Snelle ambassade

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Snelle ambassade

#31 Bericht door Mart » dinsdag 28 juli 2009, 05:33

jumbo schreef:
paisan schreef:Ik heb niets dan lof voor de mensen die op de ambassade werken.


ook als ze je post niet aangetekend retour doen? en als het kwijt raakt je het tracknummer niet willen geven?. :oops:
het begint mij ook op te vallen dat je met nagenoeg iedere instantie (bokspromotors, immigratiedienst, ambassade) problemen hebt, zou de hand in eigen boezem wellicht een oplossing zijn?
Mogelijk heeft hij op dit moment geen eigen "boezem " :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

paisan
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 115
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 04:04

Re: Snelle ambassade

#32 Bericht door paisan » woensdag 29 juli 2009, 03:17

Jumbo we hebben het al eens eerder over de ambasade gehad(kwijtraken van poststukken gericht aan de ambasade) en dan moeten er nog tal van forumleden ook die hand in hun boezem steken.


ook ik heb al eens lof gesproken over het snel retourneren van post gericht aan mij door de ambasade. dus ik heb niet alleen problemen met ze maar waardeer soms ook dat ze het goed en snel doen.


maar om alleen te spreken over lof neeeee, ze kunnen hun dienst op het punt van post retourneren verbeteren.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Snelle ambassade

#33 Bericht door jumbo » woensdag 29 juli 2009, 04:29

paisan schreef:maar om alleen te spreken over lof neeeee, ze kunnen hun dienst op het punt van post retourneren verbeteren.
slakken en zout
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Snelle ambassade

#34 Bericht door RuudThai » woensdag 29 juli 2009, 05:31

paisan schreef:Jumbo we hebben het al eens eerder over de ambasade gehad(kwijtraken van poststukken gericht aan de ambasade) en dan moeten er nog tal van forumleden ook die hand in hun boezem steken.


ook ik heb al eens lof gesproken over het snel retourneren van post gericht aan mij door de ambasade. dus ik heb niet alleen problemen met ze maar waardeer soms ook dat ze het goed en snel doen.


maar om alleen te spreken over lof neeeee, ze kunnen hun dienst op het punt van post retourneren verbeteren.
Nooit problemen gehad met en bij de ambassade. Maar ik ben dan ook zelf ambtenaar geweest en kan me aardig in hun gedachtengang en hun procedures verplaatsen. Je moet gewoon, als je daar bent, je papieren 110 % in orde hebben en je beschaafd gedragen.
Maar als ik daar sommige lui zien met die korte mouwloze hempies en strandbroeken aan die ze elke avond in de hoek van de kamer wegzetten, schreeuwend als een Tokkie als ze niet gelijk hun zin krijgen, en vergezeld van een Thaise juf met een minirokje aan die 2 centimeter onder de poes eindigt, dan kan ik me voorstellen dat de hulpvaardigheid van het ambassadepersoneel wat afneemt.
Ook mijn post aan de ambassade en hun post aan mij gaat altijd perfect.

Sommige mensen roepen klaarblijkelijk wat over zich af, geen goed kharma misschien, of te weinig tamboen gedaan.... :? :shock: :oops: :mrgreen:

Groet,
Ruud

paisan
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 115
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 04:04

Re: Snelle ambassade

#35 Bericht door paisan » zaterdag 01 augustus 2009, 03:50

over hand in eigen boezem gesproken dit schreef printen 44 .Een kennis van mij overkwam hetzelfde. Ambassade verzekerde dat het er aangetekende post was verstuurd. Twee weken later kwam het aan bij die kennis. Het was per normale post verstuurd. Volgens mij houdt de postkamer van de ambassade geen lijst van aangetekende post bij, want ook hier kon of wilde men niet het "trackingsnumber" geven. Kon ook niet, want het was nooit per aangetekende post verstuurd


en dit schreef ruud thai:Vorig jaar maart moest ik een bewijs van inkomen hebben van de ambassade. Men vraagt daar inderdaad originelen van papieren, o.a. ook je paspoort. In mijn onnozelheid stuurde ik dat vrolijk mee naar Bangkok. Waarop ik bij de terugontvangen papieren een geschrokken briefje vond dat een kopie van het paspoort ook volstond.... Laat die @#$%^&* dat dan ook op hun website vermelden!
Ik maak de leges over op de aangegeven wijze en verhoog dat met de kosten van die EMS-postzegel.
En prajak, ik zou maar nooit meer een origineel stuk sturen nu ik weet dat dat alleen maar pro forma op hun website staat. Trouwens, je bent nu zo langzamerhand een vaste klant van ze en dan kennen ze je toch voldoende?


en ruud is de ambasade volledig in het vestrekken van de informatie? :D kort gezegd ze schieten tekort in hun dienstverlening. en dit heeft geen ....... te maken met hoe je je kleed en of voor de dag komt. :twisted

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Snelle ambassade

#36 Bericht door dutch » zaterdag 01 augustus 2009, 04:33

Informatie op een website is iets compleet anders als het verschijnen (in persoon) bij de balie.
Ik ben het in deze met Ruud eens, dat de uitmonstering van sommigen bij hun bezoek aan de ambassade van disrespect getuigd.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

paisan
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 115
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 04:04

Re: Snelle ambassade

#37 Bericht door paisan » zondag 02 augustus 2009, 04:03

Dutch schrijft:informatie op een website is iets compleet anders als het verschijnen (in persoon) bij de balie.
Ik ben het in deze met Ruud eens, dat de uitmonstering van sommigen bij hun bezoek aan de ambassade van disrespect getuigd.

