Immigratie.

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Immigratie.

#46 Bericht door prajak » donderdag 19 maart 2015, 17:35

En nu kruip ik er in. Morgen weer vroeg dag. :clap:

hanshu

Re: Immigratie.

#47 Bericht door hanshu » vrijdag 20 maart 2015, 16:33

hanshu schreef:
prajak schreef:De verplichting ligt niet op jou maar op de eigenaar/gebruiker/huurder van het huis waar je woont. Kijk maar eens goed naar dat formulier TM30.

Dus ga naar de lokale politie, laat dat ding stempelen en niet het in jouw paspoort vast. Heb je het bewijs bij je als je reist.
ok prajak....dat ga ik doen...
Ik las ergens dat het aanmelden ook via internet kan....iemand ervaring hiermee?

hutspot
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 147
Lid geworden op: zaterdag 17 december 2011, 07:17

Re: Immigratie.

#48 Bericht door hutspot » zaterdag 21 maart 2015, 05:11

prajak schreef:De verplichting ligt niet op jou maar op de eigenaar/gebruiker/huurder van het huis waar je woont. Kijk maar eens goed naar dat formulier TM30.

Dus ga naar de lokale politie, laat dat ding stempelen en niet het in jouw paspoort vast. Heb je het bewijs bij je als je reist.
kwam een keer terug van buitenland en toen trok de immigratie man dat strookje eruit, vreemd, dus ik vroeg of hij het weer wilde terug nieten omdat het niets te doen had met zijn controle, hij werd er narrig van, maar ik hield voet bij stuk en uiteindelijk niette hij het met frisse tegenzin weer in mijn paspoort..

een andere keer zeiden ze dat ik een 'vals' visa en een 'serious problem' had. Wie heeft het visa geregeld? Waarop ik antwoorde mijn vrouw en ikzelf...
Uurtje moeten wachten tot een senior officer kwam kijken en even terugbladerde in mijn paspoort waar nog meer visa's instonden onder meer marriage en non B...wat ik al had aangegeven...... toen was alles plotseling 'OK" Hij adviseerde me vriendelijk om het betaalbewijs van de immigratie voor het visa binnen bereikt te hebben voor eventuele herhalingen..... dus die heb ik nu standaard bij me...in de reistas...

het blijft een tropische verrassing hier...

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”