Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2401 Bericht door driver » woensdag 30 november 2022, 17:00

jumbo schreef: woensdag 30 november 2022, 00:49 Ik zou zeggen dat het beter is dan verliezen met goed voetbal....
Mijn idee ook. Vlgs mij zit bijna heel Nederland te mauwen dat het allemaal zo slecht is. En het is ook niet echt goed vindt ik maar wel de voorronde als groepswinnaar uit dus?.
We gaan het as Zaterdag wel zien tegen de USA wat het wordt. Bijna iedereen verwacht blijkbaar niks dus dan kan het alleen maar meevallen als ze doorgaan.
Van mij mogen ze met slecht voetbal de finale halen. Maar die halen ze denk ik niet..

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2402 Bericht door driver » woensdag 30 november 2022, 17:03

RuudThai schreef: dinsdag 29 november 2022, 19:44 S l a a p ver wek kend dat Oranje! Die marsepeinen verwende voetballertjes brouwen er al 3 wedstrijden niks van! Ja, ze winnen er 2 maar tegen de 3e, Ecuador, konden ze niks inbrengen. De achtste finales gehaald maar dat wordt ook Oranje's finale als ze zo doorgaan.

Ik heb vanavond Oranje op NPO 1 via m'n notebook op de tv zien rommelen en op mijn smartphone tegelijkertijd echt voetbal gezien op NPO 2 tussen Ecuador en Senegal. Daar werd tenminste gestreden, dat was een leuke pot voetbal!
Hi Ruud.. Leuk dat je weer wat post.
Ieder zijn of haar mening hé wat betreft Oranje.
Best is het zeker niet maar wel doorgaan en Ecuador dus niet.. 😊

EDIT.. Zojuist Denemarken tegen Australië gezien.. Die Aussies waren vooraf kansloos geacht maar gaan wel door en Denemarken naar huis. Frankrijk deedt ook niks tegen Tunesië leek het wel.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2403 Bericht door jumbo » donderdag 01 december 2022, 00:39

driver schreef: woensdag 30 november 2022, 17:03 EDIT.. Zojuist Denemarken tegen Australië gezien.. Die Aussies waren vooraf kansloos geacht maar gaan wel door en Denemarken naar huis. Frankrijk deedt ook niks tegen Tunesië leek het wel.
Frankrijk dacht met het 2e team te winnen en dat lukte dus niet, vaste krachten alsnog erin helpt niet/nooit
We moeten maar zien hoe hier mentaal uitkomen, toch een potentiele finalist, met Spanje, althans voor mij

NL kan alleen maar beter, USA moet opgerold worden, daarna zien we wel
Van Gaal wil naar wat ik lees in de kranten teveel zijn stempel op het WK team drukken en dan uiteraard
claimen dat hijzelf zo geweldig is.... net als in 1995 met een topteam op de top van hun kunnen en dat team
was gewoon beter dan van Gaal daarna ooit heeft gehad, mazzeltje voor hem
Allemaal toppers met internationale carrieres.... kan er nog van genieten
Van der Sar, Reiziger, Blind, Rijkaard, F de Boer, Seedorf (Kanu 53), Davids, Litmanen (Kluivert 70), George, Overmars, R de Boer.
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2404 Bericht door Joep » donderdag 01 december 2022, 08:07

jumbo schreef: Ik hoor er weinig over, Thailand doet niet mee, dames volleybal is populairder....
Zie die ook liever dan al die bebaarde mannen :crazy: :crazy:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2405 Bericht door driver » donderdag 01 december 2022, 16:00

Joep schreef: donderdag 01 december 2022, 08:07
jumbo schreef: Ik hoor er weinig over, Thailand doet niet mee, dames volleybal is populairder....
Zie die ook liever dan al die bebaarde mannen :crazy: :crazy:
Ik deel jou mening voor de volle 100% Joep.wat dat kijken betreft naar die dames . 😊

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2406 Bericht door driver » donderdag 01 december 2022, 16:05

jumbo schreef: donderdag 01 december 2022, 00:39
driver schreef: woensdag 30 november 2022, 17:03 EDIT.. Zojuist Denemarken tegen Australië gezien.. Die Aussies waren vooraf kansloos geacht maar gaan wel door en Denemarken naar huis. Frankrijk deedt ook niks tegen Tunesië leek het wel.
Frankrijk dacht met het 2e team te winnen en dat lukte dus niet, vaste krachten alsnog erin helpt niet/nooit
We moeten maar zien hoe hier mentaal uitkomen, toch een potentiele finalist, met Spanje, althans voor mij

NL kan alleen maar beter, USA moet opgerold worden, daarna zien we wel
Van Gaal wil naar wat ik lees in de kranten teveel zijn stempel op het WK team drukken en dan uiteraard
claimen dat hijzelf zo geweldig is.... net als in 1995 met een topteam op de top van hun kunnen en dat team
was gewoon beter dan van Gaal daarna ooit heeft gehad, mazzeltje voor hem
Allemaal toppers met internationale carrieres.... kan er nog van genieten
Van der Sar, Reiziger, Blind, Rijkaard, F de Boer, Seedorf (Kanu 53), Davids, Litmanen (Kluivert 70), George, Overmars, R de Boer.
Hoe van Gaal zich presenteert is wel bekend inmiddels 😊. Maar ik heb onlangs zijn documentaire op tv gezien en dan zie je ook wel een andere van Gaal vondt ik.

