VHS video-recorder

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: VHS video-recorder

#16 Bericht door SiamTon » donderdag 29 december 2016, 13:14

joepattaya schreef:
SiamTon schreef:
joepattaya schreef:Ik heb nog zo'n 'gebakje' staan.......een JVC
moet behoorlijk afgestoft worden en ik heb geen idee of het ding nog werkt.

Interesse? Kom maar af met een video band en we testen 'm ter plekke.

Ik woon vlak bij het Highway Police Station in Pattaya (Sukhumvit 73 - tussen Soi Khao Noi en Soi Khao Talo)
Bedankt voor het aanbod, mijn banden zijn van het type VHS. Is die JVC-recorder van jou ook van het type VHS?
Ja
https://www.manualslib.com/download/842 ... -P55a.html
Wat mij betreft kunnen wij een afspraak maken. Mijn mobiele nummer is: 06 - 1130 8088. Is Sukhumvit 73 aan de ' Dark Side' van Pattaya? Niet voor 10:00 uur bellen s.v.p., dan lig ik vaak nog op één oor. :D
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: VHS video-recorder

#17 Bericht door SiamTon » maandag 09 januari 2017, 12:45

Kan ik er van uitgaan dat joepattaya op zijn aanbod is terug gekomen? Nu al 10 dagen geleden, dat ik een voorstel deed om een afspraak te maken. Zal dan ergens anders zo'n ding moeten zien te vinden.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”