DE JONG INTRA VAKANTIES/ROWACO

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Eric65
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 28 augustus 2008, 17:34

DE JONG INTRA VAKANTIES/ROWACO

#1 Bericht door Eric65 » donderdag 28 augustus 2008, 17:53

Hi,

Wij willen graag onze reiservaring met jullie delen.
We hebben pas geleden een rondreis van 2 weken met De Jong Intra Vakanties gemaakt. De hotels waren goed, maar de gids was een brok pure ellende! Wat een drama zeg, Marcel (Hummel of Bummel) was zijn naam (medewerker van de reisorganisatie Rowaco). Hij probeerde overal geld uit te slaan, extra excursies, extra diners of promotie bij juweliers/tailors.
Er zijn van onze groep een stuk of 10 personen die over hem geklaagd hebben bij DJI, maar daar werden we allemaal gewoon afgescheept, heel teleurstellend. Vooral omdat de reis nogal wat euro's gekost heeft.
Besteed je geld dus beter dan bij De Jong Intra/Rowaco Asia Travel

Groet, Eric
Laatst gewijzigd door Eric65 op vrijdag 05 september 2008, 15:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: DE JONG INTRA VAKANTIES/ROWACO

#2 Bericht door jumbo » vrijdag 29 augustus 2008, 02:34

Kennissen van mij hebben verleden jaar ook een DJI reis genomen en waren zeer gecharmeerd van de Thaise reisleider....
het kan dus verkeren
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Francois
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 19 maart 2009, 20:12

Re: DE JONG INTRA VAKANTIES/ROWACO

#3 Bericht door Francois » donderdag 19 maart 2009, 20:17

Zelf heb ik vorig jaar met mijn vriendin een reis met de Jong Intra gemaakt welke uitgevoerd is door Rowaco en wij waren juist super enthousiast en zo ook de rest van de groep. Goed gelegen hotels, comfortabele bus, leuke excursies en 2 goede reisleiders, (1 Nederlander en 1 Thai), waaronder Marcel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”