Detectives, series en films aangeboden

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Detectives, series en films aangeboden

#1 Bericht door menan » woensdag 04 mei 2011, 08:44

Ik weet niet of dit onder reclame of handel valt. Ik denk het niet.
Het gaat om het volgende.
Wij gaan al onze spullen verschepen naar Thailand. Dit zal ongeveer over 2 maanden gebeuren.
Nu ben ik een enorme verzamelaar van detectives, films en series. Zweed, Engels, Amerikaans, Nederlands, Belgisch, Frans. Ik heb meer dan 2000 dvd's. Nu sta ik voor de keus ze hier te laten of mee te nemen. Ik wil ze graag over doen aan liefhebbers die in Thailand wonen, maar heb geen idee of er belangstelling voor is.
Ik wil er 50 baht. per stuk voor hebben. Dus ik kan ze vanuit Thailand naar een ieder toesturen die het leuk vindt er naar te kijken. Is er belangstelling voor? Ook heb ik hele series Engelse humor. En nog wat meer films.

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Detectives, series en films aangeboden

#2 Bericht door Pieter » woensdag 04 mei 2011, 09:21

grootste probleem is dat je als je een merknaam dvd speler hebt je dan twee dvd spelers nodig hebt

een van nederland (landencode 2) en een van hiero

mijn n.l. dvd speler is nu kapot dus geen K3 en kabouter plop meer of ik moet ze kopidingensen en dat
kost weer veel tijd

voor de echte liefhebber ik heb ook nog 600 LP's hier in Thailand

Ik ben niet zo'n filmliefhebber maar heb wel b.v. dvd's zoals over de parodie op de beatles : de Ruttles etc

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

Gebruikersavatar
baco101
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: donderdag 03 februari 2011, 19:02

Re: Detectives, series en films aangeboden

#3 Bericht door baco101 » woensdag 04 mei 2011, 09:41

Pieter schreef:grootste probleem is dat je als je een merknaam dvd speler hebt je dan twee dvd spelers nodig hebt

een van nederland (landencode 2) en een van hiero

mijn n.l. dvd speler is nu kapot dus geen K3 en kabouter plop meer of ik moet ze kopidingensen en dat
kost weer veel tijd

voor de echte liefhebber ik heb ook nog 600 LP's hier in Thailand

Ik ben niet zo'n filmliefhebber maar heb wel b.v. dvd's zoals over de parodie op de beatles : de Ruttles etc

Pieter
je kunt dvd spelers dmv een code regio vrij maken of elke regio code geven die je wilt gewoon ff het merk en type van je dvd-speler googlen: bijv regio vrijmaken + type dvd speler

hier een site met de codes http://www.videohelp.com/dvdhacks
zal de Thaise logica nooit begrijpen.

Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis

opinions are like assholes, everybody has one

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Detectives, series en films aangeboden

#4 Bericht door menan » woensdag 04 mei 2011, 09:57

baco101 schreef:
Pieter schreef:grootste probleem is dat je als je een merknaam dvd speler hebt je dan twee dvd spelers nodig hebt

een van nederland (landencode 2) en een van hiero

mijn n.l. dvd speler is nu kapot dus geen K3 en kabouter plop meer of ik moet ze kopidingensen en dat
kost weer veel tijd

voor de echte liefhebber ik heb ook nog 600 LP's hier in Thailand

Ik ben niet zo'n filmliefhebber maar heb wel b.v. dvd's zoals over de parodie op de beatles : de Ruttles etc

Pieter
je kunt dvd spelers dmv een code regio vrij maken of elke regio code geven die je wilt gewoon ff het merk en type van je dvd-speler googlen: bijv regio vrijmaken + type dvd speler

hier een site met de codes http://www.videohelp.com/dvdhacks

Daarnaast kun je ze afspelen op je computer of laptop. ik gebruik het programma VLC-player hiervoor. Mijn laptop verbind ik dan eventueel met mijn tv.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Detectives, series en films aangeboden

#5 Bericht door prajak » woensdag 04 mei 2011, 14:40

Ik heb in TH gekochte Philips dvd spelers en die zijn al regiovrij bij aankoop. En hoe goedkoper het prul (onder de 1 k baht koop je ze al) hoe "regiovrijer" ze zijn. Alleen mijn PH dvd recorder heb ik regiovrij moeten instellen en inderdaad, daarvoor heb je sites.

Pieter, jij hebt LP's ? Heb je een methode om die op schijf te zetten ? Vanaf de platenspeler
direct in een recorder of via de PC geluidskaart en dan xyz software ?

Voor mensen die vhs banden willen omzetten naar schijf heb ik een decoder te leen. Ik meen dat de beveiliging macromedia heet en die haalt dat ding er uit op het videokanaal.

