Den Haag luisterde naar de emigranten!!???

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Den Haag luisterde naar de emigranten!!???

#1 Bericht door jumbo » donderdag 13 juni 2019, 01:44

Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
trangerkuda
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 211
Lid geworden op: dinsdag 30 december 2008, 06:58
Locatie: Trang - Thailand

Re: Den Haag luisterde naar de emigranten!!???

#2 Bericht door trangerkuda » donderdag 13 juni 2019, 02:27

'Natuurlijk zijn de problemen niet morgen opgelost'. Lijkt logisch, echter veel van de problemen bestaan al jaren en sommige daarvan zijn in de loop der jaren alleen maar groter geworden. Die hadden dus niet morgen maar 'gisteren' opgelost moeten zijn.
En het zou getuigen van een echte wil om problemen op te lossen, wanneer concrete beloften om bepaalde problemen op te lossen binnen een afgesproken termijn waren gemaakt, dan het streven naar een jaarlijkse bijeenkomst zoals deze. De bekende 'het was zo gezellig, het eten was goed en de borrel ook gratis' bijeenkomsten.
Daar wordt geen enkel probleem mee opgelost. Een zoethoudertje voor de goedgelovigen. Zonde van het geld.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Den Haag luisterde naar de emigranten!!???

#3 Bericht door jumbo » dinsdag 18 juni 2019, 00:59

Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
trangerkuda
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 211
Lid geworden op: dinsdag 30 december 2008, 06:58
Locatie: Trang - Thailand

Re: Den Haag luisterde naar de emigranten!!???

#4 Bericht door trangerkuda » dinsdag 18 juni 2019, 03:53

Zojuist voor Jan met de korte achternaam een reactie getypt naar aanleiding van het bericht in de laatste door Jumbo geplaatste link.

Nadat ik Voorbeeld had aangetipt en daarin nog iets wilde wijzigen, verdween mijn reactie in zijn geheel en ik heb een en ander niet meer kunnen terugvinden/oproepen.

Nogmaals gebruikmaken van Voorbeeld, noch Bewaar concept resulteren in iets anders dan een geheel blanco tekstveld.

Jammer, is niet bevorderlijk voor het (proberen te) plaatsen van eigen bijdragen of reacties op geplaatste berichten in de toekomst.

Het zal geen verrassing zijn, dat ik voorafgaand van het versturen van deze melding, geen gebruik zal maken van de optie Voorbeeld vermoed ik.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Den Haag luisterde naar de emigranten!!???

#5 Bericht door wpdl » dinsdag 18 juni 2019, 04:48

Een begrijpelijke reactie als je een kantje vol heb getypt met het twee vinger systeem ?
Klik bij Houdini-achtigen situaties op de een pagina terug pijl bij ondergetekende in de linker boven hoek lukt tot nog toe altijd.

Voor de rest mijn Duitse Buurman zegt altijd 'doe moest was toe doen habben ja begrijpen see das' uiteraard is dit okkie bokkie duits deze schrijfwijze.

Heb hem bij favorieten geplaatst Jumbo gaat het eens regelmatig bekijken bedankt voor deze info bron.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Den Haag luisterde naar de emigranten!!???

#6 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 18 juni 2019, 06:29

Dat is een waardevolle site.

Trangerkuda, ik tik grote reacties altijd in een blad in mijn tekstverwerker en dat sla ik op als 'temp' tot ie helemaal naar mijn zin is. Dan zet ik hem in forum of ander medium. Daarna kan ik 'temp' in een folder zetten om te bewaren of niets doen tot ie bij de volgende 'temp' wordt overschreven. Dit doe ik sinds ik in Thailand ben gaan wonen want daar wil internet wel eens spontaan de hik krijgen.......

Gebruikersavatar
trangerkuda
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 211
Lid geworden op: dinsdag 30 december 2008, 06:58
Locatie: Trang - Thailand

Re: Den Haag luisterde naar de emigranten!!???

#7 Bericht door trangerkuda » woensdag 19 juni 2019, 02:08

Bedankt voor de tips heren.

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”