Hotels op Ko Chang, Ko Lao Ya en Koh Wai

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Deborah
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 22
Lid geworden op: donderdag 04 februari 2010, 23:57

Hotels op Ko Chang, Ko Lao Ya en Koh Wai

#1 Bericht door Deborah » zondag 07 februari 2010, 14:41

Beste allemaal,

Wij zijn van plan om begin mei naar een eiland in Thailand te gaan. Daar we al in Phuket en Koh Samui zijn geweest wilden we dit keer graag naar Koh Chang. Heb gehoord dat het hier nog minder toeristisch is dan op de andere eilanden.
We zoeken een mooi hotel op dit eiland aan een mooi strand. Heeft iemand goede tips voor me?

In mei begint het regenseizoen. Is het dan wel handig om op Koh Chang te zitten? Of kunnen we dan toch beter voor een ander eiland kiezen in die periode?

Na ons bezoek aan Koh Chang willen we graag naar een ander kleiner eilandje in de buurt, zoals Koh Lao Ya of Koh Wai.
De zee en de strandjes lijken mij daar nog mooier dan op Koh Chang. Klopt dit? En is het makkelijk om vanaf Koh Chang zo'n eiland te bereiken?

Op Koh Wai wilde ik verblijven in Pakarang Resort en van het enige resort op Koh Lao Ya kan ik niets vinden op internet. Heeft iemand informatie voor me over dit resort?

Veel vragen en hopelijk straks veel antwoorden van jullie voor mij.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Deborah

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Hotels op Ko Chang, Ko Lao Ya en Koh Wai

#2 Bericht door Esther » zondag 07 februari 2010, 18:29

Wij zijn in oktober/november op Koh Chang geweest. Prachtig eiland! Kan het niet anders omschrijven. En er is wel toerisme, maar het massale valt erg mee. Op sommige plekken is er zelfs geen sterveling te bekennen! Wij verbleven bij het Paradise resort. Ook hier over alleen maar lof! Het ligt aan het klong prao strand. Vlakbij het white sand maar een stuk minder druk. White sand is wel druk hoor. Ongeveer halverwege het eiland, dus alles is goed te bereiken. Als je meer wilt weten over Koh Chang dan geef je maar een gilletje, ik help je graag.

Andere eilandjes daar in de buurt ken ik niet, maar hoor er wel goede verhalen over. Maar ongetwijfeld dat er hier wat zijn die er wel ervaring mee hebben!
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”