Te koop Honda Steed 600 cc.

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Teddy3943
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 06:42

Te koop Honda Steed 600 cc.

#1 Bericht door Teddy3943 » zondag 01 april 2012, 13:45

Ik rijd nu nog een perfecte Honda Steed 600 cc. Goede motor, mooi geluid, mooi uiterlijk en heerlijke power. Maar ik ben altijd een Harley Davidson fan geweest en dus heb ik zo'n ding besteld bij de dealer in Bangkok. De Steed zal tegen de tijd dat de Harley geleverd wordt plaats moeten maken. Wel met pijn in het hart, maar wat moet je met twee motoren?

Vraagprijs: THB 120.000,-- inclusief green book, tax en insurance. Dus kijken, kopen en rijden zonder problemen, want de motor is perfect onderhouden.

De nieuwe motor komt eind april, maar als je interesse hebt kun je me pm'men. Dan stuur ik een foto op, of kom langs in Kanchanaburi. Kun je meteen de "Bridge on the River Kwai" bekijken.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Te koop Honda Steed 600 cc.

#2 Bericht door driver » zondag 01 april 2012, 15:39

Teddy3943 schreef:Ik rijd nu nog een perfecte Honda Steed 600 cc. Goede motor, mooi geluid, mooi uiterlijk en heerlijke power. Maar ik ben altijd een Harley Davidson fan geweest en dus heb ik zo'n ding besteld bij de dealer in Bangkok. De Steed zal tegen de tijd dat de Harley geleverd wordt plaats moeten maken. Wel met pijn in het hart, maar wat moet je met twee motoren?

Vraagprijs: THB 120.000,-- inclusief green book, tax en insurance. Dus kijken, kopen en rijden zonder problemen, want de motor is perfect onderhouden.

De nieuwe motor komt eind april, maar als je interesse hebt kun je me pm'men. Dan stuur ik een foto op, of kom langs in Kanchanaburi. Kun je meteen de "Bridge on the River Kwai" bekijken.
Ik heb 4 motoren en heb er ook nog schik mee :mrgreen:
Helaas woon ik nog in Nederland dus geen koop interesse maar wel suc6 toegewenst met de verkoop en de aankoop.
Wat heb je voor HD besteld als ik zo vrij mag zijn ?

mvg driver

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: Te koop Honda Steed 600 cc.

#3 Bericht door rob kaen » zondag 01 april 2012, 16:38

Teddy het beste is te verkopen op http://www.bahtsold.com/ beslist sneller kwijt dan hier op het forum.
Oja even een tip geef je motor niet voor een proefrit zonder eerst een identiteitsbewijs of paspoort te vragen en achter te houden als die ermee weg is. [|)

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”