Enige technische vragen

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
YankeeDoodle
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 64
Lid geworden op: zondag 12 augustus 2012, 13:57
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Enige technische vragen

#1 Bericht door YankeeDoodle » zondag 05 oktober 2014, 13:10

1. Wat is "bumpen"? (edit) Ik bedoel van een topic................

2. Waarom bestaat dat systeem van "ranks"? En welke ervaring praten we hierover? Levenservaring? Ervaring in het plaatsen van tientallen berichten? Ervaring in Thailand? Ervaring in Nederland? Ervaring in sex? etc. etc.

Vreemd systeem. Andere fora hebben slechts twee smaken: "Guest" en "Member". Lijkt mij niets verkeerd mee. De toevoeging "VIP" (voor de in TH wonende leden) vind ik wel logisch, overigens. Maar de rest? Flauwekul......
Laatst gewijzigd door YankeeDoodle op zondag 05 oktober 2014, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
There are no secrets to success. It is the result of preparation, hard work, and learning from failure.
Colin Powell

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Enige technische vragen

#2 Bericht door Hua Thale » zondag 05 oktober 2014, 14:13

Het is allemaal flauwekul YD zelfs die nickname maar ja je moet de ziel een beetje strelen.
Boemsing is mij wel bekend altands vaak hebben de baldadig dames in de late uren deze kreet wel eens ook gekenmerkt met rekenkundig taalonderwijs uiteraard in mijn jaren uit een grijs verleden en soms heel soms loop ik nog wel eens in de zeer beperkte late en vooral alleen uitgangs uurtjes tegen deze kreet aan.
Bumpen is mij onbekend misschien regio gebonden met de zelfde wens.

Ranks punten en namen leuk nietwaar 'vroeger' nog leuke onderwerpen over geweest.
Veel ge 'hoppa' en slap gel*l de een slaapt er niet van omdat het er niet is de ander om dat het er wel is.
Je kan ook niet heel de dag met seks drugs en rock en roll bezig zijn soms moet je eens met serieuse zaken in de weer.

Waarom 'Vip' dan weer normaal is begrijp ik ook niet of expat ,kreten die zijn beperkingen hebben.
Expat pensionado bewoner allemaal waar Vip onzin.
Leven gaat niet over rozen wie was dat ook al weer die dame met die .......................
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Enige technische vragen

#3 Bericht door driver » zondag 05 oktober 2014, 14:30

YankeeDoodle schreef:1. Wat is "bumpen"? (edit) Ik bedoel van een topic................

2. Waarom bestaat dat systeem van "ranks"? En welke ervaring praten we hierover? Levenservaring? Ervaring in het plaatsen van tientallen berichten? Ervaring in Thailand? Ervaring in Nederland? Ervaring in sex? etc. etc.

Vreemd systeem. Andere fora hebben slechts twee smaken: "Guest" en "Member". Lijkt mij niets verkeerd mee. De toevoeging "VIP" (voor de in TH wonende leden) vind ik wel logisch, overigens. Maar de rest? Flauwekul......
1... bumpen, weet ik veel...de posts omhoog jagen oid ?

2. ranks en Vreemd systeem....dat vindt jij nu blijkbaar mij boeit het totaal niet dus ik vindt het weer niet vreemd en het is de website beheerder die dit blijkbaar om een of andere reden heeft ingevoerd of juist niet en het ook ziet als...flauwekul of vreemd systeem of...of... :mrgreen:

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Enige technische vragen

#4 Bericht door Hua Thale » zondag 05 oktober 2014, 14:42

Trouwens heb mijn ipad update pas weer eens gedaan en zit nu met vele melk boter kaas en dart bord icoontjes op het scherm maak niet uit maar staat minder leuk hoe krijg ik die kleurtjes weer terug in de icoontjes. :?:

Even terug naar het onderwerp.
Misschien een ranglijst opmaken Chang kan dat zomaar veranderen :D

Je ben natuurlijk in de aangebode info door jezelf YD een door de wol geverfde Azie bezoeker en gelijk eigenlijk weer een nieuwkomer op dit forum moeilijk moeilijk.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Enige technische vragen

#5 Bericht door Jim » zondag 05 oktober 2014, 14:54

Bumpen is opnieuw reageren op een topic terwijl je zelf de laatste was die gereageerd had.
Volgens de netiquette moet je je oude reactie editen.

Een bump reactie is meestal zoiets als "is er echt niemand die hier antwoord op heeft?" :mrgreen:
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Enige technische vragen

#6 Bericht door Henk Korat » zondag 05 oktober 2014, 15:36

YankeeDoodle schreef:1. Wat is "bumpen"? (edit) Ik bedoel van een topic................

2. Waarom bestaat dat systeem van "ranks"? En welke ervaring praten we hierover? Levenservaring? Ervaring in het plaatsen van tientallen berichten? Ervaring in Thailand? Ervaring in Nederland? Ervaring in sex? etc. etc.

