Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
somtam
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 127
Lid geworden op: vrijdag 11 december 2009, 21:32

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#16 Bericht door somtam » maandag 26 maart 2012, 23:02

Gardensafari schreef:Oei.
De avatars van Chang en SomTam vlak onder elkaar... zal ik nog een oog dichtdoen vannacht?
Het tongetje ziet er verdacht lekker uit.
Maar die avatar van Chang... ja, ik moet afsluiten voor vandaag.
Tot morgen.
De handjes boven de deken Hans :giggle:

De berichtgeving tijd van het forum staat nog op wintertijd..... :clap:
Liever 10 vogel's in de lucht dan 1 in de hand.

mai mi tang
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 772
Lid geworden op: donderdag 14 juli 2011, 20:03

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#17 Bericht door mai mi tang » dinsdag 27 maart 2012, 00:52

Gardensafari schreef: Tot morgen.
Vergeet niet om weer een leuke mop neer te zetten :giggle:
Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…

peetmay
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 20 januari 2012, 08:53

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#18 Bericht door peetmay » vrijdag 30 maart 2012, 10:18

Nou aardig wat reacties.......alleen weinig waar je iets aan heb.
Ik snap best dat mensen denken.......zo die gaat snel. Maar ik heb gewoon een normaal iemand leren kennen die net is afgestudeerd en uit een net gezin komt.

Mijn vriendin is geen vrouw die in Pataya heeft gewerkt als bargirl, niet dat deze bij voorbaat altijd slechte vrouwen zullen zijn, maar ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel.

Ik kan namelijk maar 2 weken op vakantie daar........vandaar dat ik haar graag voor 3 maanden naar Nederland wil halen.

Mij lijkt dat niet zo vreemd......

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#19 Bericht door dutch » vrijdag 30 maart 2012, 10:41

peetmay schreef:Nou aardig wat reacties.......alleen weinig waar je iets aan heb.
Ik snap best dat mensen denken.......zo die gaat snel. Maar ik heb gewoon een normaal iemand leren kennen die net is afgestudeerd en uit een net gezin komt.
Mijn vriendin is geen vrouw die in Pataya heeft gewerkt als bargirl, niet dat deze bij voorbaat altijd slechte vrouwen zullen zijn, maar ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel.

Ik kan namelijk maar 2 weken op vakantie daar........vandaar dat ik haar graag voor 3 maanden naar Nederland wil halen.

Mij lijkt dat niet zo vreemd......
Het is absoluut NIET normaal (bij een normale Thaise familie) dat een dergelijk iemand gedurende jouw vakantie 2 weken bij je blijft en vervolgens voor 3 maanden mee naar Nederland kan/mag gaan.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#20 Bericht door Jim » vrijdag 30 maart 2012, 11:06

idd.

ik denk dat peetmay zelf ook niet zomaar zijn net afgestudeerde dochter met een wildvreemde mee zou laten gaan naar de andere kant van deze planeet.

tenminste.. ik hoop dat.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#21 Bericht door RuudThai » vrijdag 30 maart 2012, 11:32

Als die dochter boven de 18 is heb je als ouder, ook in Thailand, niks meer over haar te vertellen. Dan mag ze haar eigen gang gaan en tegenwoordig gebeurt dat ook steeds meer, althans volgens mijn vrouw.
Als de juffrouw uit een echt hi-so gezin komt dan zou dit niet voorkomen want die trouwen toch met andere Thaise hi-so partners en hebben geen oog voor een farang.
Maar het studeren aan een universiteit geeft geen enkele garantie op enige maagdelijkheid of daaraan verwante eigenschappen zoals degelijkheid en zo.

Mijn vrouw zegt dat de laatste 10 jaar de normen sterk veranderd zijn; had je vroeger respect voor je ouders en familie, tegenwoordig is het allemaal veel losser. En er willen veel van die studentjes leuke spullen hebben zoals een laptop/IPad, mooie kleren en make-up enz.
Dat betekent dat de dametjes zich soms al vanaf 14/15 jaar oud beschikbaar stellen als mia noi of voor vluchtiger relaties. Je schijnt ze al te kunnen oppikken aan de schoolpoort. Ik heb er geen ervaring mee maar mijn vrouw en haar vriendinnen van gelijke leeftijd spreken er schande van. En dat is nog maar hier in de Isaan, kun je nagaan hoe het er aan toe gaat in de grotere toeristensteden! :shock:

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#22 Bericht door Jim » vrijdag 30 maart 2012, 12:12

je beschrijving gaat eerder op voor een bargirl (of breezersletje zoals de nederlandse versie heet) dan voor een normaal iemand uit een net gezin.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#23 Bericht door RuudThai » vrijdag 30 maart 2012, 12:25

Maar breezersletjes komen toch ook uit "normale" gezinnen? Trouwens, wat is normaal?

