Bram for President

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Bram for President

#1 Bericht door Gardensafari » dinsdag 21 april 2015, 23:18

Eigenlijk iets voor de moppentrommel.
Bram M. door de zijn mede-advocaten gewipt als lid van de Orde van Advocaten, noemt zichzelf "niet onbetrouwbaar".
Verbijsterend nieuws.
Advocaten die andere advocaten wippen om een politicus te produceren: is dan niets te dol?
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Bram for President

#2 Bericht door prajak » woensdag 22 april 2015, 00:34

Een ander lid van die familie, ook gewipt als advocaat, is nu belastingadviseur. Want dat kun je zijn zonder ergens te worden ingeschreven. Is nu voor iedereen duidelijk waar belastingadviseurs vandaan komen? :giggle:

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Bram for President

#3 Bericht door RuudThai » woensdag 22 april 2015, 05:06

Tim Krabbé in De Volkskrant van gisteren:

Bram Moszkowicz presenteerde zich als lijsttrekker van de nieuwe politieke partij VoorNederland.
'Ach, die Moszkowicz is gewoon een clown. Afgelopen jaren is meermaals beschreven dat die man niet deugt. Het is ook een beetje zielig, deze poging. Aandachttrekkerij.

'In dat licht is het natuurlijk wel goed dat hij op het schild wordt gehesen als de voorman van deze partij. Want VNL laat daarmee gelijk aan het electoraat zien zelf ook niet te deugen.'

Zie ook: http://www.volkskrant.nl/binnenland/mos ... ~a3972681/

En Hero Brinkman gaat ook weer in de ultrarechtse pot roeren met een nieuw partijtje... :cheesy: :cheesy:

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Bram for President

#4 Bericht door printen44 » woensdag 22 april 2015, 05:24

En bij VNL, is er meteen een afscheiding. Een van de oprichters is het niet eens dat Moszkowics lijsttrekker word en gaat voor zichzelf beginnen. Hij blijft wel aan als lid ven het duo, tot de volgende verkiezingen.

Als dat zo doorgaat krijgen we bij de volgende verkiezingen tig ultra-rechtse partijen, die elk beweren de enige juiste rechtse partij te zijn.

En de VVD blijft lachen.

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Bram for President

#5 Bericht door Gardensafari » woensdag 22 april 2015, 08:24

Uit het stukje uit de Volkskrant:
'Ik heb een conflict met de fiscus gehad dat ik netjes afhandel en ik heb mensen om mij heen verzameld die daar meer vanaf weten dan ik.'
Dat zal dan wel die gesjeesde broer zijn.

Maar Bram zou zich natuurlijk kunnen ontwikkelen tot de Nederlandse Berlusconi. Wel leuk eigenlijk: van het ene sappige schandaal naar het andere... De paparazzi krijgen het er maar druk mee.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Bram for President

#6 Bericht door RuudThai » woensdag 22 april 2015, 08:47

Hij lijkt mij in ieder geval sappiger dan die saaie Mark R. die je op geen enkele schuinsmarcheerderigheid kunt betrappen. Zelfs niet op een niet-schuinsmarcheerdersbezigheid zoals een frisse jonge blom uit de upperclass regionen van de VVD.
Kijk, Bram had laatst tenminste nog die blonde miep van de tv, dat was wel wat, maar we willen toch ook graag weten wat hij nu aan (of in) de hand heeft. Bij Pauw had hij het tenminste zo terloops over zijn vriendin en nu hij een publiek man is geworden willen we hem toch wel het hemd van zijn lijf (of haar lijf, yumyum 8-) ) vragen over zijn romantische, of nog erger, zijn seksuele escapades.
Is het misschien een pronte Thaise, om maar een beetje bij het forum te blijven, of mag dat juist niet in een partij die VoorNederland heet en je dus wordt geacht het te houden bij een autochtone blanke blonde juffrouw?
Wij zien graag de komende ontboezemingen tegemoet! [|) [|) [|)

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Bram for President

#7 Bericht door prajak » woensdag 22 april 2015, 11:08

Een Hongaarse misschien? :giggle2:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Bram for President

#8 Bericht door ron » woensdag 22 april 2015, 11:23

Afbeelding

;)
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Bram for President

#9 Bericht door RuudThai » woensdag 22 april 2015, 16:14

Nieuws van De Speld:

http://pauw.vara.nl/media/338422
;) :lol:

Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: woensdag 17 september 2014, 17:32

Re: Bram for President

#10 Bericht door Ashakorat » donderdag 23 april 2015, 11:45

Persoonlijk vind ik problemen met de fiscus geen misdaad/misdrijf maar burgerlijke ongehoorzaamheid of iets dergelijks, gevolg van de hoge belastingdruk in nederland. Dat zal ik Brammetje niet aanrekenen. Maar ik denk niet dat hij grote groepen mensen zal aanspreken in zijn rol als partijleider.

