"GEEN KINDEREN WAARD"

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

"GEEN KINDEREN WAARD"

#1 Bericht door nbreeker » zaterdag 04 juli 2015, 04:38

Vergeten baby drijft kilometer af in zee

L;KKUYU -
De Turkse kustwacht heeft een baby van tien maanden uit zee gered. Het meisje dreef een kilometer uit de kust van de badplaats Küçükkuyu rond op een kinderluchtbedje. Volgens lokale media waren de ouders vergeten dat hun dochtertje in het water dobberde.

Nu ik wil hier eigenlijk niet op reageren zo walgelijk als dit is.M'n petje af voor de kustwacht dat wel.

Bron;Het leugenblaadje oftewel de Telegraaf van 4 July 2558.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

hanshu

Re: "GEEN KINDEREN WAARD"

#2 Bericht door hanshu » zaterdag 04 juli 2015, 05:48

Jonge bootvluchteling....
Jong geleerd is oud gedaan. :thumbsup:

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: "GEEN KINDEREN WAARD"

#3 Bericht door Gardensafari » zaterdag 04 juli 2015, 06:27

Alzheimer light.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: woensdag 17 september 2014, 17:32

Re: "GEEN KINDEREN WAARD"

#4 Bericht door Ashakorat » zaterdag 04 juli 2015, 07:44

nbreeker schreef:Vergeten baby drijft kilometer af in zee


Bron;Het leugenblaadje oftewel de Telegraaf van 4 July 2558.
Dus het is niet waar? :crazy:
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: "GEEN KINDEREN WAARD"

#5 Bericht door nbreeker » zaterdag 04 juli 2015, 07:56

Ashakorat schreef:
nbreeker schreef:Vergeten baby drijft kilometer af in zee


Bron;Het leugenblaadje oftewel de Telegraaf van 4 July 2558.
Dus het is niet waar? :crazy:
Nu het AD had het ook over genomen en daar heb ik meer vertrouwen in.

Vroeger had ik een Zephyr rubberboot met stoelen en een stuur en een Yamaha 40 pk er achter en was ik vaak op het strand in Egmond aan zee daar had ik een kennis met een huisje op het strand,op een gegeven dag zien we een surfer ver weg zwaaien en allerlei gebaren maken dus wij in mijn rubberboot en er op af,kijken wat er loos was,bleken er twee kinderen in zo'n klein plastic opblaasbootje in zee te drijven,dus ik er langzaam voorbij gevaren en m'n motor afgezet en ik te water en heb ik dat bootje met die kinderen naar mijn boot geduwd en mijn kennis hun er uit gehaald ze zaten allebei geluidloos te huilen.
Dus rustig terug gevaren naar het strand en wij met die kinderen naar hun Moeder die lag te zonnen achter een windscherm en had die kinderen nog niet gemist,nu die kennis van me ging me toch over de rooie ik zal niet herhalen wat hij allemaal zei,maar we hebben er bij verteld als we die kinderen nog een keer in dat bootje in zee zagen we het mes er door zouden halen.Mazzel dat zo'n surfer ze ziet want wij konden ze niet zien vanaf het strand,zover waren ze al weg.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”