royal benja hotel

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
willem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 243
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 19:46
Locatie: nw-lekkerland,soms samutprakan

royal benja hotel

#1 Bericht door willem » zaterdag 29 september 2007, 18:04

kan iemand mij vertellen wat ik van het royal benja hotel in sukhumvit kan verwachten?of andere hotels in die regio?
vroeger komt nooit meer terug.

Gebruikersavatar
willem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 243
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 19:46
Locatie: nw-lekkerland,soms samutprakan

#2 Bericht door willem » donderdag 25 oktober 2007, 19:46

omdat ik geen antwoorden op mijn vraag heb gekregen,ben ik zo brutaal geweest om het royal benja hotel voor 2 nachten te boeken.onder het motto:geen bericht,goed bericht.ziet er voor de rest goed uit op de site van het hotel.ik zie wel wat er van komt.2 nachten overleven we wel.daarna reizen we toch door naar kaeyai. :D :D :D
vroeger komt nooit meer terug.

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 860
Lid geworden op: maandag 20 februari 2006, 19:40
Locatie: Waalre
Contacteer:

#3 Bericht door marceziani » donderdag 25 oktober 2007, 22:58

Laat maar even weten of het iets is. Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.

Gebruikersavatar
willem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 243
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 19:46
Locatie: nw-lekkerland,soms samutprakan

#4 Bericht door willem » zaterdag 27 oktober 2007, 16:32

dan moet je nog even geduld hebben tot januari,aangezien ik eind december pas weer vertrek richting thailand.ik kan wel haast niet wachten om op de luchthaven mijn vrouw weer in de armen te sluiten.maar dat is nu eenmaal een probleem met intercontiniale[mooi woord trouwens]liefdes. :wink:
vroeger komt nooit meer terug.

Marc
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: donderdag 02 maart 2006, 21:24
Locatie: Belgisch Limburg

#5 Bericht door Marc » zaterdag 27 oktober 2007, 19:03

Er is niets mis met het Royal Benja hotel.
Ik kom er reeds een tweetal jaren (laatste keer in januari jl.)
Kwa prijs kwaliteit denk ik dat het één van de betere is (als je via asiarooms boekt is het goedkoper).
De kamers zijn niet nieuw maar ruim en hebben niets tekort aan luxe. Het ontbijt is zeer uitgebreid, aziatisch en westers.
Het zwembad is redelijk groot, maar mist wat onderhoud en de bediening aan de bar is minimaal. Het grote minmunt is de fitnessruimte: bijna alle toestellen zijn defect.
De ligging is ideaal aan het einde van soi 5, 5 minuten wandelen van skytrain station Nana, dus ook vlakbij allerlei entertainment...

Ik heb me laten ompraten om de volgende keer Majestic Grande te proberen, maar ben zeker van plan om terug naar de Royal Benja te gaan als het niet tweemaal zo goed is (want de prijs is bijna dubbel).

Zaan
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 135
Lid geworden op: dinsdag 03 januari 2006, 00:52
Locatie: Zaandam

Re: royal benja hotel

#6 Bericht door Zaan » zaterdag 22 augustus 2009, 12:40

Na 5 dagen Royal Benja...

Prachtige kamers, daar ligt het niet aan.
Vanaf de 28e verdieping neemt de overlast van de continue op en neergaande lift toe, dit duurt gemiddeld tot 02:00 hierna wordt het iets rustiger.
Het personeel is niet erg klantvriendelijk en stug maar dat zijn de voornamelijk Indiërs en Arabieren die daar komen ook, misschien dat dat enigszins van invloed is ?!
Het ontbijt bestaat voornamelijk uit oud brood en oud fruit of andere left-overs en is dus ook zeer schraal.
De locatie is opzich wel centraal alleen jammer dat het altijd enorm druk is rond Soi 5 waardoor je soms zeer lang onderweg bent om door de files te komen.

Voor de dikke prijs die je voor dit hotel moet betalen is er zeker wel iets beters te vinden.
Royal Benja scoort dan ook een dikke onvoldoende.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”