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#24 Bericht door dutch » vrijdag 30 maart 2012, 12:29

RuudThai schreef:Maar breezersletjes komen toch ook uit "normale" gezinnen? Trouwens, wat is normaal?
Ppfffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ik ga de lucht uit.Ik word er zo moe van
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#25 Bericht door Ben » vrijdag 30 maart 2012, 15:08

dutch schreef:
RuudThai schreef:Maar breezersletjes komen toch ook uit "normale" gezinnen? Trouwens, wat is normaal?
Ppfffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ik ga de lucht uit.Ik word er zo moe van

Leeftijd Dutch ;)

Tegenwoordig zijn het Banga's, :crazy:

Gebruikersavatar
somtam
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 127
Lid geworden op: vrijdag 11 december 2009, 21:32

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#26 Bericht door somtam » vrijdag 30 maart 2012, 15:54

peetmay schreef:Nou aardig wat reacties.......alleen weinig waar je iets aan heb.
Ik snap best dat mensen denken.......zo die gaat snel. Maar ik heb gewoon een normaal iemand leren kennen die net is afgestudeerd en uit een net gezin komt.

Mijn vriendin is geen vrouw die in Pataya heeft gewerkt als bargirl, niet dat deze bij voorbaat altijd slechte vrouwen zullen zijn, maar ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel.

Ik kan namelijk maar 2 weken op vakantie daar........vandaar dat ik haar graag voor 3 maanden naar Nederland wil halen.

Mij lijkt dat niet zo vreemd......
Als ze uit een Hi-So familie stamt zullen zij voldoende middelen hebben omtrent garant staan(Grondbezit-inkomen) en zou jij alleen logies kunnen gaan verschaffen want anders moet zij hotel reserveringen overleggen bij haar visa aanvraag :thumbsup:
Liever 10 vogel's in de lucht dan 1 in de hand.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#27 Bericht door Jeanette » vrijdag 30 maart 2012, 16:32

peetmay schreef:Nou aardig wat reacties.......alleen weinig waar je iets aan heb.
Ik snap best dat mensen denken.......zo die gaat snel. Maar ik heb gewoon een normaal iemand leren kennen die net is afgestudeerd en uit een net gezin komt.

Mijn vriendin is geen vrouw die in Pataya heeft gewerkt als bargirl, niet dat deze bij voorbaat altijd slechte vrouwen zullen zijn, maar ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel.

Ik kan namelijk maar 2 weken op vakantie daar........vandaar dat ik haar graag voor 3 maanden naar Nederland wil halen.

Mij lijkt dat niet zo vreemd
......
Nou mij wel hoor, je zou zo maar een pooier kunnen zijn. :o Dan kan ik me wel voorstellen dat je haar 3 maanden hier wilt hebben. Maar twee naieve mensen die 3 maanden via internet contact hebben met elkaar en beide denken dat ze 'verkering' hebben ..... dat zal niet veel voorkomen. [|(

Maar vertel (of fantaseer) verder, ze is net afgestudeerd? Waarin? En weet je dat zeker? In welke taal communiseren jullie, studeer je zelf of ben je ook (lang geleden) al afgestudeerd? Heb je een plan B voor als ze na een paar weken gaat irriteren?

Nou groetjes maar weer en ik kijk uit naar je 3de post. [8)

[|)

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#28 Bericht door elst99 » zaterdag 31 maart 2012, 02:27

De dames en dat hoeven niet persé bargirls te zijn, maar die zijn blijven zitten met 1 of 2kinderen, zetten zich op een Thaise girlsite en zijn opzoek naar een Farang. Maken hier dagelijks mee met de vrouwen van de houskeeping, fotosessies bij het zwembad, bij een mooie boom, ach waar niet!
Vertellen er in eerste instantie niet bij dat er kinderen zijn.
Zijn immers bij oma, hoog in de Isaan!
Wees verstandig ga eerst is kennismaken en kijk dan is goed wat voor vlees je in de kuip hebt
Gegoede families, daar kom je zo maar niet binnen, daar heb je andere financiële papieren voor nodig. Of de dames blijven vrijgezel, met een vriendje hier en daar, maar daar wordt niet mee getrouwd, vooral niet als het uit een mindere klasse is.
En afgestudeerd zijn er velen, maar staar je daar niet op blind. Als ze 2 x 20 moeten uitrekenen hebben ze een Japanner nodig.
Maar ze kunnen wel heel aardig zijn hoor! In de meeste gevallen zoeken ze geen man, maar een sponsor en worden niet verliefd op je maar op je creditcards.
En is dit allemaal niet het geval, nou dan heb je geluk gehad!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

maverick62
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 128
Lid geworden op: donderdag 15 september 2011, 21:38

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#29 Bericht door maverick62 » zaterdag 31 maart 2012, 13:42

Ben schreef:
dutch schreef:
RuudThai schreef:Maar breezersletjes komen toch ook uit "normale" gezinnen? Trouwens, wat is normaal?
Ppfffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ik ga de lucht uit.Ik word er zo moe van

Leeftijd Dutch ;)

Tegenwoordig zijn het Banga's, :crazy:

Tja en dan hebben we het over de bargirls in Thailand, denk dat er maar ook een forum NL moet komen om over de breezersletjes, banga's, cougars en ander te praten :giggle: :giggle:

Maverick

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Visa voor Nederland voor mijn vriendin uit thailand.

#30 Bericht door elst99 » zondag 01 april 2012, 01:37

Hoeveel keer ben je in Thailand geweest, op welke site heb je haar leren kennen?
Als je met haar door de telefoon spreekt, hoe is haar Engels?
Is ze het wel zelf? Kun je haar zien met Skype ?
Denk daar is goed over na, ga eerst is persoonlijk kennis maken en beslis dan.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”