eerste keer thailand.

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
sunshine
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 08 juli 2014, 17:45

eerste keer thailand.

#1 Bericht door sunshine » zaterdag 12 juli 2014, 18:27

halo allemaal.

ik vertrek 15 nov. naar thailand en blijf tot 8 dec.
heb al heel veel op het forum gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik alles zelf georganiseerd wil doen.

ik heb nog geen dagschema maar de bedoeling is om in bangkok aan te komen. 2 nachten blijven en dan door naar chang mai.
vanuit daar naar de eilanden.

een paar vraagjes:

we willen graag een jungle/trekking doen.
nu kun je dit bij chang mia doen, of naar khoa sok en daar soort van treetops doen. heeft iemand ervaring hiermee.

we willen een starterspakker boeken bij 333travel. voor 678 euro met een directe vlucht eva air met twee overnachtingen in het eastin hotel of 619 euro voor hetzelfde met een overnachting. is dit aan te raden?

mvg

Inge
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 330
Lid geworden op: vrijdag 05 mei 2006, 12:14

Re: eerste keer thailand.

#2 Bericht door Inge » dinsdag 15 juli 2014, 14:02

Treetops is super. 1 nacht in boomhut en 2 in drijvend hutje! Erg basic toen wij er waren in 2006 maar nu wat luxer. Doen hoor, is onvergetenlijk. Je kan makkelijk met de nachhtrein van Bkk naar Surrathani, daar wordt je opgepikt door treetops.

http://www.treetopsjunglesafaris.com/

333 travel kan , maar ik zou je aanraden om even op skyscanner of momondo te kijken en met china airlines te vliegen. Tijden zijn top, je komt rond 7 uur s'morgens aan. Wij gaan meestal naar bed tot een uur of 1 , dan heb je de hele middag en dan sávonds niet te laat naar bed. Ben je de volgende dag van je jetlag af!

http://www.momondo.nl/multicity/?Search ... e&NA=false

Vlucht nu 571, p/p
Transfer Taxi =/- 10 euro
Hotel/Guesthouse 20-30 euro ( kan goedkoper / duurder ) per kamer , alleen geen ontbijt ( nu wel geloof ik? ) , maar wel zwembad.

Onze favoriet : http://www.khaosan-hotels.com/

Het eastin hotel is wel goed maar ligt in niet zo'n leuke buurt vonden wij.

Ben je dus een stuk voordeliger uit!

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: eerste keer thailand.

#3 Bericht door gerrit11 » donderdag 17 juli 2014, 16:41

waar ligt dat khaosan hotel ergens in bangkok?
ik zie wel een kaartje op hun site maar dat zegt me niet zo heel veel?

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: eerste keer thailand.

#4 Bericht door Henk Korat » donderdag 17 juli 2014, 17:19

Ik neem aan dat je hotels aan de Kao San Road bedoelt. Kao San Road een beroemde plek voor backtpackers en er staan hotels en kamers voor redelijke prijzen. Kao San Road ligt een aantal kilometers ten Noord Oosten van Wat Pra Kaew, Wat Pho, het Paleis en Sanam Luang.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Inge
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 330
Lid geworden op: vrijdag 05 mei 2006, 12:14

Re: eerste keer thailand.

#5 Bericht door Inge » donderdag 17 juli 2014, 17:23

Het ligt in de buurt van kao san road , de backpackersstraat van bangkok. Het ligt er 5 min. Lopen vandaan in een gezellige straat met veel winkeltjes en eettentjes. Wij vinden het de gezellligste buurt van bangkok. De wijk is banglampu .Je bent ook zo bij de rivier. Kijk maar eens op youtube bij soi rambuttri of bij kao san road. Je kan me altijd mailen voor vragen.

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: eerste keer thailand.

#6 Bericht door gerrit11 » donderdag 17 juli 2014, 17:25

Inge schreef:Het ligt in de buurt van kao san road , de backpackersstraat van bangkok. Het ligt er 5 min. Lopen vandaan in een gezellige straat met veel winkeltjes en eettentjes. Wij vinden het de gezellligste buurt van bangkok. De wijk is banglampu .Je bent ook zo bij de rivier. Kijk maar eens op youtube bij soi rambuttri of bij kao san road. Je kan me altijd mailen voor vragen.
heey bedankt, ga ik daar ff een dagje boeken.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”