PE visum

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

PE visum

#1 Bericht door KhunSugar » donderdag 25 september 2014, 14:44

Visa "PE" of Privilege Entry...

Is een 5 jaar visum voor 'Thailand Elite Members'
Een lidmaatschap kost ฿ 2.000.000 mits wat privileges te laten vallen en enkel het voordeel verbonden aan het verkrijgen van een "PE" visum wordt het ฿ 500K/5 jaar !

Hiervoor kan je na elke binnenkomst 1 jaar in Thailand blijven en dit 5 jaar aan een stuk en verlengbaar zolang je lid blijft, lidmaatschap (lidgeld) om de 5 jaar te hernieuwen.
Hoegenaamd geen verdere verplichtingen, leeftijd van geen belang, gehuwd van geen belang, inkomsten van geen belang, wel rapportering om de 90 dagen

Inbegrepen in deze deal is ook een free track bij immigratie (dus geen wachttijd) en een gratis limousine op de luchthaven, mag wel voor die prijs...

Wie lid wil worden kan hier terecht, lees de voordelen nog eens over:
http://www.thailandelite.com/tpc_news_view.php?id=6

Goede oplossing voor wie problemen heeft om een regulier visum te bekomen...gewoon kopen kan dus ook !

KS

hanshu

Re: PE visum

#2 Bericht door hanshu » donderdag 25 september 2014, 14:50

KhunSugar schreef:Visa "PE" of Privilege Entry...

Is een 5 jaar visum voor 'Thailand Elite Members'
Een lidmaatschap kost ฿ 2.000.000 mits wat privileges te laten vallen en enkel het voordeel verbonden aan het verkrijgen van een "PE" visum wordt het ฿ 500K/5 jaar !

Hiervoor kan je na elke binnenkomst 1 jaar in Thailand blijven en dit 5 jaar aan een stuk en verlengbaar zolang je lid blijft, lidmaatschap (lidgeld) om de 5 jaar te hernieuwen.
Hoegenaamd geen verdere verplichtingen, leeftijd van geen belang, gehuwd van geen belang, inkomsten van geen belang, wel rapportering om de 90 dagen

Inbegrepen in deze deal is ook een free track bij immigratie (dus geen wachttijd) en een gratis limousine op de luchthaven, mag wel voor die prijs...

Wie lid wil worden kan hier terecht, lees de voordelen nog eens over:
http://www.thailandelite.com/tpc_news_view.php?id=6

Goede oplossing voor wie problemen heeft om een regulier visum te bekomen...gewoon kopen kan dus ook !

KS
Ja wel handig...elke keer naar het consulaat in Amsterdam kost ook....4 euro parkeerkosten per uur....benzine voor de Bently....

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: PE visum

#3 Bericht door Kees » donderdag 25 september 2014, 14:53

Ik denk, niet van toepassing voor mij :happyno:
Niet klagen, maar dragen.

Gebruikersavatar
YankeeDoodle
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 64
Lid geworden op: zondag 12 augustus 2012, 13:57
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: PE visum

#4 Bericht door YankeeDoodle » donderdag 25 september 2014, 15:11

Ik heb een betere deal:

Wordt lid van de YankeeDoodle Elite Club voor 3 miljoen THB en je kijgt een visum voor 10 jaar !

Wie wil er ook zo'n website hebben? Heb er nog een paar op mijn HD staan :mrgreen:
There are no secrets to success. It is the result of preparation, hard work, and learning from failure.
Colin Powell

hanshu

Re: PE visum

#5 Bericht door hanshu » donderdag 25 september 2014, 15:37

YankeeDoodle schreef:Ik heb een betere deal:

Wordt lid van de YankeeDoodle Elite Club voor 3 miljoen THB en je kijgt een visum voor 10 jaar !

Wie wil er ook zo'n website hebben? Heb er nog een paar op mijn HD staan :mrgreen:
Voel er wel wat voor.... maar als ik binnen de 10 jaar overlijd gaat het visum dan naar de erfgenamen?

