Formatie mislukt

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Formatie mislukt

#16 Bericht door Jim » dinsdag 23 mei 2017, 05:57

Maar voor het besturen van een land is het wel handig als je samen door een deur kan.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: Formatie mislukt

#17 Bericht door torkom » dinsdag 23 mei 2017, 06:04

Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat in deze tijden 'n partij als die van Wilders door wat egootjes aan de zijlijn zou moeten blijven staan..
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Formatie mislukt

#18 Bericht door wanadee » dinsdag 23 mei 2017, 06:16

torkom schreef:Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat in deze tijden 'n partij als die van Wilders door wat egootjes aan de zijlijn zou moeten blijven staan..
Het is de tweede partij van het land. Snap wel dat rutte problemen heeft met wilders maar daar moet hij zich maar overheen zetten. Zelf heeft hij ook fout op fout gestapeld na de vorige verkiezing.

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Formatie mislukt

#19 Bericht door Gardensafari » dinsdag 23 mei 2017, 06:17

torkom schreef:Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat in deze tijden 'n partij als die van Wilders door wat egootjes aan de zijlijn zou moeten blijven staan..
Dat heeft hij tijdens eerdere onderhandelingen over zichzelf afgeroepen.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: Formatie mislukt

#20 Bericht door torkom » dinsdag 23 mei 2017, 06:20

Gardensafari schreef:
torkom schreef:Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat in deze tijden 'n partij als die van Wilders door wat egootjes aan de zijlijn zou moeten blijven staan..
Dat heeft hij tijdens eerdere onderhandelingen over zichzelf afgeroepen.

Ik verwijs dan maar even naar het vorige bericht van Wanadee..
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Formatie mislukt

#21 Bericht door dutch » dinsdag 23 mei 2017, 06:23

torkom schreef:Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat in deze tijden 'n partij als die van Wilders door wat egootjes aan de zijlijn zou moeten blijven staan..
Het is een 1-mans partij.
Hij wil absoluut uit de Euro.
Hij wil absoluut uit de EU.
Buiten zijn anti-Muslim politiek is de rest van zijn op 1 A4 tje geschreven "programma" zo links als maar kan.
Historie van het verlaten van het kabinet.

Kortom redenen genoeg om voor diverse partijen niet meer met hem te willen praten.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: Formatie mislukt

#22 Bericht door torkom » dinsdag 23 mei 2017, 06:33

dutch schreef:
torkom schreef:Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat in deze tijden 'n partij als die van Wilders door wat egootjes aan de zijlijn zou moeten blijven staan..
Het is een 1-mans partij.
Hij wil absoluut uit de Euro.
Hij wil absoluut uit de EU.
Buiten zijn anti-Muslim politiek is de rest van zijn op 1 A4 tje geschreven "programma" zo links als maar kan.
Historie van het verlaten van het kabinet.

Kortom redenen genoeg om voor diverse partijen niet meer met hem te willen praten.

Ja Dutch, dat weet ik wel maar in 'n coalitie zal uit de Euro en de EU stappen niet snel gebeuren en linkse politiek is niet altijd slecht als dat b.v betekent goede zorg voor de ouderen. We hebben zeker wel behoefte aan 'n sterke antimoslim partij, mede ook weer gezien de aanslag van vandaag...Dat kan zo niet door blijven gaan.
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Formatie mislukt

#23 Bericht door KhunSugar » dinsdag 23 mei 2017, 07:29

behoefte aan 'n sterke antimoslim partij

Populisme lijkt aan te slaan bij de islamofobe bevolking.
In wat voor een verzuurde wereld leven wij.
Blijven dromen zou ik zeggen, de groep die je niet wenst wordt alsmaar groter en zal u langzaam maar zeker vervangen.
De multiculturele samenleving is niet te stoppen, leer ermee leven ipv je ertegen te verzetten.

