Eekhoorns in Thailand

Alles over bloemetjes, beestjes en plantjes.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Eekhoorns in Thailand

#16 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 04 juni 2019, 15:11

Arie Driver en Willem de Lange, Printen44 noch ik hebben een verkeerd woord in de mond genomen in dit of een ander item noch terug gekeken naar ooit dus dat 'heren' is niet juist geplaatst. Ik heb de indruk dat de lange tenen elders gezocht moeten worden.

En nee, Willem, in ons dorp in Nongkhai hebben wij nog steeds koperdraad dat het internet binnenbrengt...... De glasvezel gaat ons huis voorbij en is bestemd voor de campus 4 km verderop......

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Eekhoorns in Thailand

#17 Bericht door driver » dinsdag 04 juni 2019, 15:46

Ow, Ik reageerde op Serpay in mijn reactie na het bericht van Willem gelezen te hebben die ook reageerde dat was wel duidelijk toch.
Neem ik aan.. Denk ik.. Zo was het bedoeld in ieder geval dat Serpay het verleden laat rusten en dat nu gewoon nu is ect.. Altijd dat terugkijken en wrok blijven koesteren schiet ook niet op vindt ik.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Eekhoorns in Thailand

#18 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 04 juni 2019, 16:01

Met je eens, Arie. Van mijn kant wordt niet teruggekeken. Ik plaats hier een paar bijdragen, veel is het niet want ik schrijf voor Trefpunt over heel het werelddeel daar, maar ik zie met genoegen dat het forum weer normale discussies heeft en wat mij betreft blijft dat zo zolang het forum bestaat en ik nog adem mag halen....... :giggle2:

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Eekhoorns in Thailand

#19 Bericht door serpay » dinsdag 04 juni 2019, 18:20

driver schreef: dinsdag 04 juni 2019, 15:46 Ow, Ik reageerde op Serpay in mijn reactie na het bericht van Willem gelezen te hebben die ook reageerde dat was wel duidelijk toch.
Neem ik aan.. Denk ik.. Zo was het bedoeld in ieder geval dat Serpay het verleden laat rusten en dat nu gewoon nu is ect.. Altijd dat terugkijken en wrok blijven koesteren schiet ook niet op vindt ik.
dit is wat het heerschap schrijft.Contacteer:
Contacteer erik-kuijpers

Re: Eekhoorns in Thailand
Meld dit bericht

Citeer

#7
Bericht
door erik-kuijpers » zondag 02 juni 2019, 16:36
Ons hele dorp zat een keer zonder internet en toen bleek dat eekhoorns een paar kilometer kabel hadden los geknaagd om de koperdraad te verkopen. In het holst van de nacht in regen en onweer. Zo zie je maar hoe brutaal die dieren kunnen zijn........
niets met thailand te doen maar iets wat in schijbaar in zijn regio is gebeurd vandaar voor mij niet van toepassing.
een eekhoorn vreet geen kilometer kabel denk de link dat koper gejat wordt in friesland…
en voor de gevorderde die een beetje weten hoe internet werkt glasvezel coax en zeker geen koper zoals het heerschap meld ,
sorrie als mensen dit niet snappen wat ik wil verwoorden......
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Eekhoorns in Thailand

#20 Bericht door driver » dinsdag 04 juni 2019, 18:41

Serpay.. Vlgs mij was dat bericht geplaatst onder de noemer : niet serieus lezen oid maar als humor oid? ;)

En dat koper of geen koperdraad.. Daar zou ik me echt niet druk om maken wat er nu wel of niet van klopt. Ik wist het ook niet want heb me daar nog nooit in verdiept eigenlijk.

Nemen en geven Serpay dan is het allemaal al een stuk makkelijker geloof me.
Druk maken over dit soort dingen heeft weinig zin toch.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Eekhoorns in Thailand

#21 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 04 juni 2019, 21:44

Driver, soms zien lezers het lachebekje niet bij een posting. Ik zal er voortaan twee zetten. Zo: :giggle2: :giggle: En daarmee dit onderwerp afsluiten wat mij betreft.

janvanonderen
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2018, 06:15

Re: Eekhoorns in Thailand

#22 Bericht door janvanonderen » woensdag 12 juni 2019, 17:27

erik-kuijpers schreef: dinsdag 04 juni 2019, 16:01 Ik plaats hier een paar bijdragen, veel is het niet....... :giggle2:
:cheesy: :cheesy: :cheesy:

Plaats reactie

Terug naar “Natuur”