Het Praathuis

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het Praathuis

#5551 Bericht door serpay » maandag 28 december 2020, 18:35

ืmet kerst en nu de laatste 4 dagen.
kunnen we stellen dat het forum dood is en dat de mod...
ervoor gezorgd heeft.
mensen blocken op voormoderatie zetten is niet een oplossing.
een andere mening hebben mag niet,
dan proberen nog steeds mensen die niets plaatsen meteen de rode knop indrukken.
zo kan een forum niet bestaan helaas , aub wordt het niet tijd om de stekker eruit te trekken?
het was leuk tussen 2005 en 2009 zelfs nog een paar meetings gehad , maar nu ...
ook ik stop ermee heb geen zin om nog commentaar te geven op berichten.
helaas is de moderatie nooit ingegaan op mijn schrijven ,en dat meerdere keren ,inloggen is bekend maken en niet verbergen,
dat is voor mij de zieligheid ten top.
berichten over de koning en of de echte problemen in Thailand mag niet over gesproken worden .angst....
deze dingen laten zien dat de moderatie heeft gefaald en geen weet heeft wat er echt speelt tussen ons en onze relatie met een Thai.
wonende in Thailand of in Nederland of elders.
ik stop een ieder een beter en gezond 2021, blijf gezond
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#5552 Bericht door driver » maandag 28 december 2020, 19:19

Dat het forum niet meer is wat het ooit was deel ik met je.
Dat er hier ooit door de moderators veel te snel werdt ingegrepen ook.
Dat mensen niet meer posten door een ban of omdat het niet meer interessant is voor hun snap ik ook.
Wat mij betreft blijf ik hier gewoon rondhangen. Heb met niemand problemen en zowel jammer dan. Maak ik me niet druk om.
Forum opheffen bepalen de beheerders maar ik ga dat niet roepen.
Sommige dingen niet over Thailand posten hier is nu eenmaal zo.
Leuk of niet leuk en eens of niet mee eens het is het besluit van de beheerders hier.
Ik doe samen met wat anderen een motor groep ook daar hanteren wij wat spelregels zeg maar.
Is men het daar niet mee eens jammer maar onze groep dus wij bepalen uiteindelijk.
Dat is hier uiteraard ook zo.

Ik blijf hier dus gewoon aangemeldt.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5553 Bericht door erik-kuijpers » maandag 28 december 2020, 22:58

Tja, de spoeling is dus maar dat is het al een half jaar; de gouden tijd van weleer is over en uit. Een aantal leden is verwijderd vanwege hun gedrag en anderen zijn weggelopen. Ik vind weinig echt goed nieuws meer maar zie gelukkig Agnes en Willem weer terug. Ik kan me ook weer met nieuws gaan bezighouden want heb leeftijdsontslag in Trefpunt genomen; de jeugd mag het daar overnemen.

Dus met vertrouwen 2021 in.

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Het Praathuis

#5554 Bericht door Joep » dinsdag 29 december 2020, 09:14

Ook ik blijf gewoon, vind een forum toch iets handiger dan een FB-groep.
Hier kun je nog dingen makkelijker opzoeken.

Hoop dat het forum niet hetzelfde lot ondergaat als het forum van Marinus Mali.

Verder wens ik iedereen een gezond en gelukkig 2021 toe, waarin we weer vrij kunnen reizen en bewegen.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5555 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 29 december 2020, 09:45

Het 'forum' van Mali is tijdens zijn bestaan overgenomen door Sjaak Schulteis die woont regio Cha-am in Thailand. Die Sjaak heeft het forum gesloten toen tijdens zijn korte vakantie twee leden met rotte vis begonnen te gooien naar elkaar. Maar hier zit moderatie die op tijd ingrijpt als de vis niet vers is... :giggle: Herrie zoals bij Asterix over de vis van Kostunrix zal hier niet snel voorkomen.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het Praathuis

#5556 Bericht door printen44 » dinsdag 29 december 2020, 11:25

Facebook heeft veel overgenomen, maar schrijf je daar een bericht, dan is die ook weg en niet meer te vinden. Ik blijf dit Forum lezen en af en toe een bericht schrijven. Maar ik woon nu in Nederland. Krijg wel redelijk wat informatie over Thailand, nieuws e.d., maar het "normale" leven in Thailand is er voor mij niet meer. Maar ik lees alles en zal zeker af en toe wat van mij laten horen. [$) [$)

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Het Praathuis

#5557 Bericht door rfms » dinsdag 29 december 2020, 13:37

Idem voor de Belgische tegenhanger.
Met uitzondering van enkele nietsbetekenende post van enkele overgebleven leden zijn alle waardevolle leden hoofdzakelijk door toedoen van de hoofdmoderator/administrator verdwenen.
Zelfs eenvoudige Kerstwensen werden niet toegelaten.
Tevens Facebookpagina is, ondanks de z.g. 1.7d leden , een totale woestijn geworden waar, gelukkiglijk, na het blijkbaar wegvallen van die ene onovertroffen berichtenplaatser een andere zijn plaats ingenomen heeft.
Wellicht heeft deze vorm van tijdverdrijf zijn beste tijd gehad.
Mijn beste wensen aan allen voor het komende jaar 2021.
Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#5558 Bericht door driver » dinsdag 29 december 2020, 14:23

