Michael J overleden

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Michael J overleden

#1 Bericht door prajak » vrijdag 26 juni 2009, 01:47

Lees ik net in een extra nieuwsding van de Volkskrant. 50 Jaar jong. Verdere details ? Nog niet maar die komen wel. Triest. Hij zal nu de rust vinden die hij zich niet gunde.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Michael J overleden

#2 Bericht door Mart » vrijdag 26 juni 2009, 03:04

R.I.P.

Volgens de Telegraaf - Hartstilstand -
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Michael J overleden

#3 Bericht door Pieter » vrijdag 26 juni 2009, 05:42

Wat heeft die gast met Thailand behalve dat als hij in Pattaya is geweest dat Pattaya misschien een slechte naam bezorgt


Pieter

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Michael J overleden

#4 Bericht door joepattaya » vrijdag 26 juni 2009, 07:06

Pieter schreef:Wat heeft die gast met Thailand behalve dat als hij in Pattaya is geweest dat Pattaya misschien een slechte naam bezorgt


Pieter
dit heeft in zoverre iets met Thailand te maken, dat er mensen in Thailand wonen, die misschien dit forum lezen en dit nieuws voor het eerst zien (anders is het geen nieuws natuurlijk).
Daarnaast is dit forum ook vaak een uitlaatklep voor Nederlandse expats in Thailand, die zo even niet heel snel iemand kunnen vinden om hun mening, wroeging, afkeuring, of anderszins achter te laten. Dit "Nieuws"draadje is daar bij uitstek geschikt voor, denk ik, en dit hoeft niet altijd Thailand gerelateerd te zijn. Toch?
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Michael J overleden

#5 Bericht door Mart » vrijdag 26 juni 2009, 07:13

Pieter schreef: En wat heeft die gast met Thailand behalve dat als hij in Pattaya is geweest dat Pattaya misschien een slechte naam bezorgt
Pieter
:o :o :o Waarom toch altijd Pt er bij :?: :?: :?: :mrgreen:
Het was een wereld ster, ook bekend in Th, en de nieuwsbladen hier schrijven er ook over. :roll: :roll:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Michael J overleden

#6 Bericht door Pieter » vrijdag 26 juni 2009, 07:19

Mart schreef: :o :o :o Waarom toch altijd Pt er bij :?: :?: :?: :mrgreen:
Het was een wereld ster, ook bekend in Th, en de nieuwsbladen hier schrijven er ook over. :roll: :roll:
ok te makkelijk een andere

Ik Denk dat de familie het jammer vind dat hij niet in Thailand gevonden is

Dan was hij zeker door een misterieuze trafo sekte vermoord

Over de doden niks dan goed maar iemand die denkt dat hij zich moet ombouwen tot Mickey Mouse wordt niet oud 8-) :mrgreen: :evil: :twisted


Pieter

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Michael J overleden

#7 Bericht door RuudThai » vrijdag 26 juni 2009, 14:40

Pieter schreef: Over de doden niks dan goed maar iemand die denkt dat hij zich moet ombouwen tot Mickey Mouse wordt niet oud 8-) :mrgreen: :evil: :twisted

Pieter
Elvis Presley, The King Of Rock, liet zich niet ombouwen - hoewel hij steeds meer uitgebouwd werd - maar die haalde de 50 niet eens....
Maar Michael Jackson was natuurlijk een fenomeen op muziekgebied. Helaas liet hij zoveel aan zijn lichaam verbouwen dat hij er wel erg excentriek begon uit te zien. Toen hij nog gewoon een negerjongetje was en met z'n broers de Jackson Five vormde, vond ik hem er stukken beter uitzien.
Ik heb zo mijn twijfels bij plastische chrirurgie-extremiteiten. Botoxlippen, liegtieten en overal waar ze verder die olieproducten stoppen, het vraagt om moeilijkheden.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Michael J overleden

#8 Bericht door prajak » vrijdag 26 juni 2009, 16:51

Ik zie dat in dit onderwerp enkele berichten verwijderd zijn en ik begrijp waarom.

Michael is dood op zijn 50e en er gaan er meer op die leeftijd, ik kan me niet voorstellen dat dit iets te maken heeft met operaties. Maar meneer wilde ook graag blank zijn en wie weet wat voor rommel hij heeft geslikt.

Hij laat financieel een puinhoop achter, lees ik in de Volkskrant. Zijn nieuwste tour was vooruit betaald door een Arab prins en meneer had daar vette voorschotten op genomen. Nou kan zo''n prins wel wat lijden...

