Visumaanvraag naar Thailand versturen?

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
JanVanBergen
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: vrijdag 06 mei 2016, 19:36

Visumaanvraag naar Thailand versturen?

#1 Bericht door JanVanBergen » zaterdag 07 mei 2016, 22:53

Ik heb nog geen ervaring met een visumaanvraag maar ik heb al 3 keer iets naar mijn Thaise vriendin proberen op te sturen (2 brieven en een klein pakketje) - het komt nooit aan, ook niet als je het aangetekend verstuurd. :cry:

Mijn vraag is dus: weet iemand of je die visum aanvraag ook kunt faxen, of bijvoorbeeld emailen zodat ze dat kan afdrukken?
Wordt dat geaccepteerd door de ambassade?

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Visumaanvraag naar Thailand versturen?

#2 Bericht door Hua Thale » zondag 08 mei 2016, 02:34

Als jij het over 'nooit' heb Jan zou er misschien de mogelijkheid bestaan dat het adres niet correct is.?

Hier nog een webadres voor controle.
Moet het met straat en huisnummer bijna niet fout kunnen gaan.

http://www.geonames.org/postalcode-sear ... adminCode1


Bel eens even voor je laatste vraag naar de 'mannen'

Call Centre: +66 2 118 7003

http://thailand.nlambassade.org/nieuws/ ... s-uit.html
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Visumaanvraag naar Thailand versturen?

#3 Bericht door printen44 » zondag 08 mei 2016, 04:05

Aangetekende post heet een "trackingnumber". Je kan dat zien waar het poststuk is.

Het ligt er ook aan waar je vriendin woont. Woont ze achteraf in de rimboe, dan is de kans dat het poststuk ergens blijft liggen.

Overigens heb ik nooit meegemaakt dat een aangetekend poststuk niet aankwam.