Op feesboek is de mogelijkheid om een bericht of onderwerp terug te vinden. Met onze Multistrada
Nederland groep doen we dit ook. De/een beheerder kan dit doen. Na een bericht kan de beheerder via een menu zelf een tekst invoeren. De leden kunnen dan bijvoorbeeld op.. Chang of visum...terug zoeken. Werkt uiteraard niet geheel perfect maar het is in ieder geval wat makkelijker om eea terug te vinden.
Ik vindt een forum ook nog steeds fijner qua terug vinden berichten en onderwerpen overigens.
Feesboek is handig vanwege de snelle Worldwide berijkbaarheid vindt ik.
Post een vraag en binnen een paar minuten vaak al reactie.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#5559 Bericht door wanadee » dinsdag 29 december 2020, 16:26

serpay schreef: maandag 28 december 2020, 18:35 ืmet kerst en nu de laatste 4 dagen.
kunnen we stellen dat het forum dood is en dat de mod...
ervoor gezorgd heeft.
mensen blocken op voormoderatie zetten is niet een oplossing.
een andere mening hebben mag niet,
dan proberen nog steeds mensen die niets plaatsen meteen de rode knop indrukken.
zo kan een forum niet bestaan helaas , aub wordt het niet tijd om de stekker eruit te trekken?
het was leuk tussen 2005 en 2009 zelfs nog een paar meetings gehad , maar nu ...
ook ik stop ermee heb geen zin om nog commentaar te geven op berichten.
helaas is de moderatie nooit ingegaan op mijn schrijven ,en dat meerdere keren ,inloggen is bekend maken en niet verbergen,
dat is voor mij de zieligheid ten top.
berichten over de koning en of de echte problemen in Thailand mag niet over gesproken worden .angst....
deze dingen laten zien dat de moderatie heeft gefaald en geen weet heeft wat er echt speelt tussen ons en onze relatie met een Thai.
wonende in Thailand of in Nederland of elders.
ik stop een ieder een beter en gezond 2021, blijf gezond
Helemaal mee eens Serpay, had het niet beter kunnen verwoorden. Ook de nieuwe facebook pagina is qua opzet gedoemd te mislukken. Moet je ook even de groeten van Ron , dat kan hij zelf niet meer zoals je weet. :angel:
Happy new-year maar vast.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5560 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 29 december 2020, 22:56

Wanadee zegt 'gedoemd te mislukken'. Nou, eindelijk een deskundige hier die het ware woord in huis heeft. Dit soort deskundigen moet je anders met een lampje zoeken maar laten we blij zijn dat we zo'n deskundig persoon in huis hebben.

Maar laten we niet vergeten dat deze Wanadee zelf uit dit forum is weggelopen omdat zijn maatje een ban kreeg, de zoveelste zover ik me kan herinneren, wegens kwakpraat tegen andere leden hier. De moderatie kent zijn (ja, ZIJN. Moderator is mannelijk al is het een vrouw of een 'het'...) pappenheimers en dat die persoon een maatregel kreeg kan ik begrijpen.

Vergeet niet dat een zeker persoon in dit forum heeft gezegd dat Printen44, Ruudthai, Lammert de Haan en ik overdag in nazikleren rondlopen en deze gore kreet mag wat mij betreft tot een ernstige maatregel leiden. Maar daar ga ik niet over, daar gaat de mod over en we hebben een goeie mod al ben ik het lang niet altijd met hem/haar/het eens.

Doch het TF leeft nog en ik zal af en toe wat zinvols plaatsen. Al ben ik bang dat forums hun langste tijd hebben gehad. Maar dat heb ik eerder al eens gezegd.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het Praathuis

#5561 Bericht door printen44 » dinsdag 29 december 2020, 23:29

erik-kuijpers schreef: dinsdag 29 december 2020, 22:56 Wanadee zegt 'gedoemd te mislukken'. Nou, eindelijk een deskundige hier die het ware woord in huis heeft. Dit soort deskundigen moet je anders met een lampje zoeken maar laten we blij zijn dat we zo'n deskundig persoon in huis hebben.

Maar laten we niet vergeten dat deze Wanadee zelf uit dit forum is weggelopen omdat zijn maatje een ban kreeg, de zoveelste zover ik me kan herinneren, wegens kwakpraat tegen andere leden hier. De moderatie kent zijn (ja, ZIJN. Moderator is mannelijk al is het een vrouw of een 'het'...) pappenheimers en dat die persoon een maatregel kreeg kan ik begrijpen.

