JET AIRFLY gaat vliegen op BKK-Phuket vanaf Brussel

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

JET AIRFLY gaat vliegen op BKK-Phuket vanaf Brussel

#1 Bericht door pong » vrijdag 20 mei 2011, 13:15

Dit is een belgische charter/holiday airline (behoort tot TUI-net als Arke) start eind oktober met wekelijkse vluchten direkt vanaf BRU naar BKk en ook Phuket (ik vermoed een driehoek-vanaf HKT weer direkt terug), in 1e instantie vooral voor all-in pakket reizen. IK las dit net op luchtvaartnieuws-weet nog niet of ze ook individuele flight-only bookings aannemen. Maar het is dan wel de enige airline die direkt vanaf BRU naar BKK/Thailand vliegt-dus zonder overstap.
ER zal binnenkort wel meer nieuws komen, dan kan je bekijken of het voor (zuid) Nederlanders ook een aantrekkelijk alternatief kan zijn.

chinaski
kenner
kenner
Berichten: 91
Lid geworden op: zondag 29 oktober 2006, 23:05
Locatie: Klein Brabant

Jey

#2 Bericht door chinaski » vrijdag 20 mei 2011, 20:15

Black is the colour of my true love's hair.

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: JET AIRFLY gaat vliegen op BKK-Phuket vanaf Brussel

#3 Bericht door nbreeker » zaterdag 21 mei 2011, 13:18

pong schreef:Dit is een belgische charter/holiday airline (behoort tot TUI-net als Arke) start eind oktober met wekelijkse vluchten direkt vanaf BRU naar BKk en ook Phuket (ik vermoed een driehoek-vanaf HKT weer direkt terug), in 1e instantie vooral voor all-in pakket reizen. IK las dit net op luchtvaartnieuws-weet nog niet of ze ook individuele flight-only bookings aannemen. Maar het is dan wel de enige airline die direkt vanaf BRU naar BKK/Thailand vliegt-dus zonder overstap.
ER zal binnenkort wel meer nieuws komen, dan kan je bekijken of het voor (zuid) Nederlanders ook een aantrekkelijk alternatief kan zijn.
Jammer pong je draadje is een vroegtijdige dood gestorven.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Bean
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 438
Lid geworden op: zaterdag 29 maart 2008, 16:23

Re: JET AIRFLY gaat vliegen op BKK-Phuket vanaf Brussel

#4 Bericht door Bean » zaterdag 21 mei 2011, 13:26

nbreeker schreef:
pong schreef:Dit is een belgische charter/holiday airline (behoort tot TUI-net als Arke) start eind oktober met wekelijkse vluchten direkt vanaf BRU naar BKk en ook Phuket (ik vermoed een driehoek-vanaf HKT weer direkt terug), in 1e instantie vooral voor all-in pakket reizen. IK las dit net op luchtvaartnieuws-weet nog niet of ze ook individuele flight-only bookings aannemen. Maar het is dan wel de enige airline die direkt vanaf BRU naar BKK/Thailand vliegt-dus zonder overstap.
ER zal binnenkort wel meer nieuws komen, dan kan je bekijken of het voor (zuid) Nederlanders ook een aantrekkelijk alternatief kan zijn.
Jammer pong je draadje is een vroegtijdige dood gestorven.

Net Als Pong ben ook ik een speurder naar leuke tickets.

Pong schrijft dan wel voor velen in een babalonische taal klaarblijkelijk maar met een beetje aandacht zitten er zeer mooie exemplaren tussen die zker de moeite zijn om door te lezen cq te ontcijferen .ik heb er geen probleem mee .
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”