Udon Thani

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
udonthani
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 25 juli 2012, 11:02

Udon Thani

#1 Bericht door udonthani » maandag 30 juli 2012, 12:56

Ik lees weining hier over Udonthani, een geweldige plaats voor kort en lang verlijf.

Wie is wel eens daar geweest?

Phuket Dragon
Expat
Expat
Berichten: 771
Lid geworden op: dinsdag 16 januari 2007, 09:43
Locatie: Cherntalay, Durban etc...

Re: Udon Thani

#2 Bericht door Phuket Dragon » maandag 30 juli 2012, 13:18

udonthani schreef:Ik lees weining hier over Udonthani, een geweldige plaats voor kort en lang verlijf.

Wie is wel eens daar geweest?
Ik ben er regelmatig te vinden met aanhang, de nieuwe mall is recent in het centrum geopend en ga daar komende maand eens kijken, alle grote shops zoals Tesco, Big C zijn er tevinden. Ventiene Laos op steenwork afstand, National park en Dinosaurus Musea op 40 km westelijk te vinden niet ver van NonBuaLamphu, Zijde fabriekjes te bezichtigen enz...
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven

udonthani
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 25 juli 2012, 11:02

Re: Udon Thani

#3 Bericht door udonthani » maandag 30 juli 2012, 13:26

Phuket Dragon schreef:
udonthani schreef:Ik lees weining hier over Udonthani, een geweldige plaats voor kort en lang verlijf.

Wie is wel eens daar geweest?
Ik ben er regelmatig te vinden met aanhang, de nieuwe mall is recent in het centrum geopend en ga daar komende maand eens kijken, alle grote shops zoals Tesco, Big C zijn er tevinden. Ventiene Laos op steenwork afstand, National park en Dinosaurus Musea op 40 km westelijk te vinden niet ver van NonBuaLamphu, Zijde fabriekjes te bezichtigen enz...
Ja,klopt. En voor diegenen die het nachtleven interessant vinden, is er veel te beleven.Er is zelfs een Hollandse bar.

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: Udon Thani

#4 Bericht door rob kaen » maandag 30 juli 2012, 13:29

Kwam regelmatig in Udon en logeerde in Top Mansion Udon Thani
35/3 Samphanthamit Road, A.Muang, Udon Thani, Thailand 41000.
Voor 350 baht mooie kamer toen ook te boeken via agode hotels voor 10 euro, geen ontbijt maar tegenover onze kennis Nobi een echt duits ontbijt stramme MAX. En vlakbij uitgaanscentrum en winkelcentrum echt aan te bevelen [|)

udonthani
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 25 juli 2012, 11:02

Re: Udon Thani

#5 Bericht door udonthani » maandag 30 juli 2012, 13:41

rob kaen schreef:Kwam regelmatig in Udon en logeerde in Top Mansion Udon Thani
35/3 Samphanthamit Road, A.Muang, Udon Thani, Thailand 41000.
veel nieuwe restaurants bijgekomen en ook 2 nieuwe hotels in deze straat.
Een nederlander heeft om de hoek een nieuwe exclusieve nacht-tent (soort disco) geopend.

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: Udon Thani

#6 Bericht door rob kaen » maandag 30 juli 2012, 14:00

Wordt weer eens tijd dat ik me daar laat zien.
Ja dat van die nieuwe hotels dat had ik gezien ze waren toen nog in aanbouw als ik vrienden op bezoek heb ga meestal een tour maken met ze per trein nog steeds van khon kaen naar udon 35 baht.
We logeren dan in top mansion en gaan dan heerlijk stappen schuin aan de overkant waar die barretjes zijn.
Dan naar nong khai en de indochina markt en ook even op stap daar in de zelfde straat een paar barretjes en dan terug naar khon kaen. [|)

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Udon Thani

#7 Bericht door prajak » maandag 30 juli 2012, 15:36

Toen ik nog rookte was Udon Thani DE plaats voor mijn Nederlandse La Paz 'versche corona' sigaren en Zweedse Borkum Riff pijptabak. Men verkoopt/verkocht er zelfs NL shag en Rizzla vloei. Maar ik rook nu 15 maanden niet meer.

