hotels Krabi of Phuket

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
suzi_1960
kenner
kenner
Berichten: 109
Lid geworden op: donderdag 11 maart 2010, 13:38

hotels Krabi of Phuket

#1 Bericht door suzi_1960 » vrijdag 12 maart 2010, 10:20

We hadden als plan om na 5 dagen Bangkok 5 dagen naar Khoa Lak te gaan. Maar een collega, wiens dochter daar stage heeft gelopen, raadt ons aan om in die tijd richting Krabi te gaan omdat de zee daar dan blauw(er) is , dus bij Khao Lak zal het daar een grauwere kleur hebben. Nou maakt het ons niet zoveel uit, anders hadden we een andere reistijd moeten plannen... maar goed, het oog wil inderdaad ook wel wat...
Nu had ik mij dus al aardig ingelezen in hotels in en rond Khao Lak... Haadson resort leek ons wel wat... maar nu kan ik mij dus storten op Krabi. :lol: .. maar het mag ook Phuket zijn (al lijkt mij dat veel toeristischer/drukker dan Krabi?)

Het zou mooi zijn als er mensen wat tips hebben qua hotels (schoon/netjes, niet gehorig, redelijk ontbijt)dan heb ik een startpunt met mn zoektocht

ponchovogel
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 76
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 00:31

Re: hotels Krabi of Phuket

#2 Bericht door ponchovogel » dinsdag 16 maart 2010, 11:53

vind deze site wel nuttig: http://www.travelfish.org/country/thailand

reis zelf veel en boek nooit van te voren, als je hier moeite mee hebt zou ik googlen...er is genoeg te vinden

Ikzelf prefeer Krabi boven Phuket, dit om de stranden en mooie natuur.
Vind Phuket een soort van Costa Brava van Thailand.

Hopelijk heb je wat aan de site

wanneer ga je?

Wereldburger in Thailand
Expat
Expat
Berichten: 145
Lid geworden op: woensdag 15 november 2006, 03:12
Locatie: Samroiyot

Re: hotels Krabi of Phuket

#3 Bericht door Wereldburger in Thailand » dinsdag 16 maart 2010, 15:07

Hallo,

Wij zijn net terug uit Ao Nang, vlak bij Krabi, zo'n 30 km. van het vliegveld en we waren beiden prettig verrast door de mooie omgeving.
Het is een leuk goed georganiseerd stadje aan het strand met vele betaalbare restaurants en hotels. Ook wordt Au Nang gebruikt als uitvalbasis naar de vele stranden en eilanden in de omgeving. Dit kan per zeer betaalbare "longtail" bootjes of met iets duurdere speedboten.
Wij hadden geen enkel probleem om een goede kamer te vinden voor 1000 B. per nacht. Zouden er zo weer naar toe gaan.

Veel plezier.
"THE FIRST STEPS ARE WORTHLESS IF THE PATH IS NOT FOLLOWED TO ITS END"

suzi_1960
kenner
kenner
Berichten: 109
Lid geworden op: donderdag 11 maart 2010, 13:38

Re: hotels Krabi of Phuket

#4 Bericht door suzi_1960 » donderdag 18 maart 2010, 09:39

@ponchovogel: we gaan pas eind Oktober :D . Maar ben al zooooo veel wijzer geworden. Mijn hemel wat kan één en dezelfde kamer in een hotel verschillend gesprijsd worden zeg! het loont echt de moeite om goed op Internet te zoeken.333travel biedt ons een kamer aan voor 69,- dezelfde kamer kunnen we via een Duitse reisorganisatie boeken voor 36,- ???? :o :roll:

Bedankt voor je website tip.

@Wereldburger. waar hebben jullie overnacht?

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”