Vreemd systeem. Andere fora hebben slechts twee smaken: "Guest" en "Member". Lijkt mij niets verkeerd mee. De toevoeging "VIP" (voor de in TH wonende leden) vind ik wel logisch, overigens. Maar de rest? Flauwekul......
Mai pen rai. Ik eet er geen boterham minder op. :clap: :cheesy: :clap: :cheesy:
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Gebruikersavatar
janjaap
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 410
Lid geworden op: zondag 07 juni 2009, 12:31
Locatie: het kaasstadje gouda

Re: Enige technische vragen

#7 Bericht door janjaap » zondag 05 oktober 2014, 15:37

En wat is dan bumsen ?
Ubi bene, ibi patria

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Enige technische vragen

#8 Bericht door elst99 » zondag 05 oktober 2014, 15:49

Is de Duitse vertaling van 'wippen', ;)
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
janjaap
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 410
Lid geworden op: zondag 07 juni 2009, 12:31
Locatie: het kaasstadje gouda

Re: Enige technische vragen

#9 Bericht door janjaap » zondag 05 oktober 2014, 16:04

Ok ik dacht dat dat was ficken
Ubi bene, ibi patria

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Enige technische vragen

#10 Bericht door elst99 » zondag 05 oktober 2014, 16:44

Ach in het Nederlands heb je er ook meerdere benamingen voor ;)
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

hanshu

Re: Enige technische vragen

#11 Bericht door hanshu » zondag 05 oktober 2014, 16:49

Ja ,anders is het al snel saai ,toch?

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Enige technische vragen

#12 Bericht door Gardensafari » zondag 05 oktober 2014, 16:52

hanshu schreef:Ja ,anders is het al snel saai ,toch?
Zekers, er zit een groot verschil tussen Frankenstein en Fickenstein.
Het eerste hoeft niet in het Nederlands te worden vertaald.
Het tweede hebben Koot en Bie al keurig vertaald.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gebruikersavatar
Jos Flachs
Expat
Expat
Berichten: 910
Lid geworden op: woensdag 10 mei 2006, 12:35
Locatie: Bangkok

Re: Enige technische vragen

#13 Bericht door Jos Flachs » maandag 06 oktober 2014, 01:06

Beide termen zijn niet van toepassing op dit forum.

Bumpen: wordt (meestal) gezien als erg onbeleefd. Komt veel voor op technische fora.
Iemand plaatst een vraag, en wacht op antwoord. Elke nieuwe vraag komt uiteraard daarboven te staan. Door zelf antwoord te geven op je vraag plaats je het terug op de top positie. Ik zie het regelmatig in Joomla fora. Meestal een newbie die denkt dat een gratis forum binnen 3 seconden zijn vraag beantwoord en binnen tien seconden iemand lang stuurt om de klus voor hem op te knappen...

Ranking: doen we hier niet aan. Je bent of lid of niet. Da's alles.

Maar phpbb3 is geschreven voor alle mogelijke fora dus het zit standaard in de doos.

Gebruikersavatar
YankeeDoodle
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 64
Lid geworden op: zondag 12 augustus 2012, 13:57
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Enige technische vragen

#14 Bericht door YankeeDoodle » dinsdag 07 oktober 2014, 11:34

Hua Thale schreef:Even terug naar het onderwerp.
Misschien een ranglijst opmaken Chang kan dat zomaar veranderen :D

Je ben natuurlijk in de aangebode info door jezelf YD een door de wol geverfde Azie bezoeker en gelijk eigenlijk weer een nieuwkomer op dit forum moeilijk moeilijk.
Ho ho, Ik ben NU een ERVAREN forumlid, dus een beetje respect is wel op z'n plaats............. :cheesy:
There are no secrets to success. It is the result of preparation, hard work, and learning from failure.
Colin Powell

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Enige technische vragen

#15 Bericht door Hua Thale » dinsdag 07 oktober 2014, 11:58

Fout fout fout het is Veel ervaring en geen ervaren forumlid ;)
Nog vier te gaan komt goed de vijfde krijg je van Chang als je bewoner bent komt ook goed natuurlijk wat moet je anders met dat land nietwaar koeien houden kan je ook in Nederland. :Whistle:
Respect ja natuurlijk is dat belangrijk voor veel mensen.
Vooruit dan :worshippy:

Die meneer Powell heeft trouwens ook een paar hele vreemde dingen gezegt of vergis ik mij daar nu in.
Die opmerking kreeg ik op mijn veertien / vijftiende al te horen van de school waar ik dagelijks aanwezig mocht zijn in het Nederlands.
Latere collega bracht het wat eenvoudiger 'Ze zetten het niet aan het voeteinde van je bed beetje het zelfde maar dan anders.
Laatst gewijzigd door Hua Thale op dinsdag 07 oktober 2014, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”