Visa Belgie voor werkende Thaise vriendin

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Chillem
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: zondag 29 oktober 2006, 13:53

Re: Visa Belgie voor werkende Thaise vriendin

#16 Bericht door Chillem » woensdag 12 maart 2008, 08:12

Yeeha goed nieuws, vrijdag mag mijn vriendin om haar visa :D

Bedankt aan de mensen die geholpen hebben met mijn vragen

Grtz

TIP: Zoek een vriendin die een deftige job heeft geen bargirl ;) die melken je toch maar uit. Het vergt uiteraard wat meer energie om zo iemand te vinden, maar zoals je ziet, het werpt zijn vruchten af :) .

Luc
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 592
Lid geworden op: vrijdag 22 juni 2007, 15:02
Locatie: Thailand

Re: Visa Belgie voor werkende Thaise vriendin

#17 Bericht door Luc » woensdag 12 maart 2008, 08:45

veel succes voor U.
TIP : verkoop het vel van de beer niet voor hij geschoten is.
Wie , wat, waar te vinden ??....bekijk het nog eens eerst een paar jaar voordat je al direkt zo'n grote conclusies trekt juist maar omdat ge de beer gespot hebt.
Ik begrijp ook de spannig ervoor en nu de euforie.....there is still a long way to go...
Hoop voor U op wereldsucces.
Het weer is prachtig.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Visa Belgie voor werkende Thaise vriendin

#18 Bericht door jumbo » donderdag 13 maart 2008, 02:39

Chillem schreef:
TIP: Zoek een vriendin die een deftige job heeft geen bargirl ;) die melken je toch maar uit. Het vergt uiteraard wat meer energie om zo iemand te vinden, maar zoals je ziet, het werpt zijn vruchten af :) .

Beetje zwakke tip, zelfs een 'dame met een deftige job' kan je uitmelken en soms wat rigoreuzer en vakkundiger als een wat minder deftige bargirl.
Er zijn al voldoende onderwerpen over besproken en ik weet dat er zelfs op dit forum wel leden zijn die zeer slechte ervaringen hebben met non-bargirls
Je moet niet denken dat ze met een 'opa' gaan omdat ze zo verliefd zijn, bij bargirls en dames met een deftige job, overal kom je dames tegen die maar 1 gedachte hebben; hoe kom ik het makkelijkst aan zijn geld.....

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Visa Belgie voor werkende Thaise vriendin

#19 Bericht door Wouter_Udon » donderdag 13 maart 2008, 08:02

Chillem schreef:Yeeha goed nieuws, vrijdag mag mijn vriendin om haar visa :D

Bedankt aan de mensen die geholpen hebben met mijn vragen

Grtz

TIP: Zoek een vriendin die een deftige job heeft geen bargirl ;) die melken je toch maar uit. Het vergt uiteraard wat meer energie om zo iemand te vinden, maar zoals je ziet, het werpt zijn vruchten af :) .
De tijd zal het leren of je een goede hebt getroffen.
Laatst gewijzigd door Wouter_Udon op zaterdag 15 maart 2008, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Live your dream, don't dream your life.

Chillem
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: zondag 29 oktober 2006, 13:53

Re: Visa Belgie voor werkende Thaise vriendin

#20 Bericht door Chillem » zaterdag 15 maart 2008, 17:54

Ik ben zelf 27 , zij is er 30 dit jaar. Wij hebben sinds begin van onze relatie duidelijk gesteld dat alles 50/50 wordt betaald.

Zij heeft mij nog nooit achter geld gevraagd voor 1 of andere reden. Zij zegt zelf 'als ik iets wil zal ik er ook voor werken, ik heb je hulp niet nodig'. In tegenstelling tot vele andere Thaise vrouwen die het werken rap voor bezien houden vanaf ze iemand te strikken hebben die hun kan onderhouden. Ik heb het zelf meegemaakt in een vorige relatie dus ik weet heus wel dat er een verschil merkbaar is en wanneer je echt wel voelt wanneer er iemand van jou houd ipv je geld.

Telkens als we samen naar haar ouders gaan hoef ik niks te betalen, omdat zij mij als gast/familie zien en dan ook geen geld accepteren van mij, wat ik telkens ook aanbood voor de goeie zorgen maar steeds geweigerd werd.

Je hoeft mij zeker niet te vertellen dat vele vrouwen/meisjes van TH enkel uit zijn op het geld, maar bij mijn vriendin heb ik dit nog nooit gemerkt. Er is ook andere reden aan verbonden waarom zij voor een farang kiest, en dat is mede dat vele Thaise mannen gewoonweg niet te vertrouwen zijn en er zo 2 langdurige relaties op de klippen gelopen zijn voor haar. Ze heeft het zo wel gehad met Thaise mannen.

Luc
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 592
Lid geworden op: vrijdag 22 juni 2007, 15:02
Locatie: Thailand

Re: Visa Belgie voor werkende Thaise vriendin

#21 Bericht door Luc » zondag 16 maart 2008, 11:53

Eerst,
Ik hoop dat niemand zich hierdoor respectloos benaderd voelt, of aangevallen...
....vele Thaise mannen gewoon niet te vertrouwen zijn.....?! ...vrouwen dan wel ?!
Zij is 30 jaar oud ,kennen elkaar al 2 jaar , heeft al 2 "langdurige" relaties achter de rug.
Is dat allemaal verenigbaar ,en zo ja wat word tegenwoordig bedoeld met "langdurig"....??
"Ik zal er ook voor werken , ik heb je hulp niet nodig" .
Heb ik al meer gehoord...
Ik hoop voor U dat ge een parel van een vrouw bent tegengekomen en wens je alle succes toe...tijd zal het uitmaken.
Langs de andere kant met een zo hoog Thais inkomen springt ge in een Europees geschoeide familie niet ver.
Het weer is prachtig.

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 919
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

Re: Visa Belgie voor werkende Thaise vriendin

#22 Bericht door jodokus » zondag 16 maart 2008, 19:32

Het blijft een lot uit de loterij, je weet het nooit helemaal zeker.

Het kan kort of langer, of heel lang duren.

Elke verbintenis kan strandden, zoals mijn Nederlandse huwelijk na 30 jaar.

Ga altijd op eigen gevoel en aanwezige mensenkennis af, nadat je de roze bril hebt afgezet.

J.
Toch wel...

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”