Een karaoke bar in Chiang Mai

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Een karaoke bar in Chiang Mai

#1 Bericht door Mart » zaterdag 12 maart 2011, 08:41

Provincial Police Region 5 officers joined forces with anti-human trafficking organisations to raid a karaoke bar in Chiang Mai's Muang district yesterday and rescue 13 female workers, including three girls aged under 18.

http://www.nationmultimedia.com/2011/02 ... 48882.html
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
duikertje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 173
Lid geworden op: zondag 22 februari 2009, 12:24
Locatie: Elst/Mae Phim, Rayong

Re: Een karaoke bar in Chiang Mai

#2 Bericht door duikertje » zaterdag 12 maart 2011, 11:42

Zouden die meiden zelf ook het idee hebben dat ze gered zijn :(
Maar ik vind het wel prima dat politie controle uitoefend, maar of ze dat uit zichzelf hebben gedaan of een "concurent" ze op spoor heeft gezet, of dat er niet genoeg "protect money"is betaald zal wel de vraag blijven.

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Een karaoke bar in Chiang Mai

#3 Bericht door nbreeker » zaterdag 12 maart 2011, 12:14

Mart schreef:Provincial Police Region 5 officers joined forces with anti-human trafficking organisations to raid a karaoke bar in Chiang Mai's Muang district yesterday and rescue 13 female workers, including three girls aged under 18.

http://www.nationmultimedia.com/2011/02 ... 48882.html
Dat is oud nieuws Mart van 17 february 2011.Had ik al eerder gelezen.
Vrgr.Nick.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Een karaoke bar in Chiang Mai

#4 Bericht door Mart » zaterdag 12 maart 2011, 12:17

nbreeker schreef:
Mart schreef:Provincial Police Region 5 officers joined forces with anti-human trafficking organisations to raid a karaoke bar in Chiang Mai's Muang district yesterday and rescue 13 female workers, including three girls aged under 18.

http://www.nationmultimedia.com/2011/02 ... 48882.html
Dat is oud nieuws Mart van 17 february 2011.Had ik al eerder gelezen.
Vrgr.Nick.
Oud nieuws of niet, .... het is schandalig :oops:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Een karaoke bar in Chiang Mai

#5 Bericht door printen44 » zaterdag 12 maart 2011, 17:31

Er liep deze week een serie op CNN over mensenhandel en kinderarbeid in de wereld. Nou, de beelden die ik zag waren echt schokkend hoe men met kinderen, maar ook volwassenen omging.

Ik denk wel dat die serie herhaald zal worden in de komende weken, als het nieuw over de aardbeving en tsunami in Japan wat minder wordt. De serie is een aanrader voor iedereen.

Bart
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 346
Lid geworden op: zondag 03 april 2005, 15:53
Locatie: Zeeland/Chiangmai

Re: Een karaoke bar in Chiang Mai

#6 Bericht door Bart » zaterdag 12 maart 2011, 23:52

Tja 1 bar doeken ze op en de barren daarnaast boeren lekker door! Dat karaoke gebeuren is een grote misdaad in Thailand! Ze proberen je waar mogelijk te tillen als je eenmaal binnen bent......maar mooie meiden, dat dan weer wel!

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Een karaoke bar in Chiang Mai

#7 Bericht door Gardensafari » zondag 13 maart 2011, 00:17

Het meest vreselijke in Thailand: de karaoke-bar.
Er is er één in Chang Mai.
Ik ben er ooit heen gesleept.
Als je naar het toilet gaat wordt je "gemasseerd".
Lekker, als je staat te pissen.
En onderwijl worden je zakken gerold.
Ik was gewaarschuwd, dus de heren hadden een buit van 100 Baht.
Nee, de karaoke-bar in Chang Mai: de zwarte kant van Thailand op zijn zwartst.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: dinsdag 10 november 2009, 19:50

Re: Een karaoke bar in Chiang Mai

#8 Bericht door Gijs-CNX » zondag 13 maart 2011, 10:35

Bart schreef:Tja 1 bar doeken ze op en de barren daarnaast boeren lekker door! Dat karaoke gebeuren is een grote misdaad in Thailand! Ze proberen je waar mogelijk te tillen als je eenmaal binnen bent......maar mooie meiden, dat dan weer wel!

jongens, jongens, maar wel allemaal weten hoe het is, zijn er allemaal geweest :lol: :lol:

Maar zijn deze karaoke bars dan zo veel anders dan in HKG, TPE, SHA, SIN, KUL, etc etc etc het is allemaal een pot nat en iedereen weet het en toch blijven de mensen er naar toe gaan!
Tja.... het is genoeg geweest.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Een karaoke bar in Chiang Mai

#9 Bericht door Mart » zondag 13 maart 2011, 11:15

Gijs-CNX schreef: jongens, jongens, maar wel allemaal weten hoe het is, zijn er allemaal geweest :lol: :lol:

Maar zijn deze karaoke bars dan zo veel anders dan in HKG, TPE, SHA, SIN, KUL, etc etc etc het is allemaal een pot nat en iedereen weet het en toch blijven de mensen er naar toe gaan!
Ik ben er niet geweest :o
En of het in HKG, TPE, SHA, SIN, KUL, anders is weet ik ook niet :o

Wat ik wel weet is dat de karaoke bars voor 95% bezocht worden door Thais :oops:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
marinusmali
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 554
Lid geworden op: vrijdag 06 februari 2009, 06:09

Re: Een karaoke bar in Chiang Mai

#10 Bericht door marinusmali » zondag 13 maart 2011, 13:03

Nu herinner ik mij, dat ik ongeveer 3 jaar geleden in een karaoke bar ben geweest.
Deze was in Udon Thani dicht bij de weg naar het vliegveld....
Ik heb niets gemerkt van een ?ballen massage?) terwijl ik naar de toilet ging.....
Heb daar ook geen speciale mooie vrouwen gezien, behalve natuurlijk mijn kleine schatje :lol: :lol: :lol: :lol:
Wel heb ik een Thais liedje gezongen en dat vond iedereen geweldig...Farang pood Thai!!! [|( [|( [|( [|(

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Een karaoke bar in Chiang Mai

#11 Bericht door prajak » zondag 13 maart 2011, 16:27

Kalaoke is.....

" 1) Het meezingen van hits met tekst in beeld 2) Japans muzikaal velmaak 3) Muzikaal amusement 4) Playback "

Er staat niets over masselen van stemballen. En denk el aan, gij zangels, als de ballen te hald worden gemasseeld kan zomaar een "tenole castlatum" ontstaan. Dan klijg je een stem als Helmut Lotti hoewel Hans Libelg ook hoog komt.

En ik lees helemaal niks ovel "vool het zingen de....".

Als ik naar een kalaoke ga dan is dat om te kwelen ! En dan kweel ik een behoollijk eind weg. "Take me home countly load" is zo'n beetje het modelnste falang repeltoile dat men in Nongkhai heeft in die paal kalaokebals die we hier hebben. "My way" is el ook nog en de beroemde "blidge ovel tloubled watel". En el loopt een tellel mee over de kwaliteit van het stemgebeulen en soms haal ik een tien. Maar dat komt niet door mijn zangkwaliteiten maar dool de lekening die men ziet oplopen. Zo'n zangel moet je te vliend houden !

Maar nu even serieus; hier gebeurd in een karaoke bar genaamd VIP room. De bejaarde Engelse heer, in de 70-tig maar met een kwante fysieke conditie, pro bokser geweest, Sir W noem ik hem, zijn favoriete uitspraak "I am a maverick !" ging daar heen en kweelde wat weg EN liep een schone dame tegen het lijf. Welk een plaatje van een vrouw ! Nou, dat werd dus meegaan naar de kamer, een simpel guesthouse aan de Mehkong. Hij goed in de olie, zij goed in de spullen...., en dat beloofde wat voor de nacht !

Goed, meneer gaat het kleinste kamertje bezoeken en mevrouw steelt paspoort en poen en neemt de ranke benen ! Dat was een teleurstelling en de ernstig benevelde Engelse heer spoedde zich naar het etablissement waar hij de dame had opgepikt maar dat was reeds gesloten. Geen probleem voor deze fors gebouwde opa ! Met een paar stevige vuistslagen ramde hij de deur doormidden en besloot het aftandse interieur eens stevig te verbouwen. Want het kon best een opknapbeurt gebruiken !

Nu, de buren belden de politie en die belden weer de eigenaresse en die wist het direct ! Jazeker, die dame was Khun Noi, en die had het vast gedaan, en die werd thuis opgehaald. De politie voelde haar eens stevig aan de tand, of aan een ander onderdeel want het was helemaal geen vrouw........en daar kwamen paspoort en poen tevoorschijn. De meneer betaalde de deur en ging ladderzat pitten, een ervaring rijker.........

Je blijft lachen in dit land.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”