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: PE visum

#6 Bericht door ron » donderdag 25 september 2014, 20:16

hanshu schreef:Ja wel handig...elke keer naar het consulaat in Amsterdam kost ook....4 euro parkeerkosten per uur....benzine voor de Bently....
Betaald parkeren Amsterdam-Centrum
parkeerautomaat In het stadshart (geb. begrensd door Korte Prinsengracht, Binnenamstel, Zwanenburgwal, Oude Schans en Oosterdok) geldt betaald parkeren op :
• maa t/m zat 09.00-02.00 uur en zondag 12.00-02.00 uur
tarief € 5,00 p.uur. ;)
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
YankeeDoodle
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 64
Lid geworden op: zondag 12 augustus 2012, 13:57
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: PE visum

#7 Bericht door YankeeDoodle » donderdag 25 september 2014, 21:06

@Ron: dat zijn 10 oude harde NL guldens per uur.
Zoveel kostte niet zo heel lang geleden de BOETE voor foutparkeren........... :mrgreen:

@HansHu: Ja, natuurlijk. Als je maar betaalt........
Onz betrauwbaare en intelichente verkoopers staan voor U claar.............
There are no secrets to success. It is the result of preparation, hard work, and learning from failure.
Colin Powell

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: PE visum

#8 Bericht door Jeanette » donderdag 25 september 2014, 22:19

hanshu schreef:
YankeeDoodle schreef:Ik heb een betere deal:

Wordt lid van de YankeeDoodle Elite Club voor 3 miljoen THB en je kijgt een visum voor 10 jaar !

Wie wil er ook zo'n website hebben? Heb er nog een paar op mijn HD staan :mrgreen:
Voel er wel wat voor.... maar als ik binnen de 10 jaar overlijd gaat het visum dan naar de erfgenamen?
Alleen als ze een Thais paspoort hebben. :mrgreen:

Helpen ze bij http://www.thailanddelete.com/tpc_news_view.php?id=6 me dan ook om de rest van mijn zwarte geld wit te wassen?

:clap:

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: PE visum

#9 Bericht door stevenl » vrijdag 26 september 2014, 04:29

Jammer dat het nodig is om een topic met serieuze informatie zo te behandelen.

En sommige van jullie klagen over de ontwikkeling van het forum in een ander topic.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: PE visum

#10 Bericht door Hua Thale » vrijdag 26 september 2014, 05:02

Een grapje en een grol moet toch kunnen.
Punt is wel dat de opsteller in voorbeeld de uiterste genomen heeft.
Misschien dat deze link van die club beter is.

http://www.thailandelite.com/glimpse.php

Voor de doorsnee bezoeker van dit forum zal het geen optie zijn maar soms heel soms geeft er wel eens iemand zijn inkomsten door waarbij je zoiets heb van 'niet slecht'.
Mijn waarde laatste werkgever zei ooit eens tegen mij ja Hua ik rij ook liever in een afgetrapt wagentje maar mijn status in deze maatschappij laat dat niet toe. ;)
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

Re: PE visum

#11 Bericht door carpediem » vrijdag 26 september 2014, 07:51

Geen Elite card?

Dan ben je toch wel een loser.
pluk de dag (carpediem)

Gebruikersavatar
YankeeDoodle
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 64
Lid geworden op: zondag 12 augustus 2012, 13:57
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: PE visum

#12 Bericht door YankeeDoodle » vrijdag 26 september 2014, 07:56

stevenl schreef:Jammer dat het nodig is om een topic met serieuze informatie zo te behandelen.

En sommige van jullie klagen over de ontwikkeling van het forum in een ander topic.
Sorry, maar ik heb in het leven geleerd: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo.
Vandaar mijn reserve t.o.v deze "aanbieding".
En dan dit (uit de "Terms and Conditions":

Termination due to government policies
In case there is any order, rule, regulation, or law announced by any related government authority which has an impact on the business operation of the Company to the effect that the Company is unable to continue its business or perform its operation as usual, the Company shall be entitled to terminate the Membership by giving an advance written notice to the Member.


Met andere woorden: bij de volgende coup kan het weer afgelopen zijn. Geld kwijt, kaart waardeloos en de "Company" is niet aansprakelijk.

