Trash hero

Reisverhalen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Trash hero

#1 Bericht door robi6 » zondag 10 november 2019, 03:38

Ze hebben zowaar een naam voor mensen als Ik hier. Stickers op de lantaarnpalen of een boom, zo werven ze vrijwilligers om de stranden te kuisen. Alleen, die komen hier niet. Te ver, En geen dure hotels die hen sponsoren, denk Ik.
Afijn, t werk is Nnu gedaan. Twee weken hier en elke dag bijna wel wat rommel verzameld en /of verbrand, Ik denk zo,n 500 flessen En dan nog stukken polyethileen, doppen, bestek en zakken.
De winter is eindelijk aangebroken. Soms felle.windstoten, die de dakplaten losrukken, Maar meestal een verkoelend briesje s avonds wat gegdonder en of een stortbui, de droge tijd Komt eraan. Bloemen gaan open, bomen gaan bloeien, vlinders worden geboren, vogels gaan zingen omdatt hun nesten minder gevaar van wegspoelen lopen, ja Wel wat andere dan hollandse winters.
Laatst gewijzigd door robi6 op maandag 27 januari 2020, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Trash hero

#2 Bericht door driver » zondag 10 november 2019, 07:54

Doen de Thai zelf dan niks om de stranden schoon te houden daar?

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Trash hero

#3 Bericht door jumbo » maandag 11 november 2019, 04:20

driver schreef: zondag 10 november 2019, 07:54 Doen de Thai zelf dan niks om de stranden schoon te houden daar?
Waar wel?
Als het niet door de gemeente georganiseerd wordt laveren ze tussen het vuil door alsof er niets aan de hand is
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Trash hero

#4 Bericht door driver » dinsdag 12 november 2019, 05:54

jumbo schreef: maandag 11 november 2019, 04:20
driver schreef: zondag 10 november 2019, 07:54 Doen de Thai zelf dan niks om de stranden schoon te houden daar?


Waar wel?
Als het niet door de gemeente georganiseerd wordt laveren ze tussen het vuil door alsof er niets aan de hand is
Schone taak voor de overheid om die mentaliteit zeker in belang van het milieu en gezondheid te veranderen.

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Trash hero

#5 Bericht door robi6 » vrijdag 15 november 2019, 06:35

Gisteren kwam er een speedboat aan met een groep ambtenaren denk Ik, óf in een geval, melden Dat Ze in februari zouden komen. Dan organiseren Ze een kayakfestival.wedstrijd, dan móet Het schoon zijn natuurlijk.

Plaats reactie

Terug naar “Reisverhalen”