En mijnheer Brinkman denkt een gat in de markt gevonden te hebben met zijn ondernemerspartij, maar dat wordt hem ook niet. Gelukkig kan hij weer terug vallen op zijn ambtenarensalaris mocht het mislukken, dat is goed geregeld in nederland. Waar zou die hoge belastingdruk nou vandaan komen? :crazy:
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Bram for President

#11 Bericht door RuudThai » donderdag 23 april 2015, 12:04

Ashakorat schreef:Persoonlijk vind ik problemen met de fiscus geen misdaad/misdrijf maar burgerlijke ongehoorzaamheid of iets dergelijks, gevolg van de hoge belastingdruk in nederland. Dat zal ik Brammetje niet aanrekenen. Maar ik denk niet dat hij grote groepen mensen zal aanspreken in zijn rol als partijleider.

En mijnheer Brinkman denkt een gat in de markt gevonden te hebben met zijn ondernemerspartij, maar dat wordt hem ook niet. Gelukkig kan hij weer terug vallen op zijn ambtenarensalaris mocht het mislukken, dat is goed geregeld in nederland. Waar zou die hoge belastingdruk nou vandaan komen? :crazy:
Ik vind een belastingontduiker en ook een belastingontwijker wél een crimineel, je ondergraaft namelijk het solidariteitsprincipe dat je allemaal voor de door de overheid aangebrachte voorzieningen die ook voor jou van belang zijn moet dokken.
En de belastingdruk mag voor mij nog wat anders verdeeld worden en wel zodanig dat er geen voedselbanken meer nodig zijn.

Ik denk ook niet dat Bram M. veel mensen zal aanspreken in Nederland, hoogstens het volk dat een hete aardappel in de keel mooi vindt klinken..... :giggle:

En Hero Brinkman valt echt niet meer terug op zijn ambtenarensalaris als hij nu ontslag heeft genomen. Dat is alleen als hij in overheidsdienst was op het moment dat hij in de 2e Kamer werd verkozen zoals dat bij hem een aantal jaren geleden van toepassing was. Zodat hij toen na zijn eveneens mislukte politieke avontuur gewoon terug kon naar de politie.
Maar je weet het niet met Hero Brinkman want die slaat zich tenslotte overal doorheen.... :crazy:

Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: woensdag 17 september 2014, 17:32

Re: Bram for President

#12 Bericht door Ashakorat » donderdag 23 april 2015, 12:19

RuudThai schreef:
Ashakorat schreef:Persoonlijk vind ik problemen met de fiscus geen misdaad/misdrijf maar burgerlijke ongehoorzaamheid of iets dergelijks, gevolg van de hoge belastingdruk in nederland. Dat zal ik Brammetje niet aanrekenen. Maar ik denk niet dat hij grote groepen mensen zal aanspreken in zijn rol als partijleider.

:crazy:
Ik vind een belastingontduiker en ook een belastingontwijker wél een crimineel, je ondergraaft namelijk het solidariteitsprincipe dat je allemaal voor de door de overheid aangebrachte voorzieningen die ook voor jou van belang zijn moet dokken.
Ik vind iemand die inbreekt in overheidsgebouwen en documenten steelt een crimineel maar dat vind jij weer niet. Inbreken is namelijk verboden in nederland en als elk individu/partij zelf maar gaat beslissen waar wel ingebroken mag worden en waar niet dan wordt het een zooitje in nederland. Zo hebben we allemaal onze normen en waarden.
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Bram for President

#13 Bericht door RuudThai » donderdag 23 april 2015, 12:32

Ouwe - zelfs zéér ouwe! - koeien uit de sloot halen? :Whistle:

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: zondag 10 oktober 2010, 03:19

Re: Bram for President

#14 Bericht door Duncan » donderdag 23 april 2015, 13:18

Maar met al die rariteiten die het zo onderhand in de politiek proberen/hebben geprobeerd lijkt het zo ondertussen wel op een permanente Circus Renz-voorstelling. En een slechte, ook dat nog eens...
Wordt tijd dat we die hele 2e en 1e Kamer interneren in de bajes in Scheveningen en een lid er pas uit laten als hij iets positiefs nuttigs aan de samenleving heeft bijgedragen. Scheidt je ook meteen het kaf van het koren :giggle: .

Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: woensdag 17 september 2014, 17:32

Re: Bram for President

#15 Bericht door Ashakorat » donderdag 23 april 2015, 13:26

RuudThai schreef:Ouwe - zelfs zéér ouwe! - koeien uit de sloot halen?
Wie is hier ouwe koeien uit de sloot aan het halen?? :cheesy:
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”