Het Praathuis

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5566 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 30 december 2020, 07:46

Joep schreef: woensdag 30 december 2020, 00:15 Alvast een gelukkig nieuwjaar
Van hetzelfde Joep en we zien elkaar wel weer ergens op de media. En vergeet niet lol in je leven te hebben....

En ik weet nu waar je jouw tekst vandaan hebt! Zitten zeker in dezelfde Belgische FB groep.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#5567 Bericht door driver » woensdag 30 december 2020, 08:08

Het wordt weer zoals het was gaaf.
. Actie is reactie.. Het Forum leeft weer :mrgreen:
En Joep haakt nu ook af lees ik op het hoogtepunt qua postings in het praathuis.
O neejj.. Las ik dan toch van niet? Of toch wel?
En die nieuwjaars wensen.. Dat gebeurt hier al sinds ik hier aangemeld ben vlgs mij.. Komt vaak niks van terecht dus ik sla ffe over deze keer.
Neem wel een biertje en een oliebol.

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Het Praathuis

#5568 Bericht door jomel17 » woensdag 30 december 2020, 13:49

driver schreef: woensdag 30 december 2020, 08:08 Het wordt weer zoals het was gaaf.
. Actie is reactie.. Het Forum leeft weer :mrgreen:
En Joep haakt nu ook af lees ik op het hoogtepunt qua postings in het praathuis.
O neejj.. Las ik dan toch van niet? Of toch wel?
En die nieuwjaars wensen.. Dat gebeurt hier al sinds ik hier aangemeld ben vlgs mij.. Komt vaak niks van terecht dus ik sla ffe over deze keer.
Neem wel een biertje en een oliebol.
Mag ik hier een Like onder zetten .....
หลงรัก

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Het Praathuis

#5569 Bericht door godzilla » woensdag 30 december 2020, 14:28

Joep schreef: woensdag 30 december 2020, 00:15 KENNISGEVING VAN MIJN VOORNEMEN OM DIT FORUM TE VERLATEN!

Het kan voor sommige mensen wel of niet teleurstellend zijn om te weten dat ik heb besloten dit forum te verlaten. Ik ben de constante kritiek en opmerkingen over dingen die niets met iemand anders te maken hebben dan ik, beu. Ik ben teleurgesteld in verschillende leden ....

Oké ... Dus ik verkleed me graag in rubberen kleding. En dan? En mijn culinaire smaak lijkt misschien vreemd voor sommige mensen ... maar ik heb een bijzondere voorliefde voor komkommers. Dat brengt me bij de kwestie van mijn seksuele voorkeuren, waarvan ik weet dat het voor sommige mensen misschien vreemd lijkt, maar groepsseks met dwergen, volwassen kleine mensen en pygmeeën is slechts een 'kleine' perversie vergeleken met de andere kwestie ... de rechter was vooral begripvol toen ik uitlegde dat naakt door ons plaatselijke park ren met kruisloos pluizig ondergoed op mijn hoofd en zwaaiend met een dildo in elke hand een oud heidens gebruik is en ...

Oh shit! Verkeerde forum !
Negeer al het bovenstaande.

Alvast een gelukkig nieuwjaar
Van mij mag je gerust blijven hoor.
Ik wilde je nog een like sturen, maar nu weet ik niet meer op welk forum.....
:angel:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#5570 Bericht door driver » woensdag 30 december 2020, 14:51

jomel17 schreef: woensdag 30 december 2020, 13:49
driver schreef: woensdag 30 december 2020, 08:08 Het wordt weer zoals het was gaaf.
. Actie is reactie.. Het Forum leeft weer :mrgreen:
En Joep haakt nu ook af lees ik op het hoogtepunt qua postings in het praathuis.
O neejj.. Las ik dan toch van niet? Of toch wel?
En die nieuwjaars wensen.. Dat gebeurt hier al sinds ik hier aangemeld ben vlgs mij.. Komt vaak niks van terecht dus ik sla ffe over deze keer.
Neem wel een biertje en een oliebol.
Mag ik hier een Like onder zetten .....
I Like it.. oké ;)

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het Praathuis

#5571 Bericht door jumbo » woensdag 30 december 2020, 22:36

Verbroederd mensen en laat oude koeien waar ze horen...

1 januari is het begin van een nieuw tijdperk en let bygones be bygones

Ik kan mezelf of mijn waarden (met een erg lage drempel :lol: ) ook niet altijd vinden in het forum
Nooit specifiek iemand of een onderwerp.... gewoon gebaseerd op mijn gedachtengoed.

Ik denk dat je je gevoelens over zaken achterwege moet laten, er zijn, vreemd genoeg, altijd figuren die er op uit zijn
om iemand te kwetsen of met verbaal geweld proberen hun mening op te dringen aan anderen.

Waarom? Vrijheid van mening(suiting) is een verkregen recht... laten we dat zo houden

Het forum is minder druk als in eerder jaren, ook minder persoonlijk, de meetings buiten het forum om zijn er niet meer
Maar het is nog steeds waardevol als je je ego gewoon bij de ingang laat en indien je je mening uit, gewoon mag verwachten
dat niet iedereen het daar mee eens is...en dat mag en moet kunnen. Iedereen kan van iedereen leren.

Een gezond en gelukkig 2021 en voor de forumleden die vast zitten buiten Thailand , een voorspoedige terugkeer.
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5572 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 30 december 2020, 22:47

Helemaal mee eens, Jumbo, en een goed nieuw jaar gewenst zowel in de family als zakelijk.