Veel succes met jullie regeringsvorming ;-)

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1434
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Formatie mislukt

#24 Bericht door Joep » dinsdag 23 mei 2017, 07:39

Misschien doen ze wel een poging om het record van onze zuiderburen te verbreken :cheesy: :cheesy:

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Formatie mislukt

#25 Bericht door wanadee » dinsdag 23 mei 2017, 07:52

KhunSugar schreef:

Blijven dromen zou ik zeggen, de groep die je niet wenst wordt alsmaar groter en zal u langzaam vervangen
Klopt, wilders is nu al de tweede partij in nederland :crazy:

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Formatie mislukt

#26 Bericht door rfms » dinsdag 23 mei 2017, 08:26

Het is heel zeker niet mijn bedoeling me te mengen met de Nederlandse politiek, doch volg de regeringsvorming wel aandachtig.
Wat ik eigenaardig vind, zonder hun programma te kennen, is dat er op geen enkele manier, niet in de pers en niet op andere media, ook maar enige mogelijkheid geopperd wordt om de Partij voor de dieren, in de besprekingen te betrekken.
Zij leggen nochthans evenveel gewicht in de weegschaal dan de CU.
Is daar een logische verklaring voor ?
:?:

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: Formatie mislukt

#27 Bericht door torkom » dinsdag 23 mei 2017, 09:21

KhunSugar schreef: De multiculturele samenleving is niet te stoppen, leer ermee leven ipv je ertegen te verzetten.
:cheesy: never...het verzet tegen islam zal alleen maar groeien, helaas gaat dit dan ook ten koste van de welwillende moslim...net zolang tot bij links ook de ogen opengaan..

Prettige dag verder
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Formatie mislukt

#28 Bericht door stevenl » dinsdag 23 mei 2017, 10:39

wanadee schreef:
Jim schreef:
wpdelange schreef:Lijk mij toch redelijk dat er in ieder geval een gesprek met het trio Rutte Buma Wilders plaats vindt.
Rutte en Wilders zijn geen vrienden understatement dus dat zie ik gelukkig niet snel gebeuren.
Je hoeft geen vrienden te zijn om een land te besturen.
Nee, maar tijdens de verkiezingen heeft de VVD uitdrukkelijk kenbaar gemaakt niet met de PVV in zee te gaan. Nu anders handelen heet kierzersbedrog, iets waar jij en enkele van je online vrienden het regelmatig over hebben.

Ik heb het al eerder in een ander draadje gezegd, de gesprekken met Groen Links gaan doodlopen, VVD en CDA willen dat eigenlijk niet. Het heeft daarom weinig met Groen Links te maken en GL de schuld geven is dus onterecht, zeker het op de man Klaver spelen, de GL standpunten zijn bekend. Het heeft veel meer te maken met weigering van CDA en VVD om in te schikken zolang er een alternatief is dat ze liever willen: Christelijk rechts. En dat gaat nu dus gebeuren. D66 zal dus in moeten schikken, of ze moeten de schuld willen nemen van het mislukken van de formatie. Want het alternatief dat D66 wil gaat er niet komen: PvdA zal niet toegeven, zou electoraal gezien ook niet slim zijn, en SP houdt vast aan de verkiezingsbeloften.

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Re: Formatie mislukt

#29 Bericht door mooatje » dinsdag 23 mei 2017, 11:39

KhunSugar schreef:behoefte aan 'n sterke antimoslim partij

Populisme lijkt aan te slaan bij de islamofobe bevolking.
In wat voor een verzuurde wereld leven wij.
Blijven dromen zou ik zeggen, de groep die je niet wenst wordt alsmaar groter en zal u langzaam maar zeker vervangen.
De multiculturele samenleving is niet te stoppen, leer ermee leven ipv je ertegen te verzetten.

Veel succes met jullie regeringsvorming ;-)
Ware het een multiculturele samenleving had ik er geen problemen.Maar dat is het niet want ze leven niet met ons maar naast ons.En zoals je zegt;ze proberen te overheersen.
De verzuring komt door diegenen die boven de bevolking stellen en zich beter voelen.In dit geval de moslims.
En het huidige populisme is vallen voor alles wat anders is.
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Formatie mislukt

#30 Bericht door KhunSugar » dinsdag 23 mei 2017, 11:47

torkom schreef:
KhunSugar schreef: De multiculturele samenleving is niet te stoppen, leer ermee leven ipv je ertegen te verzetten.
:cheesy: never...het verzet tegen islam zal alleen maar groeien, helaas gaat dit dan ook ten koste van de welwillende moslim...net zolang tot bij links ook de ogen opengaan..

Prettige dag verder
Ja ja, ik heb daar begrip voor, een oud Arabisch spreekwoord zegt: de vrees is bij machte om een ezel zo ver te krijgen dat hij een leeuw aanvalt.

Eveneens een prettige dag verder
[|)

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”