Ik zal me even opnieuw voorstellen

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
nicod
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 444
Lid geworden op: vrijdag 24 maart 2006, 17:42
Locatie: Breda

Ik zal me even opnieuw voorstellen

#1 Bericht door nicod » woensdag 01 juni 2011, 13:22

Maart 2006 registreerde ik me op dit forum na een behoorlijke periode waarin ik bijna dagelijks het forum volgde veranderde mijn persoonlijke situatie behoorlijk en had ik andere verplichtingen. Zo ben ik in de tussentijd nog steeds met dezelfde Thaise vrouw heb daar nu een bijna 4 jarige zoon mee en merk dat ik de Raad, humor en loyaliteit van veel gebruikers van dit forum mis :D

Bekende namen die gelukkig om te zien nog steeds actief zijn herken ik direct. Ik denk dan aan Mart, Jumbo, Ben en Mauel.

Triest vind ik dan ook te lezen over het verlies van Willem.

Ik zal weer meer actief willen worden op het Forum en heb inmiddels uit eigen ervaring de nodige do's en Dont's mogen ontdekken over het partner naar Nederland traject. (inclusief de Belgie route). Momenteel ben ik erg betrokken bij de vergunningen die horen bij het traject Au pair zijn in Nederland. Dus als hier vragen over ontstaan ;)

Ik hoop snel weer opgenomen te worden in deze gezellige club. Groeten Nico

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Ik zal me even opnieuw voorstellen

#2 Bericht door Ben » woensdag 01 juni 2011, 13:32

Hallo Nico , Das idd lang geleden vaak gedacht die moet ergens in Mukdahan onder de trein gekomen zijn . Je laatste bericht was iets met luiers . maar dat zal wel niet meer nodig zijn :D

Welkom terug .

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Ik zal me even opnieuw voorstellen

#3 Bericht door driver » woensdag 01 juni 2011, 20:56

Welkom terug zeg ik dan maar en dat je maar veel mag reageren in diverse topics :mrgreen:

mvg driver

loodvrij
kenner
kenner
Berichten: 107
Lid geworden op: dinsdag 11 mei 2010, 20:40
Locatie: omgeving groningen

Re: Ik zal me even opnieuw voorstellen

#4 Bericht door loodvrij » woensdag 01 juni 2011, 21:07

Vanuit deze kant dan ook van harte welkom (terug)
Ik hoop nog veel van je te mogen leren ... :D
als een potvis in een pot pist dan heb je een hele pot vol met potvispis

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Ik zal me even opnieuw voorstellen

#5 Bericht door Mart » donderdag 02 juni 2011, 02:49

De tijd gaat snel.
Even dacht ik dat het pas ongeveer 5 maanden geleden was, dat wij samen houten huizen gingen bezoeken, maar in werkelijkheid is het nu ongeveer 5 jaar geleden, dus kom weer vlug een bakkie doen.

Mona en Mart
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

nicod
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 444
Lid geworden op: vrijdag 24 maart 2006, 17:42
Locatie: Breda

Re: Ik zal me even opnieuw voorstellen

#6 Bericht door nicod » vrijdag 03 juni 2011, 14:58

Kijk dit heb ik nu gemist :P uit het zicht maar blijkbaar niet vergeten. Dank voor de reacties e n Ja Mart de eerst volgende keer dat ik in Thailand ben kom ik een bakkie doen. (en dat kan wel eens sneller zijn dan je denkt:))

Jij de koffie ik de Haring :D

nicod
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 444
Lid geworden op: vrijdag 24 maart 2006, 17:42
Locatie: Breda

Re: Ik zal me even opnieuw voorstellen

#7 Bericht door nicod » vrijdag 03 juni 2011, 16:05

Ben schreef:Hallo Nico , Das idd lang geleden vaak gedacht die moet ergens in Mukdahan onder de trein gekomen zijn . Je laatste bericht was iets met luiers . maar dat zal wel niet meer nodig zijn :D

Welkom terug .
Oei mijn laatste bericht iets met luiers; pff dat is lang geleden ben er zelf al weer bijna aan toe ;)

nicod
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 444
Lid geworden op: vrijdag 24 maart 2006, 17:42
Locatie: Breda

Re: Ik zal me even opnieuw voorstellen

#8 Bericht door nicod » vrijdag 03 juni 2011, 16:19

Ben schreef:Hallo Nico , Das idd lang geleden vaak gedacht die moet ergens in Mukdahan onder de trein gekomen zijn . Je laatste bericht was iets met luiers . maar dat zal wel niet meer nodig zijn :D

Welkom terug .
Jij moest vaak denken; .. die is vast in Mukdahan onder de trein gekomen?? .......en ik vond je nog wel zo sympathiek :)

In het gejaagde Nederland heb je meer kans onder de trein te komen hoor. Zo had ik eens een belangrijke afspraak en was wat laat, moest rennen om de trein te halen maar miste hem net. Helaas miste de trein mij niet en had ik een blauw oog:) Uiteraard een grapje maar ik doe je graag het plezier je wens uit te laten komen Ben ;)

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”