Dutch dit gaat nergens over , de topic is gestart over het onderwerp snelle ambasade. ik wil echter duidelijk maken dat ze het altijd NIET goed doen. O.A. tekort schieten in hun dienstverlening. en het niet volledig zijn van geven van informatie op hun website.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Snelle ambassade

#38 Bericht door dutch » zondag 02 augustus 2009, 04:47

paisan schreef:Dutch schrijft:informatie op een website is iets compleet anders als het verschijnen (in persoon) bij de balie.
Ik ben het in deze met Ruud eens, dat de uitmonstering van sommigen bij hun bezoek aan de ambassade van disrespect getuigd.

Dutch dit gaat nergens over , de topic is gestart over het onderwerp snelle ambasade. ik wil echter duidelijk maken dat ze het altijd NIET goed doen. O.A. tekort schieten in hun dienstverlening. en het niet volledig zijn van geven van informatie op hun website.
Je schijnt continue te vergeten wat jezelf schrijft:
ambasade volledig in het vestrekken van de informatie? kort gezegd ze schieten tekort in hun dienstverlening. en dit heeft geen ....... te maken met hoe je je kleed en of voor de dag komt.
Daar reageerde ik dus op en jij reageerde weer op Ruud,die ik indeze gelijk gaf ;)
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Oliver
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 63
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 13:39

Re: Snelle ambassade

#39 Bericht door Oliver » zondag 02 augustus 2009, 07:43

paisan schreef:ik wil echter duidelijk maken dat ze het altijd NIET goed doen. O.A. tekort schieten in hun dienstverlening. en het niet volledig zijn van geven van informatie op hun website.
nu maak je er helemaal een potje van, of wil je ook graag een keer je excuses aanbieden aan de ambassade?
sorry, ik heb last van xenosfobie

tib
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 11
Lid geworden op: woensdag 01 juli 2009, 09:40

Re: Snelle ambassade

#40 Bericht door tib » dinsdag 04 augustus 2009, 05:14

ik kom zo af en toe bij de nederlandse ambasade, en zie daar alleen maar correct geklede mensen.
nog nooit iemand gezien en of gehoord wie daar eeen grote mond heeft. :shock:

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Snelle ambassade

#41 Bericht door Ben » dinsdag 04 augustus 2009, 06:22

tib schreef:ik kom zo af en toe bij de nederlandse ambasade, en zie daar alleen maar correct geklede mensen.
nog nooit iemand gezien en of gehoord wie daar eeen grote mond heeft. :shock:
Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Tib 32 jaar vrijgezel Female en woonachtig in Wageningen. Ben van plan deze zomer vakantie door te brengen in Phuket. Wie heeft er tips?.
Iemand van 32 jaar uit wageningen female die in Phuket op vacantie gaat en om tips vraagt
en zo nu en dan de Nederlandse Ambassade bezoekt , Met een Thaise naam .

5 berichten en 2 keer op een post van Paisan :D :D

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

Re: Snelle ambassade

#42 Bericht door Manuel » dinsdag 04 augustus 2009, 07:09

Ben schreef:
tib schreef:ik kom zo af en toe bij de nederlandse ambasade, en zie daar alleen maar correct geklede mensen.
nog nooit iemand gezien en of gehoord wie daar eeen grote mond heeft. :shock:
Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Tib 32 jaar vrijgezel Female en woonachtig in Wageningen. Ben van plan deze zomer vakantie door te brengen in Phuket. Wie heeft er tips?.
Iemand van 32 jaar uit wageningen female die in Phuket op vacantie gaat en om tips vraagt
en zo nu en dan de Nederlandse Ambassade bezoekt , Met een Thaise naam .

5 berichten en 2 keer op een post van Paisan :D :D
IP? :shock:

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1391
Lid geworden op: zondag 05 augustus 2007, 22:13
Locatie: Almere / Korat

Re: Snelle ambassade

#43 Bericht door Harm » dinsdag 04 augustus 2009, 13:07

Paisan heeft "waarschuwing" bij zijn naam staan
is het dan weer tijd voor nieuwe indentiteit????
:( :( :( :( :( :( :P :P :P :P :P :P :P
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

tib
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 11
Lid geworden op: woensdag 01 juli 2009, 09:40

Re: Snelle ambassade

#44 Bericht door tib » zaterdag 08 augustus 2009, 03:04

Ik kom inderdaad uit wageningen. ik kom al tig jaren in bangkok. :cry:

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Snelle ambassade

#45 Bericht door Ben » zaterdag 08 augustus 2009, 05:18

tib schreef:Ik kom inderdaad uit wageningen. ik kom al tig jaren in bangkok. :cry:
:D :D :D :D :D :D BIG BROTHER

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”