Pendelbus tussen de luchthavens bangkok

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Pendelbus tussen de luchthavens bangkok

#1 Bericht door Loe » zaterdag 21 februari 2015, 10:35

Ze hebben het weer iets moeilijker gemaakt om van deze gratis pendelbus gebruik te kunnen maken, alsof wij hebben gevraagd om twee luchthavens.
Eerst kon je in Don muang instappen als je een aankomstticket liet zien, nu vragen ze je een vertrek ticket van Swampie.
Het was geen probleem als beide luchthavens dezelfde faciliteiten aanboden, maar dit is niet zo.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Pendelbus tussen de luchthavens bangkok

#2 Bericht door prajak » zaterdag 21 februari 2015, 15:20

Ik leer daaruit dat er misbruik is gemaakt van de oude regeling. Ik vind de nieuwe eis logischer. Overzichtelijker wordt het niet maar dit is Thailand.

bontje
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 537
Lid geworden op: zondag 11 november 2012, 02:44

Re: Pendelbus tussen de luchthavens bangkok

#3 Bericht door bontje » zaterdag 21 februari 2015, 15:41

Ja!!!! de thaise keuken is lekker.

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Pendelbus tussen de luchthavens bangkok

#4 Bericht door nbreeker » zondag 22 februari 2015, 06:04

prajak schreef:Ik leer daaruit dat er misbruik is gemaakt van de oude regeling. Ik vind de nieuwe eis logischer. Overzichtelijker wordt het niet maar dit is Thailand.
Eigen luizen die bijten ze hebben groot gelijk,als je geen vertrek ticket heb ,heb je niks in die bus te zoeken,als je in New York in de pendelbus of metro stap naar een ander vliegveld heb je ook een vertrek ticket nodig,en nee Loe jij hebt niet om 2 vliegvelden gevraagd maar die Thai's wel jij bent ook maar een bezoeker die zich hoort aan te passen,En anders neem je lekker een taxi voor die paar bathjes.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Donnie
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 47
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 12:50

Re: Pendelbus tussen de luchthavens bangkok

#5 Bericht door Donnie » zondag 22 februari 2015, 09:33

Dat kwam vrienden van mij wel prima uit hoor: vanuit Ayuthaya met de trein voor 11 (?) baht en op vertoon van de vliegticket BKK-AMS gratis met de pendelbus naar Suvarnabhumi. Ik had ze nog de bus en taxi mogelijkheid meegeven want ik had verwacht dat men wel om een aankomst en vertrek ticket zou vragen om daarmee aan te tonen dat je van de ene vlucht op Luchthaven A moest overstappen op de volgende vlucht op luchthaven B. Nee dus. :clap:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”