Zelfmoorden Belgen in Thaise seksparadijzen roofmoorden?

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Single60Parent
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 180
Lid geworden op: woensdag 07 mei 2008, 06:41
Locatie: Khon Kaen 40000

Re: Zelfmoorden Belgen in Thaise seksparadijzen roofmoorden?

#31 Bericht door Single60Parent » zondag 02 augustus 2009, 13:11

...High-jumper...
Ik ben als alleenstaande ouder samen met mijn zoon van 23-jaar oud, alweer ruim 19-jaar woonachtig in de stad Khon Kaen.
H van Mourik - P.O.Box 37 - Khon Kaen 40000 - Thailand.
Mijn zoon werkt en is momenteel woonachtig in Bangkok.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Zelfmoorden Belgen in Thaise seksparadijzen roofmoorden?

#32 Bericht door joepattaya » zondag 02 augustus 2009, 13:35

Mojito's schreef:Fatale val van balkon op zes hoog 2-08-09


Een Nijmegenaar is gisteravond van een balkon van zes hoog gevallen. Hij overleefde dat niet; de 42-jarige man overleed ter plekke aan zijn verwondingen.

De man was de sleutels van zijn huis vergeten en wilde via het balkon van buren op de zesde etage naar zijn eigen balkon klimmen. Hij verloor daarbij zijn evenwicht en viel. Hij kwam op een grasveld terecht.

Een buurtbewoner en hulpdiensten hebben nog geprobeerd hem te reanimeren. (bron teletekst NOS)


Nou gaan we het krijgen........... Moet ik mn woorden terug nemen, het is daar ook goed mis dus!........
Waar?
In Nijmegen dus.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

mistifarang
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 221
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2007, 09:54
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Re: Zelfmoorden Belgen in Thaise seksparadijzen roofmoorden?

#33 Bericht door mistifarang » zondag 02 augustus 2009, 13:58

Single60Parent schreef:Het is treurig genoeg.
Ik heb zelfs ergens gelezen dat de meeste (veelal jonge) meisjes uit het noord-oosten
(israan) van Thailand komen,om hun geld en misschien óók geluk in Bangkok en Pattaya te beproeven...want daar komen immers de meeste farangen voor sléchts één doel...
Ook proberen veel meisjes en hun moeders een personal ad te plaatsen via internet,
veelal met behulp van een redelijk engels sprekende Thai of farang.
Vaak krijg ik medelijden met het verhaal dat zij laten opstellen voor zo'n personal ad,
en dan nog niet eens over de bijgeplaatste foto te hebben...

...the photo makes her look better than she really is...
De grote meerderheid komt inderdaad uit de Isan, zoals een grote meerderheid van de taxichauffeurs overigens, want daar is de grootste armoede.

Ik denk niet dat je uitspraak "want daar komen immers de meeste farangen voor sléchts één doel..." erg goed gekozen is overigens: vele farangs komen hier ook voor andere dingen dan waar je op doelt! En wat denk je van de al dan niet getrouwde vrouwen die naar Afrika reizen om "aan de neger" te komen, als levenspartner, maar meer ook voor "andere zakan"?? En ik denk ook dat de topic "...the photo makes her look better than she really is..." wat slecht gekozen is!!

Door geheel Azie proberen vrouwen "aan de man" te komen d.m.v. Internet hetgeen in het algemeen zo slecht nog niet is want ze hebben een veel betere kans dan de dames waarover reeds geschreven is. Dat hun kennis van de Engelse taal abomidabel is is een andere zaak die het e.e.a. wat gecompliceerd maakt. Ze worden dan geholpen door de Internet-cafe bezitters of door vriendinnen die dan drie woorden meer spreken. Toch komt zo een groot aantal aan hun geliefde daar deze vorm algemeen geaccepteerd is.
En dat sommige foto's dan wat slecht zijn, ach wat geeft dat; ze kunnen niet naar een studio gaan om hoogstaande portretten te laten maken en ze denken niet Europees waar we alles tot in de puntjes georganiseerd willen hebben! In ieder geval proberen ze op een eerlijke wijze aan een huwelijkspartner te komen. Het kost ze trouwens ook al vaak geld aan "hulp".

Ik denk niet dat dat zo'n slechte oplossing is want er zijn genoeg farangs die met een Aziatische vrouw in het huwelijk willen treden: Aziatische vrouwen willen geen Aziatische man (meer) en..... omgekeerd schijnt het ook zo te zijn........

Ik ben in elk geval erg gelukkig met haar!!
"I will NOT remain silent. I will speak for those who cannot, or will not speak, and it will hurt."
Daharja
“The hands that help are holier than the lips that pray”
Robert Green Ingersoll (1833-1899)

Gebruikersavatar
Single60Parent
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 180
Lid geworden op: woensdag 07 mei 2008, 06:41
Locatie: Khon Kaen 40000

Re: Zelfmoorden Belgen in Thaise seksparadijzen roofmoorden?