Ik kan het best betalen, maar doe het (vooralsnog) toch maar even niet.
Het klinkt mij gewoon te fantastisch voor woorden..............
Mocht deze "geweldige" aanbieding ook als link op de website van de Thaise Ambassade verschijnen, dan beloof ik mijn standpunt terstond te wijzigen.

Mocht ik er naast zitten, dan alvast bij voorbaat mijn excuses aan personen die ik niet serieus heb genomen. :asian22:
There are no secrets to success. It is the result of preparation, hard work, and learning from failure.
Colin Powell

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: PE visum

#13 Bericht door stevenl » vrijdag 26 september 2014, 08:10

YankeeDoodle schreef:
stevenl schreef:Jammer dat het nodig is om een topic met serieuze informatie zo te behandelen.

En sommige van jullie klagen over de ontwikkeling van het forum in een ander topic.
Sorry, maar ik heb in het leven geleerd: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo.
Vandaar mijn reserve t.o.v deze "aanbieding".
En dan dit (uit de "Terms and Conditions":

Termination due to government policies
In case there is any order, rule, regulation, or law announced by any related government authority which has an impact on the business operation of the Company to the effect that the Company is unable to continue its business or perform its operation as usual, the Company shall be entitled to terminate the Membership by giving an advance written notice to the Member.


Met andere woorden: bij de volgende coup kan het weer afgelopen zijn. Geld kwijt, kaart waardeloos en de "Company" is niet aansprakelijk.

Ik kan het best betalen, maar doe het (vooralsnog) toch maar even niet.
Het klinkt mij gewoon te fantastisch voor woorden..............
Mocht deze "geweldige" aanbieding ook als link op de website van de Thaise Ambassade verschijnen, dan beloof ik mijn standpunt terstond te wijzigen.

Mocht ik er naast zitten, dan alvast bij voorbaat mijn excuses aan personen die ik niet serieus heb genomen. :asian22:
Nou dat is een heel andere reactie dan je eerdere, deze is namelijk inhoudelijk.

En wat betreft die inhoud: Elite Card is niets voor mij, maar bestaat al jaren, is in 2002 oid geintroduceerd.

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

Re: PE visum

#14 Bericht door carpediem » vrijdag 26 september 2014, 08:38

YankeeDoodle schreef:
stevenl schreef:Jammer dat het nodig is om een topic met serieuze informatie zo te behandelen.

En sommige van jullie klagen over de ontwikkeling van het forum in een ander topic.
Sorry, maar ik heb in het leven geleerd: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo.
Vandaar mijn reserve t.o.v deze "aanbieding".
En dan dit (uit de "Terms and Conditions":

Termination due to government policies
In case there is any order, rule, regulation, or law announced by any related government authority which has an impact on the business operation of the Company to the effect that the Company is unable to continue its business or perform its operation as usual, the Company shall be entitled to terminate the Membership by giving an advance written notice to the Member.


Met andere woorden: bij de volgende coup kan het weer afgelopen zijn. Geld kwijt, kaart waardeloos en de "Company" is niet aansprakelijk.

Ik kan het best betalen, maar doe het (vooralsnog) toch maar even niet.
Het klinkt mij gewoon te fantastisch voor woorden..............
Mocht deze "geweldige" aanbieding ook als link op de website van de Thaise Ambassade verschijnen, dan beloof ik mijn standpunt terstond te wijzigen.

Mocht ik er naast zitten, dan alvast bij voorbaat mijn excuses aan personen die ik niet serieus heb genomen. :asian22:
De inkomsten van de elite card voor "de regering" zal ook niet klein zijn, dus dat risico lijkt me niet al te groot.
pluk de dag (carpediem)

Gebruikersavatar
YankeeDoodle
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 64
Lid geworden op: zondag 12 augustus 2012, 13:57
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: PE visum

#15 Bericht door YankeeDoodle » vrijdag 26 september 2014, 09:00

@carpediem
Veel regeringen gaan uit van harde principes (zoals bijv. het geloof) en niet altijd "geld".
Zolang ik niet iemand heb gesproken die zo'n regeling heeft, heb ik er mijn twijfels over.
There are no secrets to success. It is the result of preparation, hard work, and learning from failure.
Colin Powell

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”