Johan Cruijf overleden..R.I.P

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#16 Bericht door Lammert de Haan » vrijdag 25 maart 2016, 22:07

Johan Cruijff werd 68 jaar. Aan hem zal altijd het nummer 14 verbonden blijven. 68 = 6 + 8 = 14!
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#17 Bericht door driver » zaterdag 26 maart 2016, 07:39

Lammert de Haan schreef:Johan Cruijff werd 68 jaar. Aan hem zal altijd het nummer 14 verbonden blijven. 68 = 6 + 8 = 14!
Ja..hoe toevallig dit 6+8 =14 en net als gisteren bij Nederland -Frankrijk de 2-3 gescoord door ..nr 14.
Je zou haast zeggen dat het geen toeval is maar ..?

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#18 Bericht door KhunSugar » zaterdag 26 maart 2016, 08:44

Longkanker tja... hij ruste in vrede [|)

Bij deze veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen met dit groot verlies.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#19 Bericht door Lammert de Haan » zaterdag 26 maart 2016, 10:47

driver schreef:
Lammert de Haan schreef:Johan Cruijff werd 68 jaar. Aan hem zal altijd het nummer 14 verbonden blijven. 68 = 6 + 8 = 14!
Ja..hoe toevallig dit 6+8 =14 en net als gisteren bij Nederland -Frankrijk de 2-3 gescoord door ..nr 14.
Je zou haast zeggen dat het geen toeval is maar ..?
Dat Nederland van Frankrijk verliest is natuurlijk nooit leuk. Maar dat dan het winnende doelpunt van de Fransen door nr. 14 werd gescoord deed me toch wel wat: toch een vorm van eerbetoon aan Johan Cruijff?

Je zou inderdaad haast denken dat toeval niet bestaat!
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#20 Bericht door Lammert de Haan » zaterdag 26 maart 2016, 12:43

driver schreef:
Lammert de Haan schreef:Johan Cruijff werd 68 jaar. Aan hem zal altijd het nummer 14 verbonden blijven. 68 = 6 + 8 = 14!
Ja..hoe toevallig dit 6+8 =14 en net als gisteren bij Nederland -Frankrijk de 2-3 gescoord door ..nr 14.
Je zou haast zeggen dat het geen toeval is maar ..?
Driver, het is nog gekker. Slechts enkele dagen nadat Ajax de koppositie heeft veroverd in de Eredivisie komt Johan Cruijff op 68-jarige leeftijd te overlijden.

Ajax staat met 68 punten en 68 gescoorde doelpunten aan kop!

Geloof jij ook niet meer in 'toeval'?
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#21 Bericht door Lammert de Haan » zaterdag 26 maart 2016, 12:55

Crematie van Johan Cruijf in familiekring

Vanmorgen vond te crematie plaats van Johan Cruijff. De crematie is precies zo gegaan als de voetballegende dat zelf had gewild: alleen zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen waren erbij.

Verder lezen en bron: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... -het-wilde
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#22 Bericht door RuudThai » zaterdag 26 maart 2016, 16:32

Ik betreur het toch nog plotselinge overlijden van Nederlands grootste voetballer.
Hij was de man die Nederland als voetballand toen boven het Mickey Mousegehalte deed uitstijgen wat het daarvoor en helaas ook nu weer is.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#23 Bericht door driver » zondag 27 maart 2016, 08:39

Lammert de Haan schreef:
driver schreef:
Lammert de Haan schreef:Johan Cruijff werd 68 jaar. Aan hem zal altijd het nummer 14 verbonden blijven. 68 = 6 + 8 = 14!
Ja..hoe toevallig dit 6+8 =14 en net als gisteren bij Nederland -Frankrijk de 2-3 gescoord door ..nr 14.
Je zou haast zeggen dat het geen toeval is maar ..?
Driver, het is nog gekker. Slechts enkele dagen nadat Ajax de koppositie heeft veroverd in de Eredivisie komt Johan Cruijff op 68-jarige leeftijd te overlijden.

Ajax staat met 68 punten en 68 gescoorde doelpunten aan kop!

