Benijdenswaardig

Reisverhalen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Benijdenswaardig

#1 Bericht door robi6 » donderdag 28 november 2019, 05:26

I envy you, zegt ze met haar mooie mond, en haar zwarte Italiaanse ogen kijken me bewonderend aan. Mijn engels is minder, denk Ik bij mezelf. Daarnaast, ben Ik niet in de wieg gelegd om te envyen.
IK krijg bijna zin haar te zoenen,(zou niet durven hoor) maar zie wel wat veel vlees uit haar bikini puilen. Billen en borsten als een surinaamse. IK weet daar nooit raad mee, Ik val op taille, Waar mn handen zich dan rond willen vouwen. Thaise taille, grappig dat dat zo dicht tegen elkaar ligt.
Ze blijft hangen op mn terras, waar slechts een hangmat hangt, dus we staan. Gretig luistert ze naar mn verhalen over dit resort, over Joe en Zalamah, de energie die het kost deze tent draaiende te houden,mn bewondering voor Joe na een zeer ruig verleden, waarover Ik nu weer meer weet. De apen en de gekko,s, de reigers en kingfishers, Ik vergeet de uil, zo,n grappig geluidje , doet denken aan een steenuil , maar iets groter. Zou ie een gekko aankunnen? En de arend, die elke dag wel een keer traag over de zee voorbij wiekt, nog door.een oranje avondlucht . De eekhoorns, de enorme vlinders , ja vaak hoor Ik mensen zeggen: Het mooiste strand van het eiland, ja van héél Thailand. Ja Ik ben best te benijden.
En hoeveel de huur is . En hoe het zou komen dat ik vaak de enige gast ben in deze periode. Als ze dit hadden geweten waren ze hier zeker een paar dagen gebleven. Tja, jezelf via internet op de kaart zetten vergt heel wat deskundigheid. Niks voor Joe, is echt een doener . En of Ik me hier nooit verveel? Zij, en haar zweedse vriendin, weten het antwoord al, anders hield ik het hier geen 4 weken uit. En eigenlijk had ik moeten zeggen: Het zicht Op de zee, de baai, de lucht, de eilanden, de mooiste ondergangen, verveelt me nooit. En anders heb Ik hier mn gitaar, 6 boeken, de hangmat En mn tablet Voor mn dagboekgekeuvel. Ik vertel gretig verder, de zweedse is al gaan zwemmen, ze kijkt nieuwsgierig mn hut in; ‘ oh, véél mooier dan die wij net zagen’. Het rommelige van mn inrichting vindt ze geloof Ik ook wel grappig of boeiend . IK laat de fles zien die Ik aan het strand vond, een halve literfles met een metalen dop, wat maatgevend voor de kwaliteit is.Dat had Ik ook al geproefd, een likje uit mn handpalm, om te weten ie zout was.
Dat laat ik aan Joe liet zien, en dan zegt ie : laat eens aan Chum zien, de keukenhulp.Die bekijkt de tekst op de dop, die Ik voor chinees aanzag. Ze schroeft m open en ruikt.“De beste Japanse whisky”. Nog voor een v ijfde vol, Ik neem elke dag een klein scheutje, doe er 5 dagen mee, voor Ik s avonds in de hangmat kruip .

Plaats reactie

Terug naar “Reisverhalen”