Vergeet niet dat een zeker persoon in dit forum heeft gezegd dat Printen44, Ruudthai, Lammert de Haan en ik overdag in nazikleren rondlopen en deze gore kreet mag wat mij betreft tot een ernstige maatregel leiden. Maar daar ga ik niet over, daar gaat de mod over en we hebben een goeie mod al ben ik het lang niet altijd met hem/haar/het eens.

Doch het TF leeft nog en ik zal af en toe wat zinvols plaatsen. Al ben ik bang dat forums hun langste tijd hebben gehad. Maar dat heb ik eerder al eens gezegd.
En als Printen44, kan ik dat alleen maar beamen wat er over ons gezegd en geschreven werd. Verder laat ik het zo. Erik verwoorde het goed.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5562 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 29 december 2020, 23:32

Vergeet ik iedereen een goed uiteinde te wensen! Geniet van de ouwejaars-show en neem er een wijntje bij en een stukkie lekkers; denk niet aan je cholesterol en je lijn want je leeft echt maar EEN keer... :giggle:

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Het Praathuis

#5563 Bericht door Joep » woensdag 30 december 2020, 00:15

KENNISGEVING VAN MIJN VOORNEMEN OM DIT FORUM TE VERLATEN!

Het kan voor sommige mensen wel of niet teleurstellend zijn om te weten dat ik heb besloten dit forum te verlaten. Ik ben de constante kritiek en opmerkingen over dingen die niets met iemand anders te maken hebben dan ik, beu. Ik ben teleurgesteld in verschillende leden ....

Oké ... Dus ik verkleed me graag in rubberen kleding. En dan? En mijn culinaire smaak lijkt misschien vreemd voor sommige mensen ... maar ik heb een bijzondere voorliefde voor komkommers. Dat brengt me bij de kwestie van mijn seksuele voorkeuren, waarvan ik weet dat het voor sommige mensen misschien vreemd lijkt, maar groepsseks met dwergen, volwassen kleine mensen en pygmeeën is slechts een 'kleine' perversie vergeleken met de andere kwestie ... de rechter was vooral begripvol toen ik uitlegde dat naakt door ons plaatselijke park ren met kruisloos pluizig ondergoed op mijn hoofd en zwaaiend met een dildo in elke hand een oud heidens gebruik is en ...

Oh shit! Verkeerde forum !
Negeer al het bovenstaande.

Alvast een gelukkig nieuwjaar

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het Praathuis

#5564 Bericht door jumbo » woensdag 30 december 2020, 02:23

:clap: :clap:
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#5565 Bericht door wanadee » woensdag 30 december 2020, 02:43

erik-kuijpers schreef: dinsdag 29 december 2020, 22:56 Wanadee zegt 'gedoemd te mislukken'. Nou, eindelijk een deskundige hier die het ware woord in huis heeft. Dit soort deskundigen moet je anders met een lampje zoeken maar laten we blij zijn dat we zo'n deskundig persoon in huis hebben.

Maar laten we niet vergeten dat deze Wanadee zelf uit dit forum is weggelopen omdat zijn maatje een ban kreeg, de zoveelste zover ik me kan herinneren, wegens kwakpraat tegen andere leden hier. De moderatie kent zijn (ja, ZIJN. Moderator is mannelijk al is het een vrouw of een 'het'...) pappenheimers en dat die persoon een maatregel kreeg kan ik begrijpen.

Vergeet niet dat een zeker persoon in dit forum heeft gezegd dat Printen44, Ruudthai, Lammert de Haan en ik overdag in nazikleren rondlopen en deze gore kreet mag wat mij betreft tot een ernstige maatregel leiden. Maar daar ga ik niet over, daar gaat de mod over en we hebben een goeie mod al ben ik het lang niet altijd met hem/haar/het eens.

Doch het TF leeft nog en ik zal af en toe wat zinvols plaatsen. Al ben ik bang dat forums hun langste tijd hebben gehad. Maar dat heb ik eerder al eens gezegd.
Een zekere persoon dit en een zekere persoon dat, wat een slap ge...l allemaal.
2 zekere personen hebben beweerd dat ik de draak stak met de kankerproblemen van een zekere persoon hier. 1 van die personen heeft daar later zijn excuus voor aangeboden, de andere niet, die neemt het niet zo nauw met de waarheid. Daar zou de moderatie flinke maatregelen tegen mogen nemen van mij :crazy:
Verder vergeten zekere personen gemakshalve dat die plaatjes een reactie waren op het feit dat andere zekere personen regelmatig werden uitgemaakt voor bruinhemden en erger.

Overigens heb ik een prima relatie met Lammert, die blijft niet in een negatieve dpitaal hangen zoals zekere personen hier.
Verder wens ik bepaalde zekere personen een voorspoedog en gezond nieuwjaar :angel:

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”