Mezelf even voorstellen

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Mezelf even voorstellen

#1 Bericht door mooatje » zondag 20 september 2009, 19:15

Ik ben Dany,mooatje is de naam gegeven door vrienden.
57 Jaar,gehuwd met een Thaise,2 kinderen.Nu zo ongeveer 25 jaar Thailand ervaring,in totaal reeds enkel jaren daar verbleven onder familie.
Verblijf nog steeds in belgie en ben niet van plan om definitief naar Thailand te verhuizen.Wel is er de bedoeling om te proberen het beste uit de twee landen te halen.
Dus daar overwinteren bij de familie,het land geleidelijk aan nog meer verkennen,pintjes pakken met mijn schoonbroer(zijn we alle twee goed in)en de andere helft van het jaar in belgie met de familie hier.
Voor mij ziet dat er uitstekend uit.Ook voor mijn vrouw natuurlijk,want soms lig ik nog wel onder de sloef.
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: Mezelf even voorstellen

#2 Bericht door JohanS » maandag 21 september 2009, 11:11

mooatje schreef:Ik ben Dany,mooatje is de naam gegeven door vrienden.
57 Jaar,gehuwd met een Thaise,2 kinderen.Nu zo ongeveer 25 jaar Thailand ervaring,in totaal reeds enkel jaren daar verbleven onder familie.
Verblijf nog steeds in belgie en ben niet van plan om definitief naar Thailand te verhuizen.Wel is er de bedoeling om te proberen het beste uit de twee landen te halen.
Dus daar overwinteren bij de familie,het land geleidelijk aan nog meer verkennen,pintjes pakken met mijn schoonbroer(zijn we alle twee goed in)en de andere helft van het jaar in belgie met de familie hier.
Voor mij ziet dat er uitstekend uit.Ook voor mijn vrouw natuurlijk,want soms lig ik nog wel onder de sloef.
Is zowat dezelfde toekomst die ik graag voor mezelf en vrouwtje zie.
Ik zal echter nog wat extra jaartjes moeten wachten (ben nu 47 jaar).

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Re: Mezelf even voorstellen

#3 Bericht door mooatje » maandag 21 september 2009, 11:28

Misschien nog wat wachten maar ondertussen heeft elke leeftijd zijn charme :| Ook de mijne...
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”