Geloof jij ook niet meer in 'toeval'?
Dit is zeker wel heel toevallig allemaal.
Je zou haast denken dat dit zo moest wezen maar liever had ik het niet gehad en had hij van mij veel ouder mogen worden.

gr driver

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#24 Bericht door driver » zondag 27 maart 2016, 08:42

RuudThai schreef:Ik betreur het toch nog plotselinge overlijden van Nederlands grootste voetballer.
Hij was de man die Nederland als voetballand toen boven het Mickey Mousegehalte deed uitstijgen wat het daarvoor en helaas ook nu weer is.
Tijden veranderen en tegenwoordig kom je als club toch niet meer in de buurt van de grote clubs waar voldoende geld zit maar JC heeft het Nederlands voetbal in zijn totaliteit zeker naar ongekende hoogtes gebracht in zijn actieve voetbalperiode om daar nu even bij te blijven.

gr driver

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#25 Bericht door stevenl » dinsdag 29 maart 2016, 04:54

Vrij naar een reactie in De Volkskrant.

Ik neem aan dat Cruijff inmiddels Petrus aan de hemelpoort wel duidelijk heeft gemaakt dat de poort beter gepositioneerd kan worden.

RIP, je was een kanjer.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#26 Bericht door Ben » dinsdag 29 maart 2016, 06:26

stevenl schreef:Vrij naar een reactie in De Volkskrant.

Ik neem aan dat Cruijff inmiddels Petrus aan de hemelpoort wel duidelijk heeft gemaakt dat de poort beter gepositioneerd kan worden.

RIP, je was een kanjer.
Ik denk dat hij daar een copy van de huidige Nederlands achterhoede heeft neer gezet ,poorten helemaal open :D

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#27 Bericht door driver » zaterdag 02 april 2016, 07:34

Voor de in Nederland wonende liefhebbers die Ziggo hebben is er vanavond op kanaal 14 (ook toeval ? ) de altijd weer beladen wedstrijd Barcelona -Real Madrid live te zien die dit keer volledig in het teken staat ter nagedachtenis aan Johan Cruijff.
De afgelopen week veel gezien en gehoord her en der over JC maar Spanje en zeker Barcelona is toch wel het land waar de man het meest gewaardeerdt werdt wat ik zo mee krijg uit de media.
In Nederland uiteraard ook maar zeker voor iedereen in Spanje die Barcelona en in zekere zin ook de onafhankelijkheid steunt was JC een grootheid die hun club en hun achterstand tov de rest in Spanje naar een hoger nivo heeft getild.
Ben heel benieuwd hoe Nou Camp vanavond uitpakt en hoe de Real Madrid supporters gaan reageren.

gr driver

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#28 Bericht door driver » maandag 04 april 2016, 16:53

Amsterdam heeft ook afscheid genomen van JC op grootste wijze .
Betondorp kreeg veel aanloop en later de mars richting de Arena en daar het indrukwekkende eerbetoon wat heel mooi was ondanks de trieste aanleiding.

Alle ere en ik denk ook eerste divisie clubs deden mee aan de 1 minuut stilte en nergens een wanklank zelfs niet bij Den Haag waar alles en iedereen Ajax echt haat maar JC heeft blijkbaar zoveel credits gehad overal dat men dit even opzij kon zetten.

En hiermee komt dan definitief het afscheid van Neerlands allerbeste speler ooit en of er ooit een betere komt ?

gr driver
Laatst gewijzigd door driver op maandag 04 april 2016, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#29 Bericht door Lammert de Haan » maandag 04 april 2016, 17:17

driver schreef:Amsterdam heeft ook afscheid genomen van JC op grootste wijze .
Betondorp kreeg veel aanloop en later de mars richting de Arena en daar het indrukwekkende eerbetoon wat heel mooi was ondanks de trieste aanleiding.

Alle eerste en ik denk ook eerste divisie clubs deden mee aan de 1 minuut stilte en nergens een wanklank zelfs niet bij Den Haag waar alles en iedereen Ajax echt haat maar JC heeft blijkbaar zoveel credits gehad overal dat men dit even opzij kon zetten.

En hiermee komt dan definitief het afscheid van Neerlands allerbeste speler ooit en of er ooit een betere komt ?

gr driver
Inderdaad Driver, alle eerbetoon aan Johan Cruijff was, net als de voetballer zelf, GROOTS, waarvoor alle hulde. :worshippy:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Johan Cruijf overleden..R.I.P

#30 Bericht door driver » maandag 04 april 2016, 21:18


Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”