Welcome Plaza Hotel

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Welcome Plaza Hotel

#1 Bericht door joepattaya » dinsdag 04 mei 2010, 02:42

Welcome Plaza Hotel - Pattaya (vormt een groep samen met Welcome Jomtien Beach Hotel)
Gelegen aan 2nd Road tegenover Soi 13/2 en schuin tegenover Royal Garden Plaza. Loopafstand naar het strand (500 meter), Central Festival (1 km), Mike's Shoppingmall (600 meter), Royal Garden Plaza (200 meter). Song Taew-route op 100 meter.
Parkeer plaatsen aanwezig
Check in: snel, houdt rekening met THB 500 borg voor de sleutel
Check out: redelijk snel; let op: uitchecken bij de "Cashier"
Kamer: zo zo!
Badkamer: schoon en inclusief shampoo, douchegel, haarkap, schone badlakens en rijkelijk water in de badkuip. Ik mistte de 'kont'-douche!!
Kamer: goed formaat, groot balkon (hoek-kamer), gedateerd meubilair, slechte ontvangst kabel-tv, bed lag goed alleen voorzien van insectjes.. :(
Minibar: goed gevuld, maar zoals gewoonlijk behoorlijk duur
Schoonmaak: dagelijks
Zwembad: groot en schoon, handdoeken voorhanden, voldoende ligstoelen, voldoende schaduw, pool-bar aanwezig.
Ontbijt: mix, ABF en Thai buffet; magertjes en niet speciaal.
Gasten: een mix van Thaise en andere toeristen (duitsers, engelsen, russen en een paar arabieren). Dus geen overwegend speciale bevolkingsgroep.
Algemeen: de kamer was gelegen zeer nabij de 4 gigantische airconditioning units en veroorzaakte veel lawaai
Prijs: geboekt via Agoda.com en de prijs was THB 674/nacht voor 2 personen inclusief ontbijt

Algemeen: Prijs kwaliteit verhouding is ok, maar de kwaliteit rechtvaardigt de standaard kamer-prijs absoluut niet. Een typisch Thais vakantie-hotel.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Welcome Plaza Hotel

#2 Bericht door jumbo » dinsdag 04 mei 2010, 05:08

nieuwe bijbaan?? :lol:
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Welcome Plaza Hotel

#3 Bericht door joepattaya » dinsdag 04 mei 2010, 07:50

jumbo schreef:nieuwe bijbaan?? :lol:
Haha, nee hoor. Maar aangezien ik het liefst in mijn vrije tijd niet in Bangkok verblijf en dus aangewezen ben op tijdelijke verblijfplaatsen (lees hotels) kan ik er net zo goed ff een reviewke op los laten.
Volgende week White House Resort in Jomtien.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Welcome Plaza Hotel

#4 Bericht door jumbo » dinsdag 04 mei 2010, 07:54

joepattaya schreef:
jumbo schreef:nieuwe bijbaan?? :lol:
Haha, nee hoor. Maar aangezien ik het liefst in mijn vrije tijd niet in Bangkok verblijf en dus aangewezen ben op tijdelijke verblijfplaatsen (lees hotels) kan ik er net zo goed ff een reviewke op los laten.
Volgende week White House Resort in Jomtien.
Grappip, altijd al eens heen gewild maar niet zo makkelijk te vinden cq te lui om effe te zoeken
Zat in 2002-2003 vaak in Jomtien soi 6/10, nog wel eens een kroketje gegeten in de windmolen ofzo, nu zal alles wel volgebouwd zijn, waren ze toen al mee bezig...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Welcome Plaza Hotel

#5 Bericht door joepattaya » dinsdag 04 mei 2010, 09:41

Jemig, nou speciaal voor Jumbo dan een korte beschrijving van Jomtien, heden ten dage:
- de Beach Road is nu zo goed als volgebouwd vanaf Dongtan Policebox tot aan het eind (Haventje van Na-Jomtien)
- parallel aan Beach Road ligt er nu ook een Jomtien 2nd Road.
- de verbindingsweg tussen Pattaya en Jomtien wordt op dit moment ersntig verbouwd, maar als deze eenmaal klaar is, dan heb je ook wat.
- het gebied tussen Jomtien 2nd Road en Jomtien Beach Road is nu merendeels onbebouwd, maar er zijn al talloze plannen in uitvoering, van hoogbouwsels tot exclusieve villa-wijken
- de 'windmolen' of zo is er nog steeds
- maar er is tegenwoordig ook Tulip House aan de boulevard, Ons Moeder in een zijstraatje en dan is er op de hoek tegenover de police box ook nog een Nederlander.....ben de naam even kwijt.

Kortom: als je naar Jomtien wilt, ken je het waarschijnlijk niet meer terug!!
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Welcome Plaza Hotel

#6 Bericht door jumbo » dinsdag 04 mei 2010, 09:47

Tulip house was er toen ook al meer aan het midden zeg maar en een geweldig visrestaurant aan het einde van de Jomtien weg
En de zee, aardig vervuild zeker? :P
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Welcome Plaza Hotel

#7 Bericht door joepattaya » dinsdag 04 mei 2010, 10:33

Ik hoopte al dat je daar geen vragen over ging stellen.........tevergeefs.
Ik weet het eerlijk gezegd niet, ik ben 2 jaar geleden voor het laatst aan zee geweest en heb er toch op 10 minuten vanaf gewoond.
De situatie voor die tijd was niet best; veel vuil in het water en op de waterlijn. De stranden op zich waren redelijk schoon.

Wat ik nu weet (en da's van andere fori) is dat de schoonheid van de stranden van Pattaya en Jomtien te wensen overlaten.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Welcome Plaza Hotel

#8 Bericht door jumbo » dinsdag 04 mei 2010, 10:42

Heb ooit eens van iemand begrepen dat de golfstroom het vuil vanuit Bangkok en de havens langzaam verplaatst naar nu Pattaya, Jomtien en straks Rayong , Chantaburi (omweggetje voor Carpe Diem) en dan naar Trad, Koh Chang en ga zo maar door

De zee aan de andere kant is opmerelijk schoner en dat met veel meer Thaise toeristen/vervuilers... maar ja dat hele HuaHin is natuurlijk ook weer 3 keer niks :o :lol: :lol:
Cha-am was leuk totdat er een volksverhuizing naar Kalasin plaatsvond
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Welcome Plaza Hotel

#9 Bericht door Edje » dinsdag 04 mei 2010, 13:40

Volgende week White House Resort in Jomtien.[/quote]

Ten sterkste af te raden.
In zeer korte tijd is dit resort afgetakeld (eigen gewaarwording) maar de websites zijn uiteraard niet aangepast.
Toegang tot WHR door de drukstbezochte, indien dit nu nog van toepassing is door de weinige Falang die aanwezig zijn, bargirlstreet.
Voor mij overigens geen probleem, I Like It.
Groetjes; Edje

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”