Nu kom ik er alleen nog, wel in de zelfde winkel, voor een Duits kruidenbitter voor de wintermaanden. Op de motor binnen twee uur heen en weer.
Laatst gewijzigd door prajak op maandag 30 juli 2012, 15:40, 2 keer totaal gewijzigd.

DeDe
Erelid
Erelid
Berichten: 250
Lid geworden op: woensdag 02 maart 2011, 04:53
Locatie: saeng sawang

Re: Udon Thani

#8 Bericht door DeDe » maandag 30 juli 2012, 15:38

rob kaen schreef:Kwam regelmatig in Udon en logeerde in Top Mansion Udon Thani
35/3 Samphanthamit Road, A.Muang, Udon Thani, Thailand 41000.
Voor 350 baht mooie kamer toen ook te boeken via agode hotels voor 10 euro, geen ontbijt maar tegenover onze kennis Nobi een echt duits ontbijt stramme MAX. En vlakbij uitgaanscentrum en winkelcentrum echt aan te bevelen [|)
Zeker al een tijdje niet geweest Rob, de prijs in Top Mansion is al meer dan een jaar geleden verhoogd, eerst naar 370 en toen naar 390 THB. Maar het is altijd nog een nette prijs voor een redelijke kamer, schoon, goede bedden, airco, tv, douche, etc.

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: Udon Thani

#9 Bericht door rob kaen » maandag 30 juli 2012, 15:42

DeDe schreef:
rob kaen schreef:Kwam regelmatig in Udon en logeerde in Top Mansion Udon Thani
35/3 Samphanthamit Road, A.Muang, Udon Thani, Thailand 41000.
Voor 350 baht mooie kamer toen ook te boeken via agode hotels voor 10 euro, geen ontbijt maar tegenover onze kennis Nobi een echt duits ontbijt stramme MAX. En vlakbij uitgaanscentrum en winkelcentrum echt aan te bevelen [|)
Zeker al een tijdje niet geweest Rob, de prijs in Top Mansion is al meer dan een jaar geleden verhoogd, eerst naar 370 en toen naar 390 THB. Maar het is altijd nog een nette prijs voor een redelijke kamer, schoon, goede bedden, airco, tv, douche, etc.

Dat was even schrikken van 370 baht naar 390 baht dede :cheesy: :cheesy:

Maar fijn hotel en goeiekoop :clap:

Phuket Dragon
Expat
Expat
Berichten: 771
Lid geworden op: dinsdag 16 januari 2007, 09:43
Locatie: Cherntalay, Durban etc...

Re: Udon Thani

#10 Bericht door Phuket Dragon » maandag 30 juli 2012, 15:49

We hebben in Nong Tan 30 km westelijk op de weg naar NongBualamphu een huisje waar we af en toe vertoeven en is Udon voor ons de plaats voor onze boodschapjes. Vanaf de airport richting oude Tesco zit links zo'n Pan BBQ waar je je voor 99bht vol kan eten, heeft z'n charme. Ondanks dat ik nog geen heel oude knar ben heb ik me niet zo in het nachtleven gewaagt in Udon.
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven

Ashley
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 408
Lid geworden op: zaterdag 23 april 2011, 13:23

Re: Udon Thani

#11 Bericht door Ashley » maandag 30 juli 2012, 18:56

Ja,klopt. En voor diegenen die het nachtleven interessant vinden, is er veel te beleven.Er is zelfs een Hollandse bar.[/quote]


Ik was daar 4 weken geleden nog met mijn vrouw.......en de 2 serveersters.
1 van de serveersters zat te internetten de andere serveerster was aan het zeuren dat zij de hele avond zat te internetten. 22.00 uur ging die bar dicht, inderdaad interessant :D