Maar was Michael ook niet eigenaar van alle rechten van de Beatles ?? Dat is een asset dat waarde heeft, denk ik.

Ach, waar bemoei ik me mee. Wat voor mij 100 baht is was voor hem 100 millioen.... En ik ben er nog op mijn 62e....

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 919
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

Re: Michael J overleden

#9 Bericht door jodokus » vrijdag 26 juni 2009, 17:35

[quote="RuudThai"]

Elvis Presley, The King Of Rock, liet zich niet ombouwen - hoewel hij steeds meer uitgebouwd werd - maar die haalde de 50 niet eens....
quote]

Overigens niet zo onbegrijpelijk, als jij of wie dan ook zo geleefd had als E.P. dan was je waarschijnlijk ook niet veel ouder geworden.

J.
Toch wel...

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 749
Lid geworden op: woensdag 27 mei 2009, 21:06

Re: Michael J overleden

#10 Bericht door Sert » vrijdag 26 juni 2009, 17:38

RuudThai schreef:...
Ik heb zo mijn twijfels bij plastische chrirurgie-extremiteiten. Botoxlippen, liegtieten en overal waar ze verder die olieproducten stoppen, het vraagt om moeilijkheden.
Geweldig! :mrgreen:

Die ga ik zeker onthouden. Weet iemand een Thaise vertaling?

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Michael J overleden

#11 Bericht door RuudThai » vrijdag 26 juni 2009, 17:40

Sert schreef:
RuudThai schreef:...
Ik heb zo mijn twijfels bij plastische chrirurgie-extremiteiten. Botoxlippen, liegtieten en overal waar ze verder die olieproducten stoppen, het vraagt om moeilijkheden.
Geweldig! :mrgreen:

Die ga ik zeker onthouden. Weet iemand een Thaise vertaling?
In alle bescheidenheid: ik heb het niet van mezelf, ook maar opgevangen op de tv..... :mrgreen:

Mojito's
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 161
Lid geworden op: dinsdag 31 maart 2009, 16:29
Locatie: Koh Chang
Contacteer:

Re: Michael J overleden

#12 Bericht door Mojito's » vrijdag 26 juni 2009, 18:49

Sert schreef:
RuudThai schreef:...
Ik heb zo mijn twijfels bij plastische chrirurgie-extremiteiten. Botoxlippen, liegtieten en overal waar ze verder die olieproducten stoppen, het vraagt om moeilijkheden.
Geweldig! :mrgreen:

Die ga ik zeker onthouden. Weet iemand een Thaise vertaling?
Zo heb mn vriendin even proberen uit te leggen of ze het kon vertalen maar dat werd echt een moeilijke. Wij met onze grapjes zijn onvertaalbaar in het Thais. Trouwens onze humor snappen ze toch niet en ik word regelmatig met rare ogen aangegeken. Kan natuurlijk ook aan mijn humor liggen... Maar goed hier de fonetische vertaling. Waarschijnlijk snapt niemand het maar ik heb mn best gedaan haha.

chan mai ne ji wa, kan tuam sai-ja-kam botok-rimfiepak, nohm prom, tuktuk tee, tee tam, mun tham hai mee pan haa.

Bean
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 438
Lid geworden op: zaterdag 29 maart 2008, 16:23

Re: Michael J overleden

#13 Bericht door Bean » vrijdag 26 juni 2009, 19:03

Morgen is de lijkschouwing ,maar dat waren de laatste concerten van hem ook al
zoals hij er uitzag Phie Jackson R.I.P :D
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Michael J overleden

#14 Bericht door joepattaya » zaterdag 27 juni 2009, 02:59

Sert schreef:
RuudThai schreef:...
Ik heb zo mijn twijfels bij plastische chrirurgie-extremiteiten. Botoxlippen, liegtieten en overal waar ze verder die olieproducten stoppen, het vraagt om moeilijkheden.
Geweldig! :mrgreen:

Die ga ik zeker onthouden. Weet iemand een Thaise vertaling?
Nom koohok.....?
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 860
Lid geworden op: maandag 20 februari 2006, 19:40
Locatie: Waalre
Contacteer:

Re: Michael J overleden

#15 Bericht door marceziani » zaterdag 27 juni 2009, 09:14

Mijn vriendin zegt altijd: copy nom. Maar dat zal wel half Engels, half Thai zijn...
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”