Abonnementen fout

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Abonnementen fout

#16 Bericht door ron » woensdag 31 oktober 2018, 17:41

Het rode driehoekje met uitroepteken verschijnt altijd al,niets nieuws onder de zon.

https://support.google.com/chrome/answe ... cator&rd=1

Niet beveiligd of Gevaarlijk
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1181
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Abonnementen fout

#17 Bericht door Kees » donderdag 01 november 2018, 00:50

driver schreef:Toeval wslijk maar sinds vandaag krijg ik op de mobphone bij de website melding : i dus onveilig ect.
Stop er wel mee want blijkbaar kan mijn Sony Z2 deze site niet aan.
Betekent dus dat ik nog minder hier mee zal kijken/ reageren wslijk.
Kan dus nu alleen op de vaste computer .
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet hoor. Waar jullie het nu over hebben is voor mij te ingewikkeld, ik klik gewoon op "Bekijk ongelezen berichten" en kijk wat voor mij interessant is, en wat het niet is klik ik weer weg. Als er veel items staan en niet interessant voor mij klik ik op "Alle forums als gelezen markeren".
Niet klagen, maar dragen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Abonnementen fout

#18 Bericht door driver » donderdag 01 november 2018, 06:50

ron schreef:Het rode driehoekje met uitroepteken verschijnt altijd al,niets nieuws onder de zon.

https://support.google.com/chrome/answe ... cator&rd=1

Niet beveiligd of Gevaarlijk
De middelste bij mij met de i er in als ik inlog.
Nu zie ik het drie hoekje ook in het zwart
Op de vaste computer niet. Nu op de mobiele telefoon wel.Na het posten van dit bericht weer de i

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Abonnementen fout

#19 Bericht door driver » donderdag 01 november 2018, 06:53

Kees schreef:
driver schreef:Toeval wslijk maar sinds vandaag krijg ik op de mobphone bij de website melding : i dus onveilig ect.
Stop er wel mee want blijkbaar kan mijn Sony Z2 deze site niet aan.
Betekent dus dat ik nog minder hier mee zal kijken/ reageren wslijk.
Kan dus nu alleen op de vaste computer .
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet hoor. Waar jullie het nu over hebben is voor mij te ingewikkeld, ik klik gewoon op "Bekijk ongelezen berichten" en kijk wat voor mij interessant is, en wat het niet is klik ik weer weg. Als er veel items staan en niet interessant voor mij klik ik op "Alle forums als gelezen markeren".
Je reageert nu op mijn sql error bericht dat is het probleem dus. Kijken lukt wel maar reageren vaak niet omdat ik mijn bericht niet geplaatst krijg. Dus eerst je bericht schrijven dan hier posten en vervolgens zien dat het niet kan vanwege dat sql error. Weg bericht.

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1181
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Abonnementen fout

#20 Bericht door Kees » donderdag 01 november 2018, 09:43

driver schreef:
Kees schreef:
driver schreef:Toeval wslijk maar sinds vandaag krijg ik op de mobphone bij de website melding : i dus onveilig ect.
Stop er wel mee want blijkbaar kan mijn Sony Z2 deze site niet aan.
Betekent dus dat ik nog minder hier mee zal kijken/ reageren wslijk.
Kan dus nu alleen op de vaste computer .
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet hoor. Waar jullie het nu over hebben is voor mij te ingewikkeld, ik klik gewoon op "Bekijk ongelezen berichten" en kijk wat voor mij interessant is, en wat het niet is klik ik weer weg. Als er veel items staan en niet interessant voor mij klik ik op "Alle forums als gelezen markeren".
Je reageert nu op mijn sql error bericht dat is het probleem dus. Kijken lukt wel maar reageren vaak niet omdat ik mijn bericht niet geplaatst krijg. Dus eerst je bericht schrijven dan hier posten en vervolgens zien dat het niet kan vanwege dat sql error. Weg bericht.
Oké, da's dan raar ja, want ik dus nooit problemen mee gehad. Hoop dat het snel voor je wordt opgelost, want anders is het geen doen om de berichten bij te houden, of moet bij alle postings naar datum en tijd kijken, maar snap dat je daar geen zin/tijd in heb.
Niet klagen, maar dragen.

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”