Bij EVA hebben ze voor baby,s speciale "reiswiegjes" welke op de voorste rij door hen bevestigd worden.
Op die plaats heb je zelf trouwens prima beenruimte.

Moderator: Loempia

Het waren beide nederlandse ouders dus dat van die familie denk ik niet.ron schreef:Duiker schreef:Maar eerlijk gezegd vraag ik me af wat een dergelijk kind nou in Thailand moet.
Blijf er mee thuis, of ga er mee naar een camping. Daar heeft dat kind plezier.Denk dat deze mensen gewoon hun Thaise familie het kindje willen laten zien.......Chompoo schreef:Begin februari verwachten mijn (Thaise) man en ik ons eerste kindje.
Wat bedoel je trouwens met "een dergelijk kind".....

Chompoo schreef:Begin februari verwachten mijn (Thaise) man en ik ons eerste kindje. Mijn man is nu al een bezoek aan zijn familie aan het plannen, waarschijnlijk wordt dat i.v.m. ons werk in juni als de baby 4,5 maand oud is. Wij willen graag rechtstreeks vliegen, dus met EVA of KLM. Graag zou ik ervaringen horen van mensen die met een baby met één van deze twee maatschappijen hebben gevlogen. Hoe was jullie ervaring en welke airline bevelen jullie aan? (Wij vliegen normaal met EVA in economy omdat je daar meer ruimte hebt).
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Vriendelijke groeten,
Eveline

In een kennel of zo. Je hond moet ook in het vrachtruimKees schreef:Om het nog leuker te maken hier![]()
Kinderen onder de twaalf jaar niet in het vliegtuig, of anders in de bagageruimte

Ja en die komen er altijd heel blij uit. Moet je ze eens zijn als ze het baasje weer terug zienwanadee schreef:In een kennel of zo. Je hond moet ook in het vrachtruimKees schreef:Om het nog leuker te maken hier![]()
Kinderen onder de twaalf jaar niet in het vliegtuig, of anders in de bagageruimte

Kees schreef:Ja en die komen er altijd heel blij uit. Moet je ze eens zijn als ze het baasje weer terug zienwanadee schreef:In een kennel of zo. Je hond moet ook in het vrachtruimKees schreef:Om het nog leuker te maken hier![]()

Wat een mafkikker, zowel de stewardes als de eigenaar.wpdelange schreef:Dit is dan weer niet aan te raden.![]()
Bagageruimte [klikken]![]()
Moet je niet op in gaan Eveline Chompoo

Gewoon in de cockpit dumpen. Duurt zo’n vlucht meteen twee uur korter...wanadee schreef:
Wat een mafkikker, zowel de stewardes als de eigenaar.
Denk trouwens dat die bagageruimte niet groot genoeg is voor kinderen van 10/11 jaar. Dus humaner is dan toch in het ruim bij de honden.