Ervaring met Rikka inn

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
huismannetjes
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: zondag 25 april 2010, 14:44

Ervaring met Rikka inn

#1 Bericht door huismannetjes » zondag 25 april 2010, 18:28

Heeft iemand hier op het forum ervaring met het hotel Rikka Inn in Bangkok.
Het ligt centraal, maar is het niet erg druk en lawaaierig?
We reizen met 2 kinderen 14 en 12 jaar.

Ik heb ook nog een algemene vraag over de hotels in Thailand.
We zijn al een paar keer op vakantie geweest naar Amerika. Daar hebben de meeste hotels 2x2 bedden. Dus hadden we aan 1 hotel kamer genoeg met ons gezin.
Hoe is dat in Thailand. Onze kinderen zijn ouder dan 12 jaar, maar bestaan er in Thailand ook familie kamers?
Hoe hebben andere gezinnen met kinderen dit geregeld? Soms zie je kamers voor 3 personen , maar 4 personen zie ik eigenlijk niet staan.

Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Re: Ervaring met Rikka inn

#2 Bericht door max » zondag 25 april 2010, 19:03

huismannetjes schreef:Heeft iemand hier op het forum ervaring met het hotel Rikka Inn in Bangkok.
Het ligt centraal, maar is het niet erg druk en lawaaierig?
We reizen met 2 kinderen 14 en 12 jaar.

Ik heb ook nog een algemene vraag over de hotels in Thailand.
We zijn al een paar keer op vakantie geweest naar Amerika. Daar hebben de meeste hotels 2x2 bedden. Dus hadden we aan 1 hotel kamer genoeg met ons gezin.
Hoe is dat in Thailand. Onze kinderen zijn ouder dan 12 jaar, maar bestaan er in Thailand ook familie kamers?
Hoe hebben andere gezinnen met kinderen dit geregeld? Soms zie je kamers voor 3 personen , maar 4 personen zie ik eigenlijk niet staan.
Beste huismannetjes,

Rika Inn ken ik niet, maar het ziet er prima uit en het ligt in Khao San, het backpackers walhalla van Bangkok. Over het algemeen is het hier gezellig vertoeven, er zijn veel eetgelegenheden, vertier en ook zijn diverse bezienswaardigheden in Bangkok redelijk vlot te bereiken met de taxi die overigens erg goedkoop is.

De meeste hotelkamers in Thailand hebben een double of een kingsize bed. Bij de meeste hotels is er de mogelijkheid om een 3e slaapplaats te regelen op een kamer.

Er zijn hotels waar ze een zg. family room hebben. Dit is vaak kamers met een tweepersoonsbed en een stapelbed.

Bij boeking van je hotel is er ook de mogelijkheid om 2 aangrenzende kamers te boeken.

Let wel op, als je het hotel boekt bij bijvoorbeeld http://www.comethailand.com, http://asiarooms.com en http://www.directrooms.com dat je hier bij de boeking voor je kamer dit meteen aangeeft. Wat voor veel ook een leuke meevaller is dat je ondermeer bij deze aanbieders per kamer boekt op basis van 2 personen.

Max
Als je merkt dat je op een dood paard rijdt, kom er dan vanaf.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”