USA moet mijns inziens ook kunnen om door te gaan maar of het ook daadwerkelijk lukt? 🤔.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2407 Bericht door driver » donderdag 01 december 2022, 22:09

Deutschland alles ist vorbei.. Winnen met 4-2 in een leuke wedstrijd zeker van Costa Rica en nog eruit gemikt worden omdat Japan met 2-1 van Spanje wint.
Voetbal is best leuk soms.. 😊
België ook al weg dus onze buren doen na de voorrondes al niet meer mee.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2408 Bericht door jumbo » vrijdag 02 december 2022, 00:45

Spanje ook lekker met een B team, nipt door.
Snap dat niet zo goed, laat je team lekker spelen, wissel als het niet functioneert

Belgie was een beetje te bejaard door te lang vasthouden aan een groep, zie gevolg..

Ja ik volg het dames volleybal sinds WIllem Ruis (en Koos Postema niet te vergeten)
de volleybal dames uit de overgangs klasse ....(lange stilte) introduceerde
Hield de broek niet echt droog...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2409 Bericht door RuudThai » vrijdag 02 december 2022, 11:36

België: de "Gouden Generatie" bleek dus klatergoud te zijn, een overjarige generatie.
Duitsland: eigenlijk hetzelfde probleem, teren op de langdurig bekende namen. Maar ik vind het niet zo erg hoor, dat de Mannschaft eruit ligt. Komen ze misschien eindelijk eens van hun hoogmoedssyndroom af.
(Hoe heet eigenlijk een dameselftal in het Duits: Frauschaft? 😁)​

Beide trainers dezelfde fout nl. het niet aandurven om wat meer jonkies in te zetten. Die zijn ambitieus en ook vaak vlugger. Je zag het bij de Belgen toen in de 2e helft een jonge speler (naam vergeten) werd ingezet die meteen dwars door de Kroatische verdediging heen sneed. Stoorde meer dan de krakkemikkige Lukaku.

Van Gaal moet oppassen dat hij niet dezelfde fout maakt. Zet Dumfries, Koopmeiners, Blind op de bank en neem een paar jonge debutanten tegen de VS, zou ik zo zeggen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2410 Bericht door driver » vrijdag 02 december 2022, 18:56

Morgen rond deze tijd weten we het Ruud wat van Gaal gedaan heeft en of we doorgaan.
Vandaag Uruguay gekeken en Suarez zijn laatste interland zien spelen. Twee mooie acties waar de twee goals uit kwamen maar ja.. Portugal liep net als Spanje gisteren ook maar wat aan te klooien dus Zuid Korea met de 2-1 winst verrassend als tweede geëindigd en Uruguay naar huis.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2411 Bericht door jumbo » zaterdag 03 december 2022, 00:20

RuudThai schreef: vrijdag 02 december 2022, 11:36
(Hoe heet eigenlijk een dameselftal in het Duits: Frauschaft? 😁)​
Damenmannschaft, hahaha, maar zo heet het
Duitsland is wel verniewd op Hansie na, maar ze hebben teveel buitenlander in de competite, zelfde 'fout' als Italie
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2412 Bericht door driver » zaterdag 03 december 2022, 17:58

En de Kwartfinale bereikt. Aarzelend begin ondanks de snelle 1-0 maar dik verdiend vindt ik de 3-1.

Argentinië of de Aussies dus we doen nog mee.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2413 Bericht door jumbo » zaterdag 03 december 2022, 23:19

Argentinie dus, een stapje hoger, verder en sterker..
Commentaar van de andere 16 mio bondscoaches wordt milder
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2414 Bericht door driver » zaterdag 03 december 2022, 23:29

jumbo schreef: zaterdag 03 december 2022, 23:19 Argentinie dus, een stapje hoger, verder en sterker..
Commentaar van de andere 16 mio bondscoaches wordt milder
Argentinië ja.. Commentaar wordt idd milder maar als ze er tegen Argentinië dik uitvliegen komt het commentaar legioen wel weer boven drijven.
Moeilijk wordt het wel lijkt me en ik hou het op een kleine overwinning van Nederland positief als ik blijf..

Gaan ze eruit is het jammer maar kwart Finale bereikt is altijd beter dan in de voorronde poule al naar huis of in de achtste finale. 😊

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2415 Bericht door serpay » zondag 04 december 2022, 13:32

Kijk net terug van vakantie. Wel veel voetbal gezien op het Duitse net.
Ook de commentaren van diverse oud voetballers en ja zij hebben wel een zeer hoge dunk van Nederland.
Er is er zelfs een die zegt dat Nederland wereldkampioen word.
Niet mooi maar zeer effectief voetbal, iets wat we niet gewend zijn denk vandaar de negative commentaren uit Nederland.
van mij mogen ze kampioen worden dan gaan er een paar voetbalkenners op tv de grond in met hun negative commentaar.
en de pot tegen de Argentijnen makkie schop Messi eruit(niet onderuit) in spelvorm en Nederland wint op technisch ko.
Alfisti rebeli

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”