Gebruikersavatar
paknampo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 342
Lid geworden op: woensdag 03 april 2013, 12:42

Re: Het Praathuis

#5573 Bericht door paknampo » donderdag 31 december 2020, 08:28

Ach beste mensen weg met de frustraties.
Maak de lontjes wat korter, trek de teentjes een weinig in.
Het heeft geen zin om je druk te maken, heb je alleen jezelf mee.
Geniet van het forum en het leven, het is maar kort.
Persoonlijk ben ik niet zo’ n schrijver, lees wat ik leuk vind.
Blijf hier tot het eind.
Wens u allen een goede jaarwisseling en een goed en vooral gezond nieuwjaar.
Mooi om een nieuwe start te maken.
Chokdee🙏



Gr.

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Het Praathuis

#5574 Bericht door jomel17 » donderdag 31 december 2020, 13:59

jumbo schreef: woensdag 30 december 2020, 22:36 Verbroederd mensen en laat oude koeien waar ze horen...

1 januari is het begin van een nieuw tijdperk en let bygones be bygones

Ik kan mezelf of mijn waarden (met een erg lage drempel :lol: ) ook niet altijd vinden in het forum
Nooit specifiek iemand of een onderwerp.... gewoon gebaseerd op mijn gedachtengoed.

Ik denk dat je je gevoelens over zaken achterwege moet laten, er zijn, vreemd genoeg, altijd figuren die er op uit zijn
om iemand te kwetsen of met verbaal geweld proberen hun mening op te dringen aan anderen.

Waarom? Vrijheid van mening(suiting) is een verkregen recht... laten we dat zo houden

Het forum is minder druk als in eerder jaren, ook minder persoonlijk, de meetings buiten het forum om zijn er niet meer
Maar het is nog steeds waardevol als je je ego gewoon bij de ingang laat en indien je je mening uit, gewoon mag verwachten
dat niet iedereen het daar mee eens is...en dat mag en moet kunnen. Iedereen kan van iedereen leren.

Een gezond en gelukkig 2021 en voor de forumleden die vast zitten buiten Thailand , een voorspoedige terugkeer.
Ook hier zet ik graag een Like onder... maar feesboek doe ik niet aan mee
หลงรัก

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5575 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 31 december 2020, 23:25

Jumbo, Jomel en anderen, mooie voornemens maar leden vergeten wel eens dat we hier gratis en voor niets mogen schrijven dankzij de portemonnee van Chang en dat een onbezoldigde Loempia (denk ik tenminste) de mores in de gaten houdt.

Je ziet ook op Facebookpagina's en in particuliere blogs dat er normen en waarden zijn om je aan te houden en helemaal ten aanzien van Thailand moet je in de gaten houden dat forumbeheerders/mods in Thailand wonen en risico lopen, ach, dat weten jullie net zo goed als ik. Op heel veel media is er controle, zelfs vooraf, maar vaak pas achteraf of je niet te fel tekeer gaat tegen 'de man in Duitsland' en de gevoelige Boeddha-cultuur.

Krijg je een maatregel aan je broek dan is dat eigen schuld, dikke bult. Ik vraag me wel eens af waarom men dan nog klaagt.

Vandaag de 31e een stukje Youp gezien en op tijd en VOOR het knallen er in gedoken. Het wijntje en de gegrilde kippenpoot waren prima in orde. En dan realiseer ik me dat jullie in Thailand alweer bijna je bed uit kruipen.....

Moge het een mooi jaar worden, gezond en zonder corona. :clap:

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het Praathuis

#5576 Bericht door jumbo » vrijdag 01 januari 2021, 02:51

erik-kuijpers schreef: donderdag 31 december 2020, 23:25 Jumbo, Jomel en anderen, mooie voornemens maar leden vergeten wel eens dat we hier gratis en voor niets mogen schrijven dankzij de portemonnee van Chang en dat een onbezoldigde Loempia (denk ik tenminste) de mores in de gaten houdt.

Je ziet ook op Facebookpagina's en in particuliere blogs dat er normen en waarden zijn om je aan te houden en helemaal ten aanzien van Thailand moet je in de gaten houden dat forumbeheerders/mods in Thailand wonen en risico lopen, ach, dat weten jullie net zo goed als ik. Op heel veel media is er controle, zelfs vooraf, maar vaak pas achteraf of je niet te fel tekeer gaat tegen 'de man in Duitsland' en de gevoelige Boeddha-cultuur.

Krijg je een maatregel aan je broek dan is dat eigen schuld, dikke bult. Ik vraag me wel eens af waarom men dan nog klaagt.

Vandaag de 31e een stukje Youp gezien en op tijd en VOOR het knallen er in gedoken. Het wijntje en de gegrilde kippenpoot waren prima in orde. En dan realiseer ik me dat jullie in Thailand alweer bijna je bed uit kruipen.....

Moge het een mooi jaar worden, gezond en zonder corona. :clap:

Dat soort zaken begint alleen met een positieve instelling!!! waarvan akte....
goed en gezond 2021
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#5577 Bericht door ron » vrijdag 29 januari 2021, 05:39

Afbeelding

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Het Praathuis

#5578 Bericht door wpdl » woensdag 03 februari 2021, 06:15

Afbeelding

Ik zie je nu pas staan euh.................... alles goed achter het kapje :?: :?:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5579 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 03 februari 2021, 07:52

Is van de 29e en ik zie hem vandaag pas staan. Ben toch iedere dag hier binnen. Zit er zoveel vertraging op de lijn? Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#5580 Bericht door driver » woensdag 03 februari 2021, 08:48

erik-kuijpers schreef:woensdag 03 februari 2021, 07:52 Is van de 29e en ik zie hem vandaag pas staan. Ben toch iedere dag hier binnen. Zit er zoveel vertraging op de lijn? Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Voormoderatie of hoe heet dat denk ik. Post wordt eerst gecheckt daarna bij goedkeuring geplaatst?
Ik zie het ook nu pas.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”