naar BZ Reisadvies Android app 24/7 BZ Reis Android
Link naar BZ Reisadvies iOS app 24/7 BZ Reis iOS

Ik zag het gisteren ook al op het TB staan... als je binnenkort naar NL wilt heb je vooralsnog weinig aan een AZ vaccinatie..
Het is zoals het is...

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1988 Bericht door jumbo » vrijdag 20 augustus 2021, 23:30

jomel17 schreef: donderdag 19 augustus 2021, 13:58
De vaccinatie vindt plaats in het kader van het programma van de Thaise regering
. De ambassade heeft slechts een faciliterende rol. Het in Thailand geproduceerde AstraZeneca-vaccin is op dit moment nog niet door de WHO en EMA goedgekeurd. Reizigers naar Nederland die dit vaccin hebben gekregen worden om die reden in het kader van de COVID inreisbeperkingen als “niet-gevaccineerd” beschouwd.
Wel apart dan in het kader van het programma van de Thaise regering de Nederlanders worden genegeerd
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1989 Bericht door jomel17 » woensdag 25 augustus 2021, 14:30

Hebbes..... Kreeg vandaag mail dat ik op 5-9 in het Central Plaza verwacht wordt voor mijn eerste injectie met Pfizer.
Vreemde locatie maar ik ga wel . hierbij de mail waarvan ik de bevestiging link en mijn emailadres verwijdert heb.Dear, Sir

Greeting From Bangkok Hospital khonkaen confirm your booked of Pfizer vaccine.

Service date : 5th September 2021 (1st dose)

Service hour : 01.00 – 03.00 PM.

LOCATION : Vaccination provide at khonkaen Hall, 5th floor, Central Plaza khonkaen.

FIND ON REGISTRATION NUMBER



The Pfizer vaccine is for people who have not received any other vaccines before.

Please wear a face mask and practice social distancing during process of vaccination

** Please, your read for Step vaccination before service**

Click here: https://ecare.bkn.co.th/page/step-vaccination-service

The qualifications of those registered for vaccination are as follows:

- People aged 60 years and over

- People with the following chronic diseases:

1. Severe chronic respiratory disease (CRDs)

2. Coronary artery disease (CAD)

3. Chronic Kidney Disease (CKD) (Stage 5)

4. Stroke

5. Cancer patients undergoing chemotherapy

6. Diabetes

7. Obesity (weight > 100 kg or BMI > 35 kg/m²)

- Pregnant women, in which gestational age is 12 weeks or above. And the pregnant women must have a medical certificate from the hospital confirming that vaccination is allowed.

- The Pfizer vaccine is only available to registered foreign nationals.



If you need more information, please do not hesitate to send us email by this email address ( BKN-Marketing-Group@bangkokhospitalkhonkaen.com )

Best Regards,

MISS KANNIKA UTHARAK

Marketing Nurse Officer

Bangkok Hospital Khon Kaen

Tel. 0-4304-2892 //Fax.0-4304-2709

E-Mail : BKN.Corporate@bangkokhospitalkhonkaen.com

Description: Description: Description: bknlogo

Line Official , Website ,

Appointment, Social Media

Description: Description: Description: L.png
หลงรัก
หลงรัก

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1990 Bericht door pjotter » woensdag 25 augustus 2021, 16:11

Yep, ik hier in Korat ook Jomel, ook Central Plaza. 23e aug.
's avonds laat een mail om de volgende dag tussen 10 en 13 uur te komen, tja. Ook voor Pfizer. Locatie is niet zo vreemd als ik zie hoe veel er waren. Echt honderden hier. Kwam ook dat vele Thai voor Sinovac of hun 2e injectie kwamen met Astra Zeneca. Hier The Mall en Central Plaza, hebben echt van die zeer grote ruimtes. Een ziekenhuis zou vlug vollopen en krijg je van die superrijen buiten in de warmte.

Had trouwens bij een andere site mijzelf al lang geleden geregistreerd (https://covidmnrh.com), kreeg een uitnodiging voor The Mall hier, maar kon alleen Sinovac krijgen helaas. Heb ik toen niet gedaan.

Bij deze (https://expatvac.consular.go.th) had ik me pas 8 aug. ingeschreven en gisteren dus geweest. 1e shot zit er in. 2e op 14 sept.
Tja, ik heb het toch maar gedaan nu ik de kans kreeg.
jomel17 schreef: woensdag 25 augustus 2021, 14:30 Hebbes..... Kreeg vandaag mail dat ik op 5-9 in het Central Plaza verwacht wordt voor mijn eerste injectie met Pfizer.
Vreemde locatie maar ik ga wel .

Gebruikersavatar
johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 28 september 2019, 11:55
Locatie: Sattahip

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1991 Bericht door johnny013 » donderdag 26 augustus 2021, 06:09

Geen vreemde locatie Jomel, Ik kreeg mijn Pfizer hier in Central Festival in Pattaya, op de 6e verdieping, van 11 tot 12 uur, goed georganiseerd, naar schatting een 150 farang...
Het is zoals het is...

hutspot
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 147
Lid geworden op: zaterdag 17 december 2011, 07:17

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1992 Bericht door hutspot » donderdag 26 augustus 2021, 12:00

Kreeg een uitodiging voor vaccinatie bij Ayutthaya hospital maar de tweede via werk zit er net een weekje in
Dus aanbod afgeslapen

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1993 Bericht door RuudThai » woensdag 01 september 2021, 05:49

Ik had mij eind juli geregistreerd bij het Sakon Nakhon Hospital (staats), zou worden gebeld maar ik hoorde steeds niks. Daarom vorige week dinsdag eens horen hoe het ermee stond.
Wel, ik kon meteen doorlopen en na veel papierwerk kreeg ik een Sinovac prik. En op 14 september krijg ik de 2e met AstraZeneca. Misschien niet de optimale bescherming maar beter wat dan niks.
Ik werd de hele procedure uiterst vriendelijk door de verpleging begeleid en de vaccinatie werd in mijn gele vaccinatiepaspoort bijgeschreven.
Na de 2e prik krijg ik een groen certificaat waarop de vaccinaties zijn vermeld ; er is ook ruimte voor een 3e prik.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1994 Bericht door jumbo » woensdag 01 september 2021, 22:54

RuudThai schreef: woensdag 01 september 2021, 05:49 Ik had mij eind juli geregistreerd bij het Sakon Nakhon Hospital (staats), zou worden gebeld maar ik hoorde steeds niks. Daarom vorige week dinsdag eens horen hoe het ermee stond.
Wel, ik kon meteen doorlopen en na veel papierwerk kreeg ik een Sinovac prik. En op 14 september krijg ik de 2e met AstraZeneca. Misschien niet de optimale bescherming maar beter wat dan niks.
Ik werd de hele procedure uiterst vriendelijk door de verpleging begeleid en de vaccinatie werd in mijn gele vaccinatiepaspoort bijgeschreven.
Na de 2e prik krijg ik een groen certificaat waarop de vaccinaties zijn vermeld ; er is ook ruimte voor een 3e prik.
Hi Ruud

Is dat groene certificaat te scannen zodat ik/we kunnen zien wat het inhoudt en vragen om een dergelijk formulier
Staat overigens wel in mijn gele boekje, dus geen idee of het groene certificaat nodig of overnodig is....
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 28 september 2019, 11:55
Locatie: Sattahip

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1995 Bericht door johnny013 » vrijdag 03 september 2021, 12:58

Gele vaccinatie boekje is internationaal, dacht ik....
Het is zoals het is...

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”