Gezocht: proefexamens in Nederlands/Thais inburgeringscurses

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Gezocht: proefexamens in Nederlands/Thais inburgeringscu

#16 Bericht door genesis » woensdag 11 december 2013, 17:41

.
Laatst gewijzigd door genesis op dinsdag 22 april 2014, 05:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Casper
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 137
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2012, 12:10
Locatie: Amsterdam

Re: Gezocht: proefexamens in Nederlands/Thais inburgeringscu

#17 Bericht door Casper » woensdag 11 december 2013, 22:37

Hoi Genesis wij zijn ook bezig met Nederlands leren/inburgeren. Boekjes en CD' s kan je naast Bol.com vinden op http://www.intertaal.nl/WshWebShop/WshA ... qjZ6dLuLxB Wil je online dan kan je Googelen op bijvoorbeeld "inburgeren" of "inburgeren oefentoets" enz. dan kan je heel wat vinden. Buitenlandsepartner biedt ook veel informatie en wat oefenmateriaal maar die site was de laatste tijd uit de lucht. Verder hebben we veel gekeken op http://www.thai-dutch.net/riandutch/mvv.php en oefensites voor NT2 (eigenlijk de taalcursus voor als ze hier is).

Je kan ook kiezen voor een online pakket van bijvoorbeeld Dutch Tutor http://www.dutchtutor.com/inburgeringsc ... efenen.php Er staan gratis oefeningen op maar een compleet pakket is niet zo duur.

Voor mijn vriendin werkt zoiets, of zelfstudie niet. Ik zelf ben ook niet zo' n geweldige leraar dus gaat ze naar les. Er zijn 2 schooltjes in Bangkok die goed bekend staan, bij 1 kan je altijd per direct beginnen, de ander heeft een startdatum ergens in januari. Zelf wil ze liever naar school in Pattaya omdat dat makkelijker pendelen is naar Rayong.

Weet iemand of dat schooltje in Pattaya (Visaned o.i.d.) een beetje kwaliteit levert??

Kosten voor 120 uur cursus bij alle drie (en ongetwijfeld ook andere "scholen") rond de 500 euro.

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Gezocht: proefexamens in Nederlands/Thais inburgeringscu

#18 Bericht door Gardensafari » donderdag 12 december 2013, 00:46

Jim schreef:the pirate bay ;)
:cheesy: :cheesy:
Heerlijk, Jim, jij blijft onverbeterlijk!
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Jan Hoekstra
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: maandag 27 januari 2014, 12:22

Re: Gezocht: proefexamens in Nederlands/Thais inburgeringscu

#19 Bericht door Jan Hoekstra » dinsdag 28 januari 2014, 14:20

Genesis,

Ik heb de scholen bezocht in Bangkok en ik heb gekozen voor de NLB-talenschool in Sukhumvit soi 54, de docent heet Richard van der Kieft. Ik had een erg goed gevoel na ons kennismakingsgesprek, Richard geeft al 9 jaar les in Bangkok en weet waar hij het over heeft. Tijdens de cursus werd ik goed op de hoogte gehouden en mijn vriendin was erg goed te spreken over zijn manier van lesgeven.

Ik heb voor deze school gekozen omdat er geen gebruikt gemaakt wordt van computers tijdens de les, Richard geeft dus echt les en dat heeft mijn voorkeur.

Mijn vriendin is bij de eerste poging met vlag en wimpel geslaagd.

Veel succes.

Groetjes,

Jan Hoekstra

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Gezocht: proefexamens in Nederlands/Thais inburgeringscu

#20 Bericht door genesis » woensdag 12 februari 2014, 18:58

.

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”