#34 Bericht door Single60Parent » zondag 02 augustus 2009, 16:18

En terecht Robert,
Je helpt niet alleen jezelf voor een gok op een goed huwelijk etc.,maar óók de thaise,
en daar is niets mis mee. Zelfs het extreem grote leeftijdsverschil kan mij geen barst schelen
als het dan daadwerkelijk om een huwelijk gaat.
Laat de westerse kliek maar raak lullen.,als ik een mooie thaise vrouw van 18 jaar op straat zie, dan zal ik echt niet mijn hoofd de andere kant op keren.
Toch een huwelijk met een Thaise met een groot leeftijdverschil is het risico vaak érg groot
dat het op de klippen zal lopen.,maar ik kan en zal zo'n farang géén ouwe viezerik noemen in
zo'n huwelijk. Een ander voorbeeld is wél,en wat ik persoonlijk verschrikkelijk vindt is...
dat ik laatst zo'n bar bezocht in Khon Kaen waar de meisjes gekleed in een bikini uit de jaren zestig tegen zo'n paal staan aan te rijden...want klimmen kunnen ze niet zoals het hoord hier in Thailand. Deze veelal extreem jonge meisjes hadden allen een échte tatoeage op hun arm of schouder aangebracht gekregen,en een soort van goudkleurig kraaltje op hun naveltje.
schandalig in mijn ogen.,maar ik bezocht voor het eerst deze tent in Khon Kaen met de naam "RAD" niet ver van de hotels Sofitel en Kosa gelegen. Mijn zoon had een verjaardagspartij met en bij zijn vrienden waar hij zou blijven overnachten. Ik had zoveel sterke verhalen gehoord in de loop der tijd,dat ik nu het juiste moment aangebroken vond om aldaar een seen kijkje te gaan nemen...zodoende.
Toen ik daar "RAD" eenmaal een redelijke zitplaats kreeg van de vriendelijke en sexy bediening.,waarbij overgens twee omgebouwde thaise dames bij aanwezig waren met een verschrikkelijke zware stem om kippenvel van te krijgen.,had ik een mooie plek aan de rand van het ronde podium met de verchroomde klim/danspalen. Ik beselde een klein flesje bier..."Leo" Bht 100.= kwam er kort daarna een meisje (kind) naast me zitten,en vroeg mij ook om wat te mogen drinken. Ik had dat lieve kind nieteens goed aangekeken,en zij bestelde ondertussen voor haar een glaasje (water) drinken...Bht 65.00
Toen ik voor het eerst goed aankeek,schrik ik me wezenloos...dat meisje met een kort slipje,en een bikini uit de laren zestig incl tatoeage en een ring aan haar naveltje gehecht was Chaninaat een leerlinge van mij op de school waar ik les geef in Prathom-6. Chaninaat zag mijn verbazing,en hield vervolgens haar wijsvingers voor haar mond...niet verder vertellen.
Ik wilde haar nog vragen van wat haar Oma hier van vond.,want een vader en moeder had ze niet meer (gescheiden).,maar voordat zij wat wilde zeggen,werd ze gewenkt door een vette chinese vent met zijn grote gezelschap die allen languit lagen in een andere luxe zithoek.
Chaninaat ging direct naar deze vette chinees met mijn waterige dure drankje. Deze chinees greep haar bij haar slipje en douwde er gelijkertijd met zijn andere hand een briefje van Bht 100.00 baht in. Ik keek maar niet al te veel die kant op,om eventuele chinese problemen te voorkomen. Inmiddels bestelde ik mijn 2e pilsje,en keek naar de dansgroep waar enkel meisjes/kinderen tegen zo'n verchroomde paal aan zaten te rijden. Ik kreeg er medelijden mee,maar had niet veel tijd meer om daarover na te denken,want ik ontdekte nog twee pupils van mijn school waar ik les gaf,en eveneens van Prathom-6. Ik had het op dat moment niet meer,en stak mijn hand omhoog om af te rekenen. De bedienster (hij/omgebouwde) kwam naar mij toe,en de rekening zo sprak zij in het Thais...Bht 265.= excl "tip".
Ik gaf haar/hem vervolgens Bht 300.= zonder dank je wel terug,en plotseling voelde ik een hand tussen mijn kruis. Met mijn hand haalde ik met veel moeite de dameshand van mijn kruis weg,en keek haar in het gezicht waarop zij zei...Hallo mister Hans,how are you? Ik herkende haar aan de stem...bho van klas M.1 in diezelfde school (13-lentes). Ik zei haar vervolgens in mijn droevige Thais van wat doe jij hier,en als antwoord kreek ik mijn moeder heeft geen geld. Vervolgens drukte ik een papieren briefje van Bht 100.= stiekem in haar handen,stel je voor er zijn nog meer leerlingen van mijn school die mij herkennen. Kort daarop verliet ik deze bar,liep nog eventjes langs een tafeltje met vier agenten,die mij aanspraken met...hey mister where do you go? Even later vertrok ik met mijn scooter naar een Karaoke tent dicht bij mijn huis. Daar werken enkel jonge (gescheiden) moeders waarvan hun kinderen bij mij in de klas zitten, en bracht ik aldaar de avond érg gezellig door.
Zo zie je maar Robert,van wat je hier allemaal niet kunt meemeken in het land van de glimlach.
Ik ben als alleenstaande ouder samen met mijn zoon van 23-jaar oud, alweer ruim 19-jaar woonachtig in de stad Khon Kaen.
H van Mourik - P.O.Box 37 - Khon Kaen 40000 - Thailand.
Mijn zoon werkt en is momenteel woonachtig in Bangkok.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”