Sawat-dee!

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Simian
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: vrijdag 27 november 2009, 01:14

Sawat-dee!

#1 Bericht door Simian » woensdag 02 december 2009, 23:19

Forumnaam: Simian
Echte naam: Tim
Leeftijd: 18
Woonplaats: Gouda
Beroep: Student, geslaagd voor VWO dit jaar.. Nu een "gap-year"

Sawat-dee khrab! Sabai dee mai? =]

Haha yeah, that's about all wat betreft mijn Thai skills op dit moment. Ik ben Tim en vlieg op 8 december naar Thailand voor een totaal van 6 maanden. De eerste drie maanden zal ik vrijwilligerswerk (Engels lesgeven) doen in Nongkhai met de organistatie Travel 2 Teach. Ik heb al een hoop zeer behulpzame dingen gevonden op het forum en zou graag deelnemen aan de discussies en het meedelen van ervaringen!

That's all for now, laa khon ;)

thongdee
Expat
Expat
Berichten: 790
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 18:21
Locatie: Surin Town

Re: Sawat-dee!

#2 Bericht door thongdee » donderdag 03 december 2009, 00:21

Simian schreef:Forumnaam: Simian
Echte naam: Tim
Leeftijd: 18
Woonplaats: Gouda
Beroep: Student, geslaagd voor VWO dit jaar.. Nu een "gap-year"

Sawat-dee khrab! Sabai dee mai? =]

Haha yeah, that's about all wat betreft mijn Thai skills op dit moment. Ik ben Tim en vlieg op 8 december naar Thailand voor een totaal van 6 maanden. De eerste drie maanden zal ik vrijwilligerswerk (Engels lesgeven) doen in Nongkhai met de organistatie Travel 2 Teach. Ik heb al een hoop zeer behulpzame dingen gevonden op het forum en zou graag deelnemen aan de discussies en het meedelen van ervaringen!

That's all for now, laa khon ;)
Nice ! Zal een leuke ervaring worden ...1 tje om nooit te vergeten ,ook mooi van je om les te gaan geven , je zult het halve jaar net iets te weinig vinden ,helemaal veranderen en terug in Nederland even moeite hebben met je terug aan te passen , en je gaat sparen om zo snel mogelijk weer terug te gaan ..
Thongdee een toekomstvoorspeller ? nee hoor ! zo gaat het met de meeste , genieten ! elke moment weer leuke ervaring op die leeftijd , succes ! :)
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

Simian
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: vrijdag 27 november 2009, 01:14

Re: Sawat-dee!

#3 Bericht door Simian » donderdag 03 december 2009, 01:35

thongdee schreef:Nice ! Zal een leuke ervaring worden ...1 tje om nooit te vergeten ,ook mooi van je om les te gaan geven , je zult het halve jaar net iets te weinig vinden ,helemaal veranderen en terug in Nederland even moeite hebben met je terug aan te passen , en je gaat sparen om zo snel mogelijk weer terug te gaan ..
Thongdee een toekomstvoorspeller ? nee hoor ! zo gaat het met de meeste , genieten ! elke moment weer leuke ervaring op die leeftijd , succes ! :)
Haha ik mag hopen dat het inderdaad zo verloopt, ben er eigenlijk wel van overtuigd. Ik zal proberen om het meeste uit elk moment te halen in dat halve jaar, maar eenmaal terug heb ik hoogstwaarschijnlijk toch het idee dat ik niet genoeg heb genoten.. Vandaar inderdaad het sparen voor de volgende reis ;)

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”