Wel een goede pooltafel

Gebruikersavatar
Roger
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 182
Lid geworden op: donderdag 28 september 2006, 16:17
Locatie: Roermond

Re: Udon Thani

#12 Bericht door Roger » maandag 30 juli 2012, 21:53

Udon Thani, ik ben daar afgelopen februari nog geweest, ook in de Top Mansion geslapen,.. wat echt een prima hotel is.. voor weinig geld.
Verder wat gaan stappen daar, aan de achterkant van het het hotel lag een Thaise discotheek, met live muziek uit de Isaan.. (ben alleen vergeten hoe de naam daarvan ook alweer was).. dus als iemand dat weet.?
Verder is Udon een stad voor een paar dagen, en dan weer door reizen in de Isaan.. (maar zeker niet verkeerd)
:thumbsup:
sowieso.. vind ik de Isaan het mooiste gedeelte van Thailand.. (maar dat is smaken verschillen)..
~ ENJOY THE SILENCE ~

yandre
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1007
Lid geworden op: woensdag 26 augustus 2009, 21:56
Locatie: nongkhai

Re: Udon Thani

#13 Bericht door yandre » dinsdag 31 juli 2012, 05:51

nu verleden week nog geweest op het vliegveld familie ophalen
uit bangkok ,en gelijk winkelen bij de makro heerlijke braad worst
en meerdere dingen gekocht .
ook wel eens een nacht tegen over het busstation in een hotelletje
geslapen ben de naam kwijt van deze zaak.
en de avond markt bezocht daar maar is al weer lang geleden.

greenthaiway
Expat
Expat
Berichten: 2376
Lid geworden op: donderdag 01 maart 2007, 21:28
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Udon Thani

#14 Bericht door greenthaiway » dinsdag 31 juli 2012, 06:43

Was daar dit jaar begin Mei weer eens voor een dag of drie.
Heb er een 2,5 jaar gewoond.
Sliep deze keer in het Top Mansion Hotel, 450 THB per nacht, vrij parkeren eigen terrein, Top Mansion staat pal tegenover eettent Nobbis.
http://nobis-restaurant.com/
Je kunt er heerlijk eten en ze hebben verschillende kaas-en broodsoorten in voorraad.
Bij Nobbis hebben ze ook een schaakclub, geleid door een Nederlander.
Elke zaterdag speelt die club in Nobbis, heb 2 of 3 partijtjes gespeeld met de oprichter, ben zijn naam vergeten, werd totaal van het bord geveegd, hij is dan ook een Wiskunde leraar :-(

Schuin tegenover Top Mansion zijn de bars met de girls verenigd :mrgreen: in het "Day and Night Complex".
Het viel mij op dat er beduidend minder bars open waren dan vroeger, ook gingen ze eerder dicht.
Het was daar niet meer business as usual...

Minder leuk was te horen dat in dat ene internet-cafee, op de hoek, een meisje was vermoord door haar Duitse vriend.
Zat in dat internet cafe zelf notabene de dag ervoor...
Toevallig ging ik de dag van de moord naar het internet-cafe van Anna in plaats van dat internet-cafe op de hoek omdat het toetsenbord niet goed werkte bij 2 van de 3 daar staande computers, dacht dat er 3 computers stonden, kunnen er ook 4 zijn.
God zij dank die gruwel niet aanschouwd...
http://www.udontalk.com/forum/viewtopic.php?t=8953

Phuket Dragon
Expat
Expat
Berichten: 771
Lid geworden op: dinsdag 16 januari 2007, 09:43
Locatie: Cherntalay, Durban etc...

Re: Udon Thani

#15 Bericht door Phuket Dragon » dinsdag 31 juli 2012, 07:44

Ik weet dat je daar woonde en ook nog een keer verhuist bent, waar woon je nu tegenwoordig ?
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven

Plaats reactie

Terug naar “Steden”