Last minute.

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Last minute.

#16 Bericht door nbreeker » dinsdag 27 mei 2014, 01:02

pong schreef:VanAF eind aug kun je wel aanbiedingen verwachten, in de 6 weken schoolvak vrijwel niet.
EY=Etihad biedt nog vele retours aan voor rond de 650/retour, overstap Abu Dhabi, in die periode-een mogelijke LM zal niet veel goejekoper uitpakken. Kijk ook naar vertrek vanaf bvb DUSseldorf-Duitse schoolvakanties liggen wat anders.
tenzij de kladderadatsj alsnog in Th uitbreekt met strijdende partijen-maar wie wil dan nog?

Gerrit 11met 2 kinderen.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: Last minute.

#17 Bericht door gerrit11 » dinsdag 27 mei 2014, 09:20

waar wil jij dan recht op hebben? al ben je rondom verzekert, terugkrijgen doe je toch niks.
en wij met 2 kids blijven niet in bkk maar vertrekken heerlijk naar ons huisje bij buri ram.
daar is niks van enig probleem te merken.

de topikopener vraagt wat over het vliegen in deze tijd en wat de eventuele prijzen zijn, wel of niet last minute, het kan hem niks schelen of ik 600 of 6000 euro verlies daar...

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Last minute.

#18 Bericht door prajak » dinsdag 27 mei 2014, 15:42

Praat me even bij svp.

Je boekt en betaalt als er geen negatief reisadvies is. Dan volgt een negatief reisadvies en je hebt een annuleringsverzekering. Betaalt die de schade terug ?

Maar je gaat toch en er gebeurt wat; je moet bijvoorbeeld het land uit. Ik denk dat je dan aan de kosten hangt.

Maar eerlijk gezegd, voor wat het waard is, het ziet er naar uit dat de scherpe kantjes er al af zijn. En Buriram, daar gebeuren dingen altijd 40 jaar later. in Nongkhai 50 jaar...... Ik zou me nu geen dikke benen maken voor juli.

Gebruikersavatar
v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1691
Lid geworden op: vrijdag 19 februari 2010, 13:10
Locatie: Belgie-จอมเทียน

Re: Last minute.

#19 Bericht door v@go » dinsdag 27 mei 2014, 15:56

Dan is het toch goed dat er eventjes (zeg een week) een negatief reisadvies is kelderen de prijzen en de volgende week is alles weer normaal en heeft Gerrit zijn goedkope last minute tickets, hij bedoeld niet meer en niet minder......
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: Last minute.

#20 Bericht door gerrit11 » dinsdag 27 mei 2014, 17:42

Ik denk dat sommige zich veels te druk maken om wat er hier geschreven word en alles uit zijn verband trekken.
Van mij hoeft er geen oorlog uit te breken of zo, er mogen van mij alleen wat minder toeristen die kant op zodat de prijzen wat zakken.

gelukkig zijn er anderen ( v@go ) die wel mijn reactie begrijpen.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Last minute.

#21 Bericht door prajak » woensdag 28 mei 2014, 07:11

Dan zal ik een stuk van mijn reactie maar herhalen want die sneer heb ik niet verdiend !

"...Maar eerlijk gezegd, voor wat het waard is, het ziet er naar uit dat de scherpe kantjes er al af zijn. En Buriram, daar gebeuren dingen altijd 40 jaar later. in Nongkhai 50 jaar...... Ik zou me nu geen dikke benen maken voor juli..."

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”