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Detectives, series en films aangeboden

#6 Bericht door Pieter » woensdag 04 mei 2011, 15:30

Bedankt voor de tip ik heb dus een DV 310 van Pioneer en het was via de site http://www.pioneerfaq.info een
fluitje / nou ja fluit van een cent (ik had ook een set kunnen kopen in engeland voor 21 pond )
bij die zweedse pioneer verandersite kun je een veranderde firmware downloaden cd'tje branden en dvd firmware veranderen

dus ik kan weer K3 kijken

trouwens mijn LP's tja een platenspeler heb ik niet meer.
Ik stond trouwens te twijfelen in Nl want daar heb ik een platenspeler gezien met een USB aansluiting !!

vroeger heel vroeger toen ik nog een halve geluidstudio had gebruikte is altijd mijn toen dure analoge ingangskaart en

het programma Cooledit om wat ruis en wat tikken kwijt te raken.

Ik deed dat ook wel op een gegeven moment voor mensen hun bootleg lp's om te zetten

maar na 12 lp's van emersom lake and palmer met 12 uur minimoog gepiel er mee gestopt
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Detectives, series en films aangeboden

#7 Bericht door menan » zondag 25 september 2011, 05:14

Ik ben intussen redelijk gesetteld en biedt opnieuw films, series en voornamelijk detectives aan. Ik heb lijsten op exel. Wanneer iemand belangstelling heeft dan alleen via pb's en email. Alles is Nederlands ondertiteld (enkele uitzonderingen daargelaten). Hoe jonger de film des te hoger de kwaliteit.

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: zondag 10 oktober 2010, 03:19

Re: Detectives, series en films aangeboden

#8 Bericht door Duncan » zondag 25 september 2011, 10:23

Pieter schreef:voor de echte liefhebber ik heb ook nog 600 LP's hier in Thailand
Wat voor muziekstijl ( en ) ?

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Detectives, series en films aangeboden

#9 Bericht door menan » zondag 25 september 2011, 10:45

Duncan schreef:
Pieter schreef:voor de echte liefhebber ik heb ook nog 600 LP's hier in Thailand
Wat voor muziekstijl ( en ) ?

Is het een idee om een ander topic te open. De lp's zullen hier niet gezocht worden en het vervuilt de vragen over de dvd's. Ik heb de topic niet geopend voor lp's. Lijkt me toch kleine moeite, niet?

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Detectives, series en films aangeboden

#10 Bericht door menan » zondag 25 september 2011, 12:32

Ben ik uitgesloten om dit forum nog verder te lezen? Dat is in ieder geval de melding die ik kreeg.

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Detectives, series en films aangeboden

#11 Bericht door Pieter » zondag 25 september 2011, 12:35

Schrijven kan nog wel zo te zien :clap:
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Detectives, series en films aangeboden

#12 Bericht door menan » zondag 25 september 2011, 12:38

:D Misschien een fout in het programma

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Detectives, series en films aangeboden

#13 Bericht door Mart » maandag 26 september 2011, 04:09

Een fout van je provider [|)
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Detectives, series en films aangeboden

#14 Bericht door menan » maandag 26 september 2011, 04:25

Even ter aanvulling op het aanbod van de films.
ik heb ook een redelijk aantal blue ray films. Heb je een blue ray speler? Ik speel ze zelf af via de hdd en daarbij speciaal behorende programma's. Ik heb nog niet geëxperimenteerd met blue ray schijven, al heb ik wel een blue ray brander. Prijs weet ik nog niet. Sommige films zijn ± 45 gig. Dan kun je wel nagaan wat daarvan de prijs is.
sommige films zijn aangeduide met DL = Dual Layer. dit zijn films die je alleen kunt afspelen wanneer je apparaat daar geschikt voor is. De film is tov een gewone HD film van nog betere kwaliteit, omdat de resoluties nog hoger liggen. (De prijs dus ook) Ik moet even kijken wat een lege DL schijf kost.
Ik heb mij gericht op hoogwaardige films (al zitten er ook wel bij die wat minder zijn. De moviemeter is daarbij een graadmeter. Ik richt mij dus niet zozeer op populaire films als voornamelijk op mooie kwaliteitsfilms. Nog steeds komt er nieuw aanwas binnen. Zelfs verzoeken kunnen gedaan worden en dan kijk ik of ik ze vinden kan. mensen die al een keer wat gekocht hebben krijgen zo nu en dan een update van de lijst.
In Nederland had ik een vrij uitgebreide klantenkring (al had ik 16 mlj potentiële klanten). Het bracht mij op het idee omdat veel mensen verstoken zijn van goede films en series hier in TL dat er misschien wel behoefte aan is. Ik ben dus benieuwd.

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Detectives, series en films aangeboden

#15 Bericht door menan » donderdag 05 januari 2012, 10:47

De films zijn bijna op. Ik stop